0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hava: kontrolüne gerek yok gibiYakıt: Karbüratöre giren yerden hortumu çıkar marşa bas fışkırıyorsa o da tamamAteş:Bujinin birisi ateşleseme bile motor çalışabilir, demekki ateşlemenin kökü distribitör kökenli hata, oranın içini sök kurula, bir göz kontrolü yap ..şans..normal vatandaş ancak bu kadar yapar..Bir de sigorta kutusundaki sigortaları kontrol et..olmadı para sıkışmıştır.
iyide araç sıralı sistem demekki enjeksiyonlu tip xei,xli veya GLİ modeli efsane kasanın karbüratörlü modeli xe ve xl modelleri dir sorun distiri veya bujilerden çıkma olasılığı yüksek veya bobinde olabilir.
yorumlarınız için teşekkür ederim arac aksama kadar kapıda yattı çalışacakmı diye denedim tek marş da çalıştı kapttım çalıştırdım 4 defa çalıştı öyle olunca markete gideyim dedim gittim market çıkışında çalışmadı araç ısınınca stop ettirdiğim zaman tekrar çalışmıyor bunun sorunu nedir acaba arabada güc kaybı veya sarsıntılı çalışma gibi sorunlar yok araç 176xxx binde bakımları herhalde yapılmadı ama bujilerde sorun olsa araç çalışınca belli olur öyle bir sorun yok ısınınca kontak kapatınca tekrar calışmıyor ?
sıkıntı ısınınca peydah oluyorsa sıkıntı ısı sensörü veya yakıt pompasında olabilir,ısı sensörü arızalıysa ecuya devamlı soğuk bilgisi yollar ve araç zengin karışımda çalışır buda sıcakken boğulmasına neden olur,diğer olasılık eğer benzin pompası arızalıysa yani basınç düşüklüğü varsa benzini pompalamaz ve araç çalışmaz
Depo içerisinde benzin pompası var yakıtı enjektörlere basar benzin otomatiği gibi düşünün ama o eski karbüratörlü sistemlerde var.
Araç marşa basınca alıyomu yoksa hiç tepki yokmu
sorun benzin otomatiği gibi görünüyor,bujilerle bir ilgisi olamaz.ısınınca çekmez.