0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Atikerin menüsünde dikkat ettiyseniz vvt linki var tekleme ve diğer olumsuzluklarda o linki aktif etmeniz sorunları ortadan kaldırıyor aslında bir bakıma vvt_i ve valfmatik için özel geliştirilmiş yazılım gibi benim araçta da akl var ve çok memnunum.
AKL’yi duydum ben de abi, yeni duyulan bir marka piyasada ama kullananlarda genel bir memnuniyet var...
Ne zamandır AKL takılı @Ümit ŞAHANTİMOR (39478) abi?
Eger kendiniz ayar yapacak iseniz,BRC asla kullanmamalisiniz. Bu dogru.Bu nedenlede bende asla kullanmam.
3 buçuk yıl oldu Ankara'da takılmıştı.
Tüketicilere kendiniz ayar yapacaksanız BRC taktırmayın demek ... Bence çok mantıksız! Sorunlu bir ürün / hizmet alıp , kendi kendime ayar , tadilat bakım yapacaksam zaten o ürün ve hizmeti en baştan satın almam. BRC otokalibrasyonu %5 hata ilke yapar , Regulatör basıncı 100.000 km sonra bile ayarı bozacak kadar değişmez , Lpg enjektörleri pistonludur , debisi değişmez ; yani iki de bir Lpg ayarına ihtiyaç duymaz . Bu nedenle lpg konusunda bilgim olmasa ; kalitesi düşük bir Lpg kiti taktırıp , sonra kendime ayar kablosu , program alıp sürekli aracımın ayarını kontrol edemem çünkü bu kadar boş vaktim olamaz .
BRC'yi diğer sorunlu ürün/hizmetten farklı kılan bir tek otokalibrasyon yazılımı zaten. Yoksa BRC'nin de ustalarının yol ayarı konusunda Atiker ya da Prins'teki kadar bilgili olduğunu iddia edemeyiz. Daha önceleri siz demiştiniz, "Laptop kullanmayı bilmeyen ustalardan yol ayarı yapmasını isteyemeyiz." diye. Her parçanın bir ömrü var. Bu kalitesiz üründen kasıt olan Atiker yedek parçaları daha ucuza satıyor. Evet belki biraz fazla uğraştırır ama bunlar filtre değişimi esnasında ekstra regülatör, enjektör değişimiyle hallolabilecek işlemler. Atiker'in enjektör ve regülatör fiyatlarıyla rakiplerini kıyaslayınca da, ilk takılma masraflarını düşününce de yol ayarı yapmayı biliyorsam ya da yol ayarı yapacak usta biliyorsam Atiker taktırırım ve öyle de yaptım önceki aracımda. Şimdiki aracımda da maalesef Prins Silverline takılıydı ve hiçbir türlü müdahale edemiyorum, bayilerde ufak tefek şeyler haricinde, ki onlar da zaten "Prins ayar istemez abi" diye tepki veriyorlar. Kaçarak uzaklaşıyorum. Son kullanıcı arıza çıktığında ne kadar ucuza halledebileceğine bakar. Sizin avantajınız da Atiker'de beceriksiz ve yol ayarından anlamayan ustaların çok olması.
Mehmet bey BRC Oto kalibrasyonu %5 hata ile yapar demişsiniz, peki; olduya %5 değilde % 10 hata yaptı, araç fakirde kaldı, olamaz mı? olduğu takirde yolda ayar yapan ustada yok, sanayide ayar nedir anlayan anlayan da yok, napcaz gittiği yere kadar gitsin arıza ışığıyla gezelim mi diyecez? veya il il köşe bucak yolda ayar yapmayı bilen BRC ustası mı arayacaz? Sisteme kendimizde müdahele de edemiyoruz zaten, sonuç 5 yıl sonra uğraşır dururuz fakir karışımın vermiş olduğu zararlarla, Eğer ki ustalar "ustacık" olmuşsa kendi işini kendin göreceksin (sizi tenzih ederim işinizi layıkıyla yapıyorsanız lafım size değil)
Aynen bende usta denilen adamlar yüzünden gittim obdli Atiker taktırdım, kendi ayarlarımı ekran videosu çekerek yaptım/kontrol ediyorum, ustayım diye geçinenlerden medet ummaya son verdimMesaj Birleştirildi: Şubat 10, 2019, 01:16:07Dipgazda veya 3000 demirin üzerinde aracı kullanmadığım içinde Afr ayarına gerek görmüyorum, yaptığım ayar bana yetiyor
Mehmet bey "lütfen yapmayın işini doğru yapan her ilde en az bir tane de olsa bir Lpg ustası var." demişsiniz, yazınıza istinaden soruyorum Eskişehir'de kim?, hangi BRC bayi? isim verebilir misiniz?
Genel olarak ben LPGde düzgün bir usta göremedim eskişehirde. İzmire ailemin yanına gittiğimde prins technomax taktırmıştım lpgyi ve ustam yol ayarı ile birlikte teslim etmişti aracı enjeksiyon zamanlamaları benzinle aynı idi buraya geldim 1 ay sonra falan p0125 arızası ile karşılaştım 3 kez söndürdüm tekrar devam etti en son benzine çekip söndürdüm 25-30 km kadar kullandım gerek sakin gerek yüklenerek sonra LPG ye alıp devam ettim sorun çözülmüştü dedim ki lpgden kesin fakirde kaldı şöyle böyle organizede bir usta (!) vardı yerinden kalktı oto kalibre yaptı 2.70-2.86 ms olan enj. zamanlamalarım 3.5 mslere çıktı hemen ardından küçük sanayiye geçtim aynısı yine yapılıp biraz değerlerle oynandı 3.5 mslerde olan enj sürelerim 4-4.10 mslere çıktı şimdi kimseye güvenipte götüremiyorum AFR için 150 tl istiyorlar yine yol bana gözüktü kablo alma derdine düştüm muhtemelen ben yapıcam kendi yaramızı kendimiz saracağız.
Sanırım prins modellerine kendiniz ayar yapamıyorsunuz