yeni ibizanın 1,2 motor 70 hp lik versiyonunu yaklaşık 300 km, 2 gün kadar kullanma fırsatı buldum. aracın dış görünüşü ve hatları gerçekten çok hoş. ilgi çekici bir çizim gerçekten. bakışları üzerinize çekiyor hemen. dış görünüşünün etkileyiciliği sizi,iç kısımdada yüksek bir beklentiye sevk etsede, kabinde bu beklentiye cevap alamıyorsunuz. kullandığım model nayara mavi denen, araca gerçekten çok yakışan bir renkti. iç malzeme kalitesi vasat denilebilir. direksiyon altında kumandası olan, araç teybi konsola çok yakışmış. ses kalitesi çok iyi olmasada kötüde sayılmaz, yeterli denebilir. malzeme kalitesi biraz daha iyi olabilirdi diye düşnüyorum. 1,2 lt lik motor çok performanslı olmasada, aracı rahatca hareketlendirebiliyor. yüksek hacimli motor seçenekleri tercih edilebilir ancak yol alırkenki güven hissi çok da fazla değil. hız yapmaya çok yatkın değil bu araç. süspansiyonlar sert ve kasislerde çok ses yepıyor. yol sesi sıkıntısı var. ıslak zeminde çamurluğa vuran küçük taşların çıtırtıları çok kolay duyabiliyorsunuz. imaj herşeydir diyenler için alınacak bir otomobil. gerçekten karizmatik bir görünnüşü var diyebilirim. en sevdiğim özelliklerinden biriside vw deki malum çakı anahtarlık. kapı açma-kapama ve bagaj kilidi açma fonksiyonlarına sahip olan bu anahtarlık gerçekten çok şık görünüyor. bagaj kapağı, arkadaki seat logosundan açılıyor eski modeldeki gibi. buda güzel bir ayrıntı. 27.000 ytl için iyi bir tercih olabilir.