0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Geçen ay İzmir' den Ankara 'ya giderken Turgutlu çıkışına 15 tl yazmıştı.Köprüde dahil makul ücret 100-120 tl nin üzerinde olmamalıydı,253 tl yi ancak 5.30 ve E serisi İstanbullu Alaçatı'ya gelip giderken resmi hız 120 nin çok üzerinde giderek kullanacaktır,yakıt tasarrufundan bahsediliyor ama yakıt tasarrufu yapacağım diye 400 km yolda km başına 70 kuruş geçiş parası ödeyeceğim anlamına gelmiyor mu?zaten corolla km de 50 kuruş yakıyor.Eski yol daha ekonomik.Yolu kullanan ödemeli,kullanmayı teşvik etmeli,vs vs..
Hesap İstanbul Avrupa yakasından mı!?
Bu arada cahilliğime verim ama bu otoyolda hız sınırı yok mu yani? Paraya gelince zevk almaya bakınnnnnn....
Ülkede fazlasıyla asgeri ücret ile geçinen vatandaşın rahatlık ile geçebileceği şekilde ücretlendirme olsaydı hem milletimiz kullanırdı hemde köprünün ücreti çıkardı.
Amac üzüm mü yemek?Bağcıyı mı dövmek?Bu sorunun cevabinda hersey saklı.
İnsanların hizmetten yararlanması...
Tam olarak bilmiyorum ama mutlaka osmangazi köprüsünden sonra hangi çıkış varsa oradandır,diğer geçişlerden elde edilecek paradan vazgeçeceklerini hiç sanmıyorum.
İstanbulda ki otoyol ve köprü yada tünel ücretlerini dahil edince ne kadar oluyor acaba?Az önce uçak biletine baktım yarın için thy da 189 liraya uçak bileti var istanbuldan izmir e.
Günaydın arkadaşlarBen bugün İzmir İstanbul yapıcam deneyimi yazarım . Bu arada o rakam ataşehir otoban gişelerinden itibaren bilginize bu arada yol 89 km düşüp nasıl 3.5 saat azalıyor oda komedi yine de görüşmek üzere
amaç icraat yapıp oy oranını korumak ve imkanı olanların hizmetten halkın vergisi ile yararlanması ....