Aracınız gayet normal çalışıyor,zaten normalde soğukken 1200 devirde çalışır su sıcaklığı 35 dereceye yükseldiği zaman rolanti motoru devreden çıkar ve 700 hatta bazen 600 rpm ye kadar düşer yolda giderken boşa alırsanız 800 900 rpm arası olur bu durum Toyota yazılımından kaynaklanmakta yani düşünen akıllı motor teknolojisi var ECU şunu diyor ben rolanti devrinde neden fazla yakıt tüketeyim diyor ve rolanti en düşük konuma çekiyor bu durumda az bir titreme olabilir eğer aldığınız yakıt Shell v pover ise titreme biraz daha hissedilir düzeyde olabilir çünkü v pover performans yakıtıdır ve çok incedir yanıcılığı daha üst düzeydedir normal v pover a göre ucuz olanı alırsanız şikayet hissetmezsiniz araç uzun süredir opetin yakıtına alıştığı için ince yakıtı ilk etapta benimsememiş olabilir,ilk önce akü eksi kutup başını söküp 30 dakika bekleyin ve daha sonra takın tekrardan sürüş yapın bir miktar düzelme olacaktır ama hemen anında dğzelmez 50 100 km aralığında yeni yakıtı ve sürüş sitilinizi hafızaya alır,eğer sabahları çalıştırmada sorun yoksa tekleme patırdama veya motorda sallantı çekişte gaz yemede sorun yoksa 1200 lü devirlerde çalışıp daha sonra düşüyorsa gayet normal boşuna sağını solunu kurcalamayın buji ve hava filtresi bakımı yapıldığından emin olunuz koyduğunuz yakıt katkısı ise şehir içinde herhangi bir faydası olmaz uzun yola çıkıp en az 30 40 km boyunca yüksek devir çevirmek gerekiyor.