Bizim araçtada oluyor bu durum.Bana kalırsa iyi bişey çünkü aracın frenlerinin boştayken şişme ihtimali var.Olması gereken rölenti devrindeyken (600-700) Frenler daha kolay şişer ama 1200 deyken bir nebze olsun gecikir fren şişmesi.Ne olursa olsun rampa aşağı bile olsa boşta kullanmamak gerek Allah korusun panik fren yapılması durumunda frenin şişme ihtimali çok yüksek boştayken.
Burak bey fren öyle kolay şişmez araç çalıştığı sürece kaçak göçek yoksa motor hangi devirde olursa olsun fren aynı şekilde tutar yeterki motor çalışsın stop etse dahi 3. Basmada kütükleşir şişme olur ilk iki pompa yumuşak olur,3.de şişer.
Devir hemen düşmemesindeki sebeb karşıdan gelen hava fazla olması ecu'nun anlık ayar yapmamasından kaynaklı aynı durum yarislerde vites değiştirirken de olur, sebebi de küçük motor olmasından vites değişiminde anlık devir kaybı yaşamamak içindir bazı eski Honda modellerindede aynı şekilde işler ve bazen benim araçta aynısını yapar bu gayet normal durumdur dışarıdan çekilen hava ve içerdeki yakıt karışımına ecu'nun anlık müdahalesi için beklenen sürede aracın stop etmemesi içindir eski Tofaş gurubundaki araçlardada LPG ayarı yapabilmek için hava girişinin önü bir miktar kapıtılırdı yolda giderken fazla havadan araç stop etmesin diye.