Evet 4 ileridir,zaten eski tam otomatik tork konvertörlü şanzımanların hepsine yakını 4 ileridir bazı markalarda 5 ileri çıktı ama Toyota'nın kullandığı şanzıman devir aralıkları baya uzundur özellikle son viteste öyle aşırı bağırma yapmaz ancak 130 dan sonra inceden başlar ancak sonrasına xxxx km'lere çıkarsanız ses biraz fazlalaşır ki oda gayet normaldir zaten ülkemiz trafik kurallarına göre otoyol hız sınırları belli 130 sonrası yasak yani işin özü performans anlamında yeterli tatminksrdır,bakımları düzgün yapılırsa da sağlamlığına diyecek yoktur vites geçişlerinde hissettirmez tamirat durumunda en ufak puluna kadar çok kolay bulunur ve tamiri mümkündür,üst satırlarda yazdığım gibi bakımı düzenli yapılmışsa kolay kolay arıza çıkartmaz.