Videodaki aracın motoru 1AD-FTV, benim Verso aracımdaki 1AD-FTV'nin Lexus'da da kullandığı (bkz. IS220D), enjeksiyon sistemi geliştirilmiş ve yazılımı farklı olan modeli 1AD-FHV.
1AD serisi motorların en büyük özelliği baştan sona Japon mühendisliği olan nadir dizel motorlardan olmasıdır, hacim/verim orantısı çok yüksek ve çok sağlam motorlardır, bakımları doğru ve düzgün bir şekilde yapılır ise efsanevi Japon sağlamlığını yaşatırlar ama olası bir sorun halinde nispeten onarım maliyetleri daha yüksek ve ülkemizdeki satış adedi nedeni ile spesifik parçalarının bulunabilirliği düşüktür.
Verso'nun en iyi yanlarından biri aks mesafesidir, 2770mm aks mesafesine (Avensis ve Camry'den daha uzun) rağmen boyu yaklaşık 4650mm, dolayısı ile iç hacim genişliği ve viraj performansı beklenmeyecek derecede üst seviyededir.
K&N kutu içi filtre ve Pedal Commander dışında modifikasyon olmamasına ve 6 ileri otomatik şanzımana sahip olmasına rağmen nirvana gibi görülen bir çok 2.0TDi, 3.20D ve C200cdi'nin canını yakmışlığım vardır