0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Gazlı araba=kanserli araba.Ya böyle idare edeceksin,yada ustan doğru söylemiş sübaplarla ilgilenilecek.Beniimkinde de aynı sorun var üstelik su da eksiltmeye başladı bir ara ameliyata alınacak.
öncelikle yardımlarınız ıcın sımdıkten tesekkur ediyorum arıcımda rolantı problemi var aracım 99 model 1.3 enjeksiyonlu corolla 160 bınde rolantı problemı su sekıld eolusuyor aracı calısmasında herhan gb bır sorun yok hareret tam ortaya sabıtlendıgınde araç rolantısı 500 lere dusuyor araç tıtrıyor bi mudded bu sekılde kalıyor sonra sallanıyor agır agır bazen stop edıcek gb oluyor cok nadırde olsa stop edıyor farı kapatıyorum sallanma gecıyor bır muddet sonra yıne başlıyor fan acınca cogu zaman stop edıyor motor sogukken herhan gb bır skıntı yok ısınınca sorun var bugun orjınal bujileri ile değiştim hava filitresini baktırdım araç sıralı sıstem tuplü kendınden yaglamalı hem tupte hemde benzınde yapıyor araç cok yakmaya başlamıstı km de 50 60 kuruş termostatta sorun vardı bugun onuda değiştim eskıden yıne yolda hararet sıfıra ınıyodu rolantı pek sorun olmuyodum sımdı termostadı degısınce daha cok yapmaya başladı araçta önden kazası falan yok kurcalanmıs bır arabada degıl bi bilgisi olan başına gelen var mı ustaya sordum subab ayarı dedı subablar bunların komple degısıyor dedı 2 bın masraf var dedı bana mantıklı gelmedı motorun komple sökülmesi gerekiyormuş zonguldakta yasıyorum suna para harca buna para harca yapma niyetım hıc yok motor arıza ısıgıda yakmıyor yardımlarınızı beklıyorum aldıgım arabalarda hep bı rolantısıne bakıyorum o kadar yıne bır kaç ay sonra sıkıntı cıkartıyor.
Abi adam subab ayarı yapılamayacagını söylüyor subablarında ayar sorunu var diyor bunun içinde aslında ayar için subabları komple değiştiricen diyor bana bu mantıklı gelmedi bu pulları değişince düElmiyo mu bu melet. Evet abi fan acınca dusuyor rolantı bugun sunu fark ettim kalaoferi sonuna kadar acık sekilde bekliyorum farları acık konumdan kapalı konuma getirdiğimde kalerifer az birazcık daha canlanıyor olmadı yarın bi elektrikciye şasiye baktiriyim bide akünün artı kutup basında oksit var ondan yapar mı az bişey cok değil
ısı müşürü motorun akü tarafında yani solda.Bende şüphelenip orjinalini aldım 400 tl boşa gitti,yan sanayiler uymuyor..Rölantinin sebepleri çok basitten zora doğru git, çözersen yaz merak ediyorum..Geçen biri çözdü yazdı sübapları değiştirmiş..Uğraşmak istersen havayla ilgili mafmı mapmı bir sensör var,gaz kelebeği var...Elektriksel olarak buji, bobinler var, yakıtla ilgili enjektörler var...Gazda da yapıyorsa sorun yakıtsal değil..Belki bobinlerin biridir valla kolay gelsin ben bıktım,yakında bir servise danışacam,birde rekteveciye hayırlısı..El senelik veriyor kaskoya,vergiye 2-3 bin.Biz de 10 yılda bir 3 bin 5 bin tamire verelim haydi haydi kârlı zaten..Ben böyle bakıyorum.
Kardeş aynı sorun 2005 corallam vardı on da vardı.bütün herşeyi denedik. En sonunda sibob ları değiştirdik. Sorun bitti. Contalar orijinal olmalı. İyi bir usta halleder sorununuzu
Şu an 330 bin.Gaz takılalı 170 bin oldu..Bir kere susuz çalıştı,ne kadar süre susuz bindim bilmiyorum:) Sabah buz gibi havada rölanti düşünce bi bakayım dedim meğer hava soğutmalı binmişiz.O gün bu gün (2-3 yıldır) sarsıntı var..Yalnız çok soğuk sabahları hariç stop yok ,yakıt çok iyi.Satasım yok o yüzden bu sene yaptıracam buraya yazarım sonucu..
O kadar işlemi rolanti anında hepsini beraber yaparsanız tabiki rolanti bir miktar düşer heleki akününde miadı dolmuşsa dahada zorlar aynı zamanda altörnötör bakımı dahi etkiler bu durumları diğer konu cam kapandığı halde neden kapatmak için zorluyorsunuz onu anlamadım siz düğmeyi yukarı doğru zorladığınız sürece cam motoru akım çekiyor zaten kapanmış olan cam zorluyor ve motorda zorluyor neden bu çelişkiyi yaşatıyorsunuz araca anlayamadım zaten en fazla akımı çeken far ve kalorifer fanı fazlasıyla araç üzerinde yük bindirir,siz önce aracın şarj yapma durumunu ve akünün sağlıklı olup olmadığını netleştirin ve akü ( -) eksi kutup başını sökün 20 dakika beklesin tekrardan takın bu işlemi yaptıktan sonra aracı 1 veya 2 gün benzinde kullanın aynı zamanda 2.günün sonunda iyi bir lpg ayarı yaptırın sorun büyük ihtimalle ortadan kalkar.