0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Arkadaşlar bir doğa dostu olarak kendimize yeni bir yol arkadaşı edindik.Kendisi 1994 model resmi kurumdan çıkma FJ75 Land Cruiser 4,5 .Bu arkadaşı ANKARA da güzelleştirmek ve kaslandırmak için Ankaralı dostlarımızdan yardım talep ediyoruz.Motor , yürür aksam ve off-road donanımlarını yaptırabileceğim güvenilir bir usta veya garaj arıyorum.Araç Bolu da iş için sürekli Ankara’ya yolumuz düşüyor.Bu sebepten Ankaralı arkadaşların önerilerini bekliyoruz.Saygılar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-profesyonel-olarak-hazirlanmis-2003-td5-602420183/detay/şu ilandaki aracı çok beğendim. ve belli ki emek ve para harcanarak yapılmış bir araç. bence arayıp sorun. illa ki bir isim bir telefon veya mekan ismi verecektir.
Aman haa Subaru'ya benzemez Mesaj Birleştirildi: Kasım 12, 2018, 13:10:51Hayırlı olsun, son Türk Kızılay'ı ihalesinden çıkan araçlardan biri sanırım, işiniz biraz zor, makasları "diferansiyel kovanı" üstüne alarak abuk subuk amortisörler ve makas küpeleri yada makas altına takoz vs. koyarak ile yükseltme yapacaksanız bu halini çok özlersiniz ve uzun vadede yapacağınız masrafın haddini hesabını kaybedersiniz,Piyasada marşbiyel yüksekliğini aracın statü sembolü olarak görüyorlar ancak işin aslı diferansiyel kovanının yerden yüksekliğidir, buna "ground clearance" denir, aracın yere en yakın noktası ile ölçülür, uzaklaşma ve yakınlaşma açısı, artikülasyon (piyasa adı ile bacak açma) kapasitesi ile birlikte arazi kabiliyetini belirler, bu yüden aracınız için üretilmiş yükseltme kiti kullanmanız konforlu bir arazi kabiliyeti elde etmenizi sağlar,Ek olarak araca standart ayna/mahruti oranı ile 33" üzerinde lastik kullanmanızı tavsiye etmem, lastik ebadı olarak aracı yormadan kullanabileceğiniz 255/85 16 OWL BF Mud Terrain tavsiyemdir, aynı yükseklikte 285/75 R16 yada 33/12.5-16 gibi ebatlar aracınızı hem yoracak, hem yakıt sarfiyatınızı arttıracak ve aracın performansını olumsuz yönde etkileyecektir,Yürüyen aksamda aracın durumuna göre tek seferde revizyon yaptırmanız, uzun süreli sorunsuz kullanım sağlayacaktır, tas keçe tamir takımı, "muhterem aks kafasi" ve porya keçeleri, porya iç/dış rulmanları, tas rulmanları, fren kaliper tamir takımı, kaliper pistonları vs. vs.Motor kısmında 1FZ-F motorun kronik bazı sorunları vardır, bertaraf edebilmek için ehil bir servise ekspertiz yaptırmanız doğru olur, ayrıca bildiğiniz gibi araçlar parçalardan meydana gelir ve aracın kalitesini kullanılan parçalar belirler, bu sebepten kullanacağınız ürünlerin kalitesine özen göstermeniz naçizane tavsiyemdir.
ben aracımdan memnunum çok şükür
Bir Çin Atasözü der ki;Konfor isteyen Alman'a, Sorunsuzluk isteyen Japon'a, Sanayi seven Fransız'a, Dermansız Dert isteyen İngiliz'e binsin