0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Abi Accord sonra motor olarak da memnun kalırsın bence. 2.0 motor olsa da, eski motorlar o hacme göre güçsüz. 0-100 leri 11 sn. lerde. Corolla da 0-100 10.2 sn ve gaz tepkileri çok direk. Bu nedenle motor ve yakıt tüketimi çok mutlu eder her türlü. Yalıtım olarak üzer ama sıfır olması telafi eder. Eski cvtler gibi değil, ilk kalkışı tork konvertörlü yapıyor diye görmüştüm bir yerde sanırım. Önceki kasanın mds si ile arada fark var bariz. Ayrıca devri sabit tutmuyor, 7 ileri gibi davranıyor her zaman. İçi basık gibi geliyor ama ben kendimi daha ferah hissediyorum Mazda sonrasında. Ön konsolun konumlandırması ve ön cam küçüklüğü bu basıklıkta etki edebilir. Sürücü koltuğunda diz baş mesafesi bence çok iyi.O fiyatlara çıkıp da 2. ele yönelmek bilemiyorum abi mantıksız geliyor.
Mutlu bey merhaba, bende de MDS 2019 corolla var, yeni CVT teknolojisi olarak direct shift CVT den bahsediliyor Toyota nin sitesinde, hatta youtube da da videosu var, ilk kalkista disli sonraki viteslerde CVT kasnagina geciyor diye anlatiyor, seri kalkisini ona atfediyorlar. Ama bu bizim corolla larda var mi bilmiyorum, acaba bilgisi olan biri var midir sormak istedim burdan
Var o nedenle 0 100 hızlanması 10.2sn eski kazalarda 11.2 sn lerdeydi.
Yeni sistem cvt yok sadece proram güncellenmiş
Bu şanzıman corolla hatchback //www.youtube.com/watch?v=m-MLyKjYqSw
//www.youtube.com/watch?v=m-MLyKjYqSw
In either the Corolla sedan or hatchback, the new CVT transmission is another step forward in fuel economy, performance and driver satisfaction.
Toyota's new CVT, which will also be found in the upcoming 2020 Corolla Sedan, is a totally new design for the company known best for its cars' reliability. The transmission uniquely consists of a single launch gear essentially attached to a continuously variable transmission. Utilizing an actual gear when taking off from a stop is more efficient than relying solely on the CVT, which in turn, can use a smaller pulley and thus improve reaction times at higher speeds.
https://www.thecentralvoice.ca/wheels/technically-speaking-dissecting-toyotas-cvti-s-with-launch-gear-257397/https://www.autoblog.com/2018/12/20/2019-toyota-corolla-hatchback-recalled/Yeni teknolojiyi sadece hb de kullanıp sedanda kullanmamak gibi bir durum olmaz. Velev ki kullandı diyelim, sadece yazılım güncellemesiyle 0-100 1 sn düşürülemez.
Malesef öyle Sedanlarda yok Alj toyotaya özellikle sormuştum
Satıcıların bildiklerini sanmıyorum hocam. @Ahmet Güve (8047) abiyi sahneye davet edelim.