0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
EGR kurum bağladıysa bahsedilen durum meydana gelir.Egr daha fazla kurum bağlayıp üzerindeki küçük motor klapesini çeviremiyecek kadar kurum bağlarsa o zaman egr motoru yanar ve egr yi komple değiştirirsiniz.Kısaca egr valfini temizletin.Bunun yanında gaz kelebeği ve maf sensörünüde bir zahmet temizletirseniz iyi olur.
EGR tıkanmışsa, silindir içi harareti arttığında bunu hisseden oksijen sensörü turboyu devre dışı bırakıyor olabilir.Silindir içi hararetin artmasına bir sebepte, yan sanayi yakıt filtresi kullanımı veya yakıt filtresi contasından hava alması olabilir.Öncelikle EGR'nizi temizletin,Düzelme olmazsa yakıt filtrenizi değiştirin,Yine düzelme olmazsa PCV valfini söküp kontrol edin, gerekirse değiştirin. Düzenli olarak enjektör temizleyici kullanın.Yılda bir MAF sensörünü temizleyin.
bu arada 7-8 depo dışardan mazot koydum araca bu sebeb olabilirmi pompada sorun olsa bilgisayara bağlandığında sorun belli olurmu?