Gönderen Konu: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım  (Okunma sayısı 5899 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #20 : Haziran 15, 2020, 14:13:12 »
Ufuk abi @Ufuk Sönmez (16363) başlığın altında yorumunuzu görmek sevindirdi. Konum ile alakalı düşünceniz nedir. Bunlara çok usta veya kullanıcı ayar yapılmaz denir. Lakin fabrika onarım kitapçığında aslında fincan içinde numaralandırma ile uygun fincan seçilerek subap ayarı yapılabilceğini belirtiyor. Tabi biz taşlayarak o ölçüye getirtiyoruz. Kısacası muallak bi konu olarak kalmış malesef. Bilgi eksikliği çok. Size bu sorun ile gelen müşterilerinize nasıl bi yönlendirme yapıyorsunuz. Teşekkür ederim şimdiden

Rica ederim, normal şartlarda periyodik ayar gerektirmemesi ayrı bir konu, onarım gerektiğinde uygun ölçü kullanılarak ayarlı bir şekilde toplamak ayrı bir konu, biz uygun ölçü fincan ile (ve/veya supap takımı) değişimi öneriyoruz ancak müşteri bütçesi uygun değil ise başka bir çare de kalmıyor.

Ufuk BEY merhaba, Sübsan bulamdım onun yerine Güneş Stelitli  Subap Takımı aldım Ankara Japonserden   

Güle güle kullanın, stelit veya nitrit kaplama bir çok Japon üreticide zaten standart olan bir şey, tabi kaplandığı metali ne siz ne de biz bilebiliriz.

Toyota Club Türkiye

Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #20 : Haziran 15, 2020, 14:13:12 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '05
  • 34 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #21 : Haziran 18, 2020, 14:26:33 »
Rica ederim, normal şartlarda periyodik ayar gerektirmemesi ayrı bir konu, onarım gerektiğinde uygun ölçü kullanılarak ayarlı bir şekilde toplamak ayrı bir konu, biz uygun ölçü fincan ile (ve/veya supap takımı) değişimi öneriyoruz ancak müşteri bütçesi uygun değil ise başka bir çare de kalmıyor.

Güle güle kullanın, stelit veya nitrit kaplama bir çok Japon üreticide zaten standart olan bir şey, tabi kaplandığı metali ne siz ne de biz bilebiliriz.

Bir kullanıcı olarak bilginizi sakınmamanız bizi sevindirdi. Subap ayarı yapılmaz diyenler de veya böyle bilenler birinci elden güvenilir bilgiye ulaşmış oldu. Subap ayarı ile kurtarılacak aracı illa subaplar gitmiş değişecek diye kullanıcıyı büyük maddi külfetin altına sokmak çoğu ustamızın malesef ki süregelen bi yaklaşımı olmuş. En azından kullanıcılar bilinçlanirse doğru olanın ve doğru adresin ne olduğunu burada görmüş oldu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #22 : Mart 17, 2022, 20:08:55 »
Herkese merhaba
2006 model aracım var 1.6 166 bin kmde otomatik vites 3 yıldır araç bende aldığımda lpg tesisatını söküp yenisinisi taktırdım tüm bakımları 7 bin 8 bin km de bir yaptırıyorum benim sorunum şu araç kalkışta felan bir sorun yok hatta kalkışta çok seri ama yokuşlarda ve yüksek hızlarda araç bayılıyor ben sorunun subap ayarı bozuk olduğu için diye düşünüyorum çünkü ben hiç subap ayarı yaptırmadım aracın üst kapak contasını değiştirdim bir sorun çıkarmasın diye usta ilk defa açılıyor dedi
Ama aradım lpg de 100 kmde 16 litre yakıyor yokuşlarda bayılıyor benzinde bile aynı hele arabada 3 4 kişi olduğunda araç gitmiyor gibi ama benim anlamadığım kaputu açıyorum subap vurma sesi vs yok sorunum gerçekten subapmı başka neyden yapar kafayı yemek üzereyim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #23 : Mart 17, 2022, 22:13:07 »
Herkese merhaba
2006 model aracım var 1.6 166 bin kmde otomatik vites 3 yıldır araç bende aldığımda lpg tesisatını söküp yenisinisi taktırdım tüm bakımları 7 bin 8 bin km de bir yaptırıyorum benim sorunum şu araç kalkışta felan bir sorun yok hatta kalkışta çok seri ama yokuşlarda ve yüksek hızlarda araç bayılıyor ben sorunun subap ayarı bozuk olduğu için diye düşünüyorum çünkü ben hiç subap ayarı yaptırmadım aracın üst kapak contasını değiştirdim bir sorun çıkarmasın diye usta ilk defa açılıyor dedi
Ama aradım lpg de 100 kmde 16 litre yakıyor yokuşlarda bayılıyor benzinde bile aynı hele arabada 3 4 kişi olduğunda araç gitmiyor gibi ama benim anlamadığım kaputu açıyorum subap vurma sesi vs yok sorunum gerçekten subapmı başka neyden yapar kafayı yemek üzereyim
Aracın akü eksi kutup başını söküp yarım saat bekletin bütün yakıt haritasını sıfırlasın daha sonra aracı 100 km kadar bütün devirlerde benzinde kullanın sonrasında da düzgün Afr ayrı yapabilen birini bulun sorun çözülür,bunlar yapılmadan sibob ayarı işine girişmeyin.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #24 : Mart 17, 2022, 22:46:32 »
Merhaba 3 kere yaptık sorun aynı


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #25 : Mart 18, 2022, 04:18:13 »
Merhaba 3 kere yaptık sorun aynı
Merhabalar özelden yazdığınız msj'a cevaben yazdım ama birkez de burada yazayım,
O zaman araç sağır kalmış olabilir,araç uzun süre LPG'de kullanıldıysa sibob uzaması olması bir ihtimal,ama siboblarda sorun olsa dalgalanma yapar,yada daha ileri düzeyde olursa soğukken stop etmeler olur,siz aksine düşük devirlerde gaza basınca araç hızlanması normal diyorsunuz,sağır kalma ihtimali yüksek,bizde aynı aracın 2002 modeli var yağ yaktığı için rampada ok gibi gidiyor kaç kişi olursa olsun en ufak kesilme yok ama dediğim gibi araç yağ yakıyor motor artık iyice açılmış öteye geçmiş,zamanında aldığım bir Tofaş araçta başıma gelmişti hız 110 a geldiği zaman motor patlayacak gibi oluyordu devir göstererek zorla açmıştım aracı,eğer İstanbul'da ikamet ediyorsanız form üyemiz tem servis ten randevu alarak gitmenizi tavsiye ederim sadece Toyota'ya hizmet verdikleri için araç hakkında çok fazla bilgileri var,araçta sorun varsa kesin tespit ve sonuç alabilirsiniz.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148
  • Model Yılı: '06
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: e120 2005 corolla 3zzfe vvti motora subap ayarı yaptım
« Yanıtla #26 : Mart 18, 2022, 15:21:15 »
merhaba,
bilgi için teşekkür ederim istanbuldayım ama tem teknik bana baya uzak kalıyor bir gün ayarlıcam gidicem yeni bir usta boldum eski toyota çalısanı kendi dükkkanı var evime yakın bi ona ugrayacam ordan geçicem tem teknike bu arada araçda 11 yıldır lpg var geçmişini araştırdım birazda