0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hadi hayırlısı olsun. Gaz ayarını kısmışlardır regülatör diyaframı biraz alışınca bi daha ayar yapılır doğru. Uzun ömürlü olması açısından ilk çalıştırmada fazla gaz vermeyin.
bu durumda sanki önceden daha bol gaz geliyordu,bir noktadan sonra araç boğuluyordu ! şimdi yeni beyinle birlikte gaz gelişi daha az,bu nedenle daha geç toparlıyor ama stop etmiyor gibi..biraz bekleyin ve kullanınca diyafram genişlemesi diye tabir edilen durumla birlikte bir değişiklik olmazsa belki yeni bir yol ayarı ile her şey normale döner.sonuçta araç olur olmaz yerde durmadığına göre daha tehlikesiz bir döneme girdiniz bu da bir gelişme.
Abi, sanıyorum LPG beyni değişeli en az 20 gün olmuştur. Şuana kadar, çok şükür hiç bir sorun olmadı. umarım o lanet geri gelmez. çekiş problemi için en son bir ayar daha yapıldı. çekiş çok ciddi derecede değişti. Aklıma şu geliyor. BOR attırmıştım araca, sanki ondan sonra yani bir süre sonra olmaya başladı gibi geliyor. BOR attırmadan denemeye devam edecegim. Bir usta, BOR bilmem ne filtrelerini tıkıyor bilgin olsun demişti. Şuan O dedigi filtrelerin adı aklıma gelmedi. Okuyan,yazan, Yardımcı olmaya çalışan herkezden ALLAH razı olsun. Bekleyip göreceğiz. Şimdilik , ALLAH'a emanet olun.
özellikle çok km yapmamış,corolla gibi hassas araçlara hiç bir katkı maddesi asla konulmamalı,bor maddesi katkıları sağa sola yapışıyor,sertleşiyor önce faydalı gibi görünüyor ama sonra subap şıkırtısı,karterde birikme ve filtreleri tıkama gibi onarılmaz sıkıntılar yaratıyor.yeni motor yağlarında gerekli katkılar var,başkalarını eklemeye gerek yok,öneren servislerde bilerek hata yapıyorlar,bor maddesinin tr şartlarında hangi arabalarda ve en az 100.000 -150.000 km denendiğini ve teknik sonuçlarının ne olduğunu gösteren bir literatür var mı? başka bir örnek,1996 yılında ... rafinerisinde hatalı benzin üretimi oldu,komşumuzun 1996 model corollasının benzin otomatiği arıza verdi,parça bekledi bir süre,bizde 1993 model 2.0 ford vardı (teknoloji 1970) hiçbir şey olmadı,bu nedenle orijinal olanın dışında ,resmi servisler önerse bile hiç bir şey kullanma taraftarı değilim.
Arkadaşlar selamlar;Ae101 95 1,3 corolla aracım son zamanlarda anlamsız şekilde stop etmeye başladı.araç yaklaşık 10 aydır bende. aldığımdan beri;Akü,buji+kabloları+tüp beyni,tankın içindeki şamandıra,ve baskı balata, sını yeniledim. ve son olarakta, silindir contasını yenilettim. stop etmesinden dolayı dün ustaya gittim ve distürübütör kapağını temizlettim avans ayarı yaptırdım. genelde, şu durumlarda stop ediyor. şunu belirteyim ayrıca, 2 gün ful benzinde kullandım stop etmedi.4. viteste uzarken, 4 le bayır tırmanıp, bayırı tamamladığımda, geçen izmite gittim. 5. vites le yaklaşık 10 dk kadar hiç gaz kesmedim yol müsaitti, sürat ise 90-100 arası hiç zorlamadım sonra ışıklara yaklaşınca yavaşladım, vites düşürdüm frene bastım durdum araba rolantiye düştü yaklaşık 10-15 sn sonra stop etti.üstadlar çıldıracam sorunu bulamıyoruz arabam 1,3 fakat, arabaya binen şaşırıyor abi bu nasıl gidiyo ya diye. tecrubelerinize ihtiyacım var. Şimdiden çok sağolun.