Gönderen Konu: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek  (Okunma sayısı 2560 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 35900
  • Model Yılı: '16
  • 1 kere teşekkür etti
Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« : Nisan 04, 2019, 23:55:46 »
2016 model otomatik vites Corolla aracımı 2018 aralık ayında 2. el olarak satın aldım. Şu an 37.000 km de olan aracın bakımına daha 3.000 km var ve ben aracın 3. Sahibiyim(benim bildiğim).

1- Satın alım esnasında Toyota servisinden ekspertiz hizmeti alarak aracın 10.000 ve 30.000 bakımlarının yetkili serviste yapıldığı 20.000 bakımının atlandığı ya da yetkili serviste yapılmadığını öğrendim. Bu atlama durumu ilerde bir sorun çıkarır mı?
2- Zaman zaman firmalar araçlarını geri çağırıyor, ilerde böyle bir çağırma durumu olursa diye ilk bakımı yetkili serviste yaptırıp mail-telefon gibi bilgileri araç plakası ile eşleştirip Toyota Türkiye’de kayıt altına aldırmalı mıyım?Noter satışı esnasında araç plakasını da değiştirdiğimden Toyota tarafından reklam mailleri geliyor ama benim ikinci el bir Corolla aracım olduğunu şirket bilmiyor.

Toyota Club Türkiye

Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« : Nisan 04, 2019, 23:55:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 144000
  • Model Yılı: '13
  • 170 kere teşekkür etti
  • 118 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #1 : Nisan 05, 2019, 09:53:40 »
Merhabalar,
Araç zaten 2017 model olduğu için garantisi dolmuş sanırım. Ben de aracımı alalı yaklaşık 2 hafta oldu. Ankara da olduğunuz için size Şaşmaz da Dörtnal Toyota Özel Servisini öneririm. Bende araştırmalar sonucunda oraya gittim ve memnun kaldım. Sadık bey ve Ogün Bey ikiside sahipleridir ve işlerinde çok iyiler. Zaten eski yetkili servis orası. Bence boşuna servise para akıtmayın. Parçalar orijinal Toyota. Biraz araştırın internette o zaman ne demek istediğimi anlarsınız.
Cep telefonları;
Trafikte sosyal medya takibi veya  Kırmızı ışıkta beklerken mesajlaşma için DEĞİLDİR.
Sağa veya Sola dönerken önce sinyal sonra dikiz aynaları LÜTFEN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 35900
  • Model Yılı: '16
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #2 : Nisan 06, 2019, 07:25:23 »
Merhabalar,
Araç zaten 2017 model olduğu için garantisi dolmuş sanırım. Ben de aracımı alalı yaklaşık 2 hafta oldu. Ankara da olduğunuz için size Şaşmaz da Dörtnal Toyota Özel Servisini öneririm. Bende araştırmalar sonucunda oraya gittim ve memnun kaldım. Sadık bey ve Ogün Bey ikiside sahipleridir ve işlerinde çok iyiler. Zaten eski yetkili servis orası. Bence boşuna servise para akıtmayın. Parçalar orijinal Toyota. Biraz araştırın internette o zaman ne demek istediğimi anlarsınız.
İlginize teşekkür ederim Önder Bey, bende gitmek istemiyordum zaten, içimi rahatlattınız.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #3 : Nisan 06, 2019, 12:22:32 »
1- Yetkili serviste kaydı gözükmüyorsa ya bakımı dışarıda yapıldı yada hiç yapılmadı. Bir sorun olacağını sanmıyorum.
2- Yetkili servise gitmenize gerek yok zaten onlar Şasi numarasından plaka ve kişisel bilgilerinize ulaşarak sizi bilgilendiriyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #4 : Nisan 06, 2019, 13:54:08 »
2016 model otomatik vites Corolla aracımı 2018 aralık ayında 2. el olarak satın aldım. Şu an 37.000 km de olan aracın bakımına daha 3.000 km var ve ben aracın 3. Sahibiyim(benim bildiğim).

1- Satın alım esnasında Toyota servisinden ekspertiz hizmeti alarak aracın 10.000 ve 30.000 bakımlarının yetkili serviste yapıldığı 20.000 bakımının atlandığı ya da yetkili serviste yapılmadığını öğrendim. Bu atlama durumu ilerde bir sorun çıkarır mı?
2- Zaman zaman firmalar araçlarını geri çağırıyor, ilerde böyle bir çağırma durumu olursa diye ilk bakımı yetkili serviste yaptırıp mail-telefon gibi bilgileri araç plakası ile eşleştirip Toyota Türkiye’de kayıt altına aldırmalı mıyım?Noter satışı esnasında araç plakasını da değiştirdiğimden Toyota tarafından reklam mailleri geliyor ama benim ikinci el bir Corolla aracım olduğunu şirket bilmiyor.

Servise sorun extra garantisi de yoksa yaşından dolayı aracın garantisi bitmiş zaten..Belki uzatılmış garanti varsa onu öğrenmeniz faydalı olabilir.Bilgiden zarar gelmez sonuçta :) Extra garantisi varsa ve bozulmamışsa tercihinizi yaparsınız yine.

Ben de sizin gibi aracımı aldığımda toyota expertiz yaptırmıştım.Aracım 10.000 ve 20.000 bakımına serviste girmiş ancak 30.000 bakımı dışarıda yapılmıştı.Aracımı aldığım tarih itibariyle  garantisi bitmişti. Lakin biraz pinpirikli oluşum, satarken elimdeki belgelerle bakımlarını belgeleyebilmek, biraz da bulunduğum şehirlerde tanıdığım güvendiğim bir ustanın olmayışı sebebiyle aracımı hala toyota servisine götürüyorum (şu an 90.000km'de) ve bu tarz ücretsiz değişimleri bakım esnasında ekranda bildirdiği için öğrenme şansım oldu ve yaptılar.

Ama ben ve çevremdekilerden ücretsiz değişim olduğuna dair ne arandım ne de çevremdekiler arandı. Yani benim anladığım özel olarak pek de aramıyorlar yani siz servise uğramadıkça.
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 9800
  • Model Yılı: '18
  • 3 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #5 : Nisan 06, 2019, 14:38:39 »
Herkese kazasız belasız sürüşler .....

 Benim aracım da ilk bakıma gidecek buna rağmen tereddüt ediyorum , malumunuz en az iki katı hatta üç katı ücret ödemek zorunda kalacağım için şu an düşünme aşamasındayım ve bekliyorum net olarak karar vermeye... Bundan önceki aracım Honda idi onu servise ekspertiz için götürmüştüm ve orda fren balatalarını ve diskleri değiştirtmiştim , o esnada aracımın sürücü hava yastığının değiştireleceğini , aracın geri çağırmada olduğunu söyleyip onay aldıktan sonra değişimi yaptılar, özetle servise uğramak bu gibi durumlar için iyi oluyor ancak ücretler fahiş derecede yüksek olduğu için itiyor, kısacası kararsızlık devam, hayırlısı bakalım , zamanı gelince bi şekilde onu da halledecez....

Kazasız belasız sürüşler...
”İnanan kimseler iseniz yalnız Allah’a güvenip dayanın.”
 Maide suresi, 23

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 9800
  • Model Yılı: '18
  • 3 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #6 : Nisan 23, 2019, 04:13:32 »
Servise gidip bakımı yaptırmış bulunmaktayım... 850 tl den en çok zoruma giden 10 bin bakım adı altında alınan 178 tl oldu maalesef...

Herkese kazasız belasız sürüşler...
”İnanan kimseler iseniz yalnız Allah’a güvenip dayanın.”
 Maide suresi, 23

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #7 : Nisan 23, 2019, 10:32:15 »
Servise gidip bakımı yaptırmış bulunmaktayım... 850 tl den en çok zoruma giden 10 bin bakım adı altında alınan 178 tl oldu maalesef...

Herkese kazasız belasız sürüşler...


Sağlıklı, sorunsuz, kazasız belasız sürüşün keyfini çıkarın. Kafayı takmayın. Herşey can güvenliğimiz için sonuçta :saygi:
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #8 : Nisan 23, 2019, 14:19:20 »
2016 model otomatik vites Corolla aracımı 2018 aralık ayında 2. el olarak satın aldım. Şu an 37.000 km de olan aracın bakımına daha 3.000 km var ve ben aracın 3. Sahibiyim(benim bildiğim).

1- Satın alım esnasında Toyota servisinden ekspertiz hizmeti alarak aracın 10.000 ve 30.000 bakımlarının yetkili serviste yapıldığı 20.000 bakımının atlandığı ya da yetkili serviste yapılmadığını öğrendim. Bu atlama durumu ilerde bir sorun çıkarır mı?
2- Zaman zaman firmalar araçlarını geri çağırıyor, ilerde böyle bir çağırma durumu olursa diye ilk bakımı yetkili serviste yaptırıp mail-telefon gibi bilgileri araç plakası ile eşleştirip Toyota Türkiye’de kayıt altına aldırmalı mıyım?Noter satışı esnasında araç plakasını da değiştirdiğimden Toyota tarafından reklam mailleri geliyor ama benim ikinci el bir Corolla aracım olduğunu şirket bilmiyor. 
Engin bey aracınız hayırlı olsun, Rabbim kaza bela göstermesin inşaallah.
Serviste bir kaydınız illaki olsun istiyorsanız çok ucuz bir işlem yaptırın. İletişim, yeni plaka ve güncel kilometrenizi resmiyete kavuşturursunuz.

Özel servise gidecek olursanız size Şaşmaz sanayi sitesinde Yeni Dörtnal Toyota'yı önerebilirim. Eski yetkili servis Dörtnal Toyotanın değerleri ustaları Kemal (boya-kaporta), Ogün ve Sadık (mekanik) tarafından kurulmuş, işinin ehli olan usta topluluğunun olduğu güzel bir servis burası. Kalitesi yüksek yan sanayi ve tercihinize bağlı olarak orijinal yedek parça kullanılıyor.

Merhabalar,
Araç zaten 2017 model olduğu için garantisi dolmuş sanırım. Ben de aracımı alalı yaklaşık 2 hafta oldu. Ankara da olduğunuz için size Şaşmaz da Dörtnal Toyota Özel Servisini öneririm. Bende araştırmalar sonucunda oraya gittim ve memnun kaldım. Sadık bey ve Ogün Bey ikiside sahipleridir ve işlerinde çok iyiler. Zaten eski yetkili servis orası. Bence boşuna servise para akıtmayın. Parçalar orijinal Toyota. Biraz araştırın internette o zaman ne demek istediğimi anlarsınız.
Önder bey kırmızı ile belirttiğim yazınızda izninizle bir düzeltme yapmak istiyorum. Orası eski yetkili servis değil, eski yetkili servis Dörtnal Toyota'nın eski çalışanları Kemal, Ogün ve Sadık ustalar, eski işverenlerinin izniyle Yeni Dörtnal Toyota özel servisini kurmuşlardır.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 9800
  • Model Yılı: '18
  • 3 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #9 : Nisan 25, 2019, 00:23:17 »

Sağlıklı, sorunsuz, kazasız belasız sürüşün keyfini çıkarın. Kafayı takmayın. Herşey can güvenliğimiz için sonuçta :saygi:

Sağolun Hasan Bey... Sizede kazasız belasız keyifli sürüşler...  :saygi:
”İnanan kimseler iseniz yalnız Allah’a güvenip dayanın.”
 Maide suresi, 23

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 35900
  • Model Yılı: '16
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #10 : Nisan 25, 2019, 22:37:11 »
Engin bey aracınız hayırlı olsun, Rabbim kaza bela göstermesin inşaallah.
Serviste bir kaydınız illaki olsun istiyorsanız çok ucuz bir işlem yaptırın. İletişim, yeni plaka ve güncel kilometrenizi resmiyete kavuşturursunuz.

Özel servise gidecek olursanız size Şaşmaz sanayi sitesinde Yeni Dörtnal Toyota'yı önerebilirim. Eski yetkili servis Dörtnal Toyotanın değerleri ustaları Kemal (boya-kaporta), Ogün ve Sadık (mekanik) tarafından kurulmuş, işinin ehli olan usta topluluğunun olduğu güzel bir servis burası. Kalitesi yüksek yan sanayi ve tercihinize bağlı olarak orijinal yedek parça kullanılıyor.
Önder bey kırmızı ile belirttiğim yazınızda izninizle bir düzeltme yapmak istiyorum. Orası eski yetkili servis değil, eski yetkili servis Dörtnal Toyota'nın eski çalışanları Kemal, Ogün ve Sadık ustalar, eski işverenlerinin izniyle Yeni Dörtnal Toyota özel servisini kurmuşlardır.



Aracı satın aldığım kişi de bulunduğu ilde eski Toyota yetkili servis çalışanı idi bana da Yeni Dörtnala Toyota servisini önermişti, sonradan ismini forumda görünce hatırladım. 40.000 bakımına oraya götürmeyi düşünüyorum bende. Ucuz bir işlem için kayıt açtırmak da fena bir fikir değilmiş :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Matematik öğretmeni
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 245000
  • Model Yılı: '09
  • 20 kere teşekkür etti
  • 50 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #11 : Nisan 25, 2019, 23:22:24 »
Ücretsiz değişimler/geri çağırmalar olduğunda onlar sizi arayıp buluyor. Ben 2009 model aracımı aldıktan 1-1,5 sene sonra arayıp hava yastığı fişekleri değişecek dediler. Oysa ki ben yetkili servisin kapısından geçmemiştim :D
2009 BMW 320D PREMIUM
2009 Corolla d4d Elegant mmt 2009 Fiat Albea Multijet, 2005 Yaris 1.0,  1996 Ford Escort 1.6 CLX 1995 Corolla 1.6 xei

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '15
  • 745 kere teşekkür etti
  • 740 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Yetkili Servisine Gidip Gitmemek
« Yanıtla #12 : Nisan 26, 2019, 13:53:16 »
En son 40.000 bakimim da gittim yetkili servise bakıma 50.000 bakımını   350 tl ye yakın fiyatla hallettim.
Kullandigim ürünler
Yetkili servisten alınan yağ filtresi conta
Eneos premium hyper 5w30
Liqui Moly engine flush
Balata temizleyici
50 tl işçilik