0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Satışlardaki düşüşte elbette ülkenin içinde bulunduğu ekonomik sorunların etkisi gözardı edilemez. Ancak yeni kasanının fiatlarının daha uygun tesbit edilerek piyasaya girmesi gerekmekteydi.Corolla benimde trafikte ender gördüğüm bir araç oldu.Bu algı, fiattan ziyade,arabanın eski kasaya göre motor haricinde makyajlanmış havasının eski kasa ile arasındaki fiat farkını haketmediği düşüncesini çağrıştırıyor.
Tabiki dediğiniz gibi fiyatı biraz yüksek ama diğer marka araçlarda ucuz değiller dediğim gibi ekonomik daralma insanları şuan için sıfır araca ön yargılı hâle getirdi yoksa eski durumlar olsaydı millet gözünü karartır girerdi ve bir kaç gün sonra fiyat yüksekliğini umursamazlardı nasıl olsa herkes alıyor diye düşünülürdü.
Toyota mayıs ayı ile birlikte fiat güncellemesine gitmiş. Gördüğüm kadarıyla ortalama 3000 tl indirim yapılmış.bu yeni model bir araç ile ilgili olarak bir takım soru işaretlerinide beraber getiriyor.
Murat bey Selamlar, Nasipse bende bugün 2019 dream'le aranıza katılmış olacağım, bende eskiden yaklaşık 3 senedir şirket aracı kullanıyordum Octavia dizel otomatik. Yaklaşık 1 aylık bir araştırmadan sonra corollaya karar verdim, tecrubelerimi paylaşırım. Cam filmi bende yaptırmayı düşünüyorum nerede yaptırdınız acaba?
Vision üzerinden gidersek,ve Life modelinin karşılığı olduğunu varsayarak piyasaya yüksek girmiş veya yeni bir kasa olduğu için daha maliyetli olduğu için fiyatı daha pahalı düşünülüyor olabilir.Vision modeli daha çok gençlere ve genç hissedenlere hitap ediyor,,içinde benim gibi yaşlı grubun ilgisini çekmeyen ekran vs olabilir,ancak tavan basık olduğu için aile için düşünenlere göre ,hatta bir önceki kasayı tarif ederken 3 oda 1 salon benzetmesinden çok uzak.Bütün bunların satışlara çok ta fazla etkili olacağını sanmıyorum.Genel olarak satış düşüklüğü tüm markalarda var ve olmaya devam edecek,başka bir forumda bir yorumcu bulunduğum kentte kia,hyundai ve peugeot bayii ile birlikte 3 adet benzin istasyonu da kapandı diyordu,insanlar artık nasıl işimi muhafaza edebilirim,nasıl geçinebilirim,inşallah iş yerim faaliyetine devam eder düşüncesindeler,hisseden veya hissetmeyenler olacaktır,sonuçta milletin derdi alamadığı yüksek faizli kredilerle araba için borca girmek değil,herkes elindekini korumaya çalışıyor,bu nedenle piyasa 3-5 yerli üretim markalara indirgenir,diğerleri ithal edilmez,100.000 tl olan bir araçta 3.000 tl indirim veya zam olsa bile çok fark etmeyecektir.Genel durumu böyle görüyorum.
Arkadaşlar merhaba,10.Aracım olan 2019 Toyota Corolla Dream 1.6 Multi Drive S aracımın üretilmesini 23 gün bekledikten sonra aracımı bugün (30.04.2019) Toyota Gebze Aykon'dan teslim aldım ve aranıza katıldım.
Arkadaşlar merhaba,10.Aracım olan 2019 Toyota Corolla Dream 1.6 Multi Drive S aracımın üretilmesini 23 gün bekledikten sonra aracımı bugün (30.04.2019) Toyota Gebze Aykon'dan teslim aldım ve aranıza katıldım.Son 2 yıldır şirket aracı olarak Megane 4 Sedan Icon 1.5 Dci EDC kullanmaktayım. (Cam tavan hariç Full donanımlı)Çok kısa bir sürüş ardından ilk izlenimim ve bana hissettirdiği kalite algısı açısından bana göre Yeni Corolla ile Megane 4 arasında kesinlikle çok büyük bir fark var. Şuan bu Corolla'yı satıp bu fiyat aralığında daha iyi ne alabilirim diye düşündüğümde bana göre kesinlikle bir alternatifi yok.Özellikle aracın sessizliği , koltuklarının kalitesi , direksiyon simidinin büyüklüğü ve direksiyonun hafifliği , vites geçişlerinin hissedilmemesi , dizel gibi ani güç patlamaları yapmayıp dengeli ve istikrarlı bir ivmelenme gibi artıları ilk gözüme çarpanlar.Yakıt tüketimi olarak tabii ki Corolla daha fazla harcayacaktır ama benim tahminim Megane 4 Sedan Dizel otomatikle 6,5Lt/100KM tüketimim olan parkurda 1.6 Benzinli Corolla ile 8,5 Litre civarlarında yakacağızAracı kullandıkça detaylı yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Saygılarımla.