Teşekkür cevaplarıniz için bu Benim üçünçü aracım Opel vectra ve Mazda 3 kullandım tabi her aracın tecrübesi farklı oluyor mutlu bey ( Mazdam çok güzeldi otomatik felan süper geçişlere sahipti) porya kalitesi ilk bilemedim acemilik oldu gnr marka taktılar 200 tl isi 5 ayda abs sensörü su aldı lastikten değil sesler tekerleri kaldırıp baktıktan dan sonra karar veriyorum
Sizde yaris kullanmışsınız galiba ben internetten şanzıman yağı için bir video seyrettim yarisin değişimini çok basitti iki tapa var biri alt biri üst biri den boşaltıyor birinden dolduruyor çok beğendim acaba auriste de aynı mıdır bilemedim tam otomatiklerde pompa ile 6-7 litre yağ kullanıp değiştiriyorlar açıkcası çok uzun geldi fikriniz var bu konu da
Gnr tavsiye etmem. Tayvan malı bulmaya çalışın en kötü. Paraya kıyın kalitelisini alın. Çünkü tekrar tekrae uğraşmak yıldırıcı oluyor.
Tam otomatiklerde 3.5 4 lt ye yakın yağ akar tapayı çıkardığınızda. Sonrasında da üstten çıkan kadar ekleyebilirsiniz. Tam değişsin derseniz ki bence daha temiz bir yoldur makineyle değişim yaptırabilirsiniz. Bir diğer yöntem ise tapadan pis yağ boşaltılır, tepeden tepeleme yeni yağ doldurulur, radyatörden şanzımana dönen yağ soğutucu borusu sökülüp marşa basılır, pis yağ bitip temiz yağ geldiği gibi hortum yerine takılır ve motor istop edilir. Sonra eksik kalan kısım yukarıdan tekrar tekrar kontrol edilerek tamamlanır. Böylece de tamamen değişir.
Yarisinizdeki mmt dir büyük ihtimalle otomatikleştirilmiş manuel şanzıman olduğundan tork konvertörlü şanzımanlar gibi tepeleme yağ konulmaz.