0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Elektronik kelebeklerde kalibrasyon gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Farlar vs herşey açık belli bir süre bekliyordu araç ama tam olarak işlem adımlarını hatırlamıyorum. Forumdan bilen kişiler mutlaka yardımcı olur Mustafa bey
Teşekkür ederim bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirimşuan dalgalanma kendi kendine gaz verme vs sorunu kalmadı sade önce 700 800 olan devir suan 900 100 de sabit kaldı bu normalmidir
peki corollada şuan için normale indi en azından kendi kendine gaz vermiyor ama devir sabit 900 1000 arası.Bu normal bir rolantimi acaba
Mustafa bey normalden bi tık yüksek ama çok değil yapmanız gerekeni yazdım akü eksi kutup başını söküp resetleyin akabinde aracı biraz benzinde kullanın ve klima far 4 lü gibi ekipmanları açık tutun sürüş sitilinize göre normal devrine düşer önemli olan teklemeden düzgün çalışması eğer araçta LPG varsa onuda ayarlarını kontrol ettirin.
dediklerinizi yaptım evet 800 devire kadar indi şuan sıkıntı yok.ilk etapta 900 1000 olan rolantide kakışlarda titreme kaybolmuştu araba mmt şansuman.acaba lpg ayarında deviri o şekilde ayarlama yapsak bir zararı olur mu
merhaba.benim aracımda şöyle bir durum mevcut.normalmidir bilmiyorum.rölantı ısındıktan sonra 600-700 de sabitleniyor.ışıklarda falan durduğumda titreme oluyor araçta.ancak farları yada parkları yaktığımda rolanti 800 e çıkıyor ve titreme kayboluyor.farı kapayıp sadece gündüz ledleri yanar konuma gelince tekrar rolantii 600 e inip hafif titreme başlıyor.benzindede lpg de de durum aynı.bu titremeyi nasıl kesebilirim farları açmadan:)
Toyotalar da kroniktir bu durum. Rolantiye müdahale edemezsiniz. Ateşleme sisteminde sorun yoksa titremeye alışın.
LPG bakımı için gittiğimde sormuştum ordada aynısını söylediler bir sıkıntı yok toyotalarda böyle diye.titremeden ziyade rolantinin 600 lerde oluşu biraz zorluyor beni.kalkışlarda stop etmenin eşiğine geliyor hafif kaçırırsam ayarı.yada devamlı parklar açık gezecem
Biraz sabredin alışırsınız düşünen akıllı motor olunca böyle oluyor yazılım gereği aşırı yük gerektirmeyen durum olduğu zaman sadece kendi döngüsünü çevirmeye,yakıt tasarrufu ve düşük emisyon salınımı için dizayn edilmiş bir motor ünitesi var onun için rolanti gereksiz durumlarda 600 rpm'ye kadar düşer sıkıntı etmeyin.
abi bende de öyle 600-700’lerde hep. Sorun yok Hafif titrek, alıştım ben bayadır )