Gönderen Konu: Auris Trim Sorunu  (Okunma sayısı 501 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 166 kere teşekkür etti
  • 90 kere teşekkür edildi
Auris Trim Sorunu
« : Aralık 30, 2018, 16:09:04 »
Toyotaci dostlarim selamlar herkese , uzun zamadir aklimi kurcalayan bir sorun ile sizlere danismak istiyorum. Aracimda eski sahibinden hatira (adam essek gibi kullanmis araci malesef neyse) bir kac sikinti var orta konsolda. Kimyasal bez birakmis ve iz kalmis. Alirken de bunu bilerek aldim ama gözümü rahatsiz ediyor acikcasi. Fotograflari paylastim. Cikma parcaci da biraz tuzlu fiyat söylüyor 250 TL diyor ortadaki gri cukur icin. Bunun icin daha ucuz yollu ne önerirsiniz dostlar ?  Folyo da düsündüm ama egimli oldugu icin olmaz diyenler cogunlukta malesef. Simdiden tesekkur ederim önerileriniz icin :)
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Toyota Club Türkiye

Auris Trim Sorunu
« : Aralık 30, 2018, 16:09:04 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '94
  • Kilometre: 40000
  • Kan Grubu: A+
  • 267 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #1 : Aralık 30, 2018, 16:14:28 »
Plastidip ile kaplayabilirsiniz hocam.bildiğim kadarıyla plastiğe zarar vermiyor.istediğiniz zamanda sökebilirsiniz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 166 kere teşekkür etti
  • 90 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #2 : Aralık 30, 2018, 16:16:43 »
Plastidip ile kaplayabilirsiniz hocam.bildiğim kadarıyla plastiğe zarar vermiyor.istediğiniz zamanda sökebilirsiniz
Hocam cok ton farki olur mu ? Öncesinde yapmam gereken ek bir sey var mi ? Aslinda mantikli geliyor kulaga söylediginiz :) Aybasinda maaslar yatsin deneyecegim :) Hocam uyuz oluyorum arabasina kötü davranan insanlara. Ya bu araba seni tasiyor , colugunu cocugunu tasiyor bu araba daha sana napsin , yani bir insan kendi aracina neden böyle kötü davranir ki anlamis degilim gercekten...
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 105 kere teşekkür etti
  • 656 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #3 : Aralık 30, 2018, 16:27:57 »
Konsolu plastik boyama ile orjinal haline dönderebilirsin,el freni altındaki çukur dediğiniz yer fotoğraf ta belli belirsiz.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '94
  • Kilometre: 40000
  • Kan Grubu: A+
  • 267 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #4 : Aralık 30, 2018, 16:32:29 »
Hocam cok ton farki olur mu ? Öncesinde yapmam gereken ek bir sey var mi ? Aslinda mantikli geliyor kulaga söylediginiz :) Aybasinda maaslar yatsin deneyecegim :) Hocam uyuz oluyorum arabasina kötü davranan insanlara. Ya bu araba seni tasiyor , colugunu cocugunu tasiyor bu araba daha sana napsin , yani bir insan kendi aracina neden böyle kötü davranir ki anlamis degilim gercekten...

Haklısın hocam.malesef yapacak bişey yok
ton farkına gelirsek.bildiğim kadarıyla istediğiniz renkte yapıyorlar.eğer orijinal rengin kodunu bulursanız yada işi bilen bi usta çok ton farklı olmaz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 166 kere teşekkür etti
  • 90 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #5 : Aralık 30, 2018, 16:33:15 »
Konsolu plastik boyama ile orjinal haline dönderebilirsin,el freni altındaki çukur dediğiniz yer fotoğraf ta belli belirsiz.
Tesekkur ederim Ümit hocam , vallahi her konuda yardimci oluyorsunuz gercekten tesekkur ederim :) Simdi o zaman almam gereken iki renk plastidip var biri siyah biri de gri. Siyah olani havalandirmanin üzerindeki ilk görseldeki yere uygulayacagim , griyi de el freninin ordaki yere uygulayacagim. Fotografta belli belirsiz belki ama gercekten cok belli oluyor oturdugunuzda , uzun zamandir aklimdaydi...

Mesaj Birleştirildi: Aralık 30, 2018, 16:35:28
Haklısın hocam.malesef yapacak bişey yok
ton farkına gelirsek.bildiğim kadarıyla istediğiniz renkte yapıyorlar.eğer orijinal rengin kodunu bulursanız yada işi bilen bi usta çok ton farklı olmaz.
Renk kodu 1F-7 hocam , var mi önerebileceginiz bir yer ? Zaten iki kutu plastidip alsam baya bir tutacak , en azindan isi bilen biri yapsin diye düsünüyorum.
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '94
  • Kilometre: 40000
  • Kan Grubu: A+
  • 267 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #6 : Aralık 30, 2018, 16:42:54 »
bildiğim bi yer yok malesef hocam.bence bi kaç deneme ile kendiniz yapabilirsiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 166 kere teşekkür etti
  • 90 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #7 : Aralık 30, 2018, 16:47:56 »
bildiğim bi yer yok malesef hocam.bence bi kaç deneme ile kendiniz yapabilirsiniz.
Gazı aldım :D kendim deneyeceğim hocam o halde :) Çok teşekkür ederim :)
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Rızkımı veren Hüdadır kula minnet eylemem...
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '18
  • Kilometre: 18000
  • Kan Grubu: B+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
2018 Toyota Corolla Advence...(eski kasa)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '94
  • Kilometre: 40000
  • Kan Grubu: A+
  • 267 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #9 : Aralık 30, 2018, 17:31:18 »
Gazı aldım :D kendim deneyeceğim hocam o halde :) Çok teşekkür ederim :)
rica ederim hocam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 105 kere teşekkür etti
  • 656 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #10 : Aralık 30, 2018, 17:38:45 »
Sefa bey bak videoyu sonuna kadar izleyin(kadın yürek yemiş )aslında işin latifesi videodaki işletme işinizi görür.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 30, 2018, 17:40:00
Ne alaka demeyin plastidip veya boyama yapacak yer videoda yer alıyor. Keyifli izlemeler.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 63000
  • Kan Grubu: ---
  • 156 kere teşekkür etti
  • 118 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #11 : Aralık 30, 2018, 19:54:35 »
Toyotaci dostlarim selamlar herkese , uzun zamadir aklimi kurcalayan bir sorun ile sizlere danismak istiyorum. Aracimda eski sahibinden hatira (adam essek gibi kullanmis araci malesef neyse) bir kac sikinti var orta konsolda. Kimyasal bez birakmis ve iz kalmis. Alirken de bunu bilerek aldim ama gözümü rahatsiz ediyor acikcasi. Fotograflari paylastim. Cikma parcaci da biraz tuzlu fiyat söylüyor 250 TL diyor ortadaki gri cukur icin. Bunun icin daha ucuz yollu ne önerirsiniz dostlar ?  Folyo da düsündüm ama egimli oldugu icin olmaz diyenler cogunlukta malesef. Simdiden tesekkur ederim önerileriniz icin :)

hali altina koyulan delikli siyah malzemeler var. Oraya uygun kesip koyabilirsiniz..
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2. 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '10
  • Kilometre: 162000
  • Kan Grubu: ---
  • 1609 kere teşekkür etti
  • 2276 kere teşekkür edildi
Ynt: Auris Trim Sorunu
« Yanıtla #12 : Aralık 30, 2018, 20:53:30 »
Sefa hocam, en güzeli o renkteki trimleri çıkartıp boyacıya aynı tonla boyatmak. Ya da aracın içini karakterize etmek isterseniz başka renkler de olabilir. Boyama sonucunda hem yeni gibi olur, daha göze hoş gelir.
Bir diğer ihtimal aliexpressden bakınmak olabilir. Belki oraya uygun birşeyler satılıyor olabilir.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-...) 96bin km-...
Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Etiketler: