0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ilk çalıştırmada araç zorla çalışıyor.marş basarken araç sallanıyor.çalıştıktan sonra stop ediyor. sonra zorla çalıştırmamdan sonra stop etmiyor.çalıştıktan sonra yolda gidişinde performansında sıkıntı yok. gün içinde bazen yapıyor bazen tık diye alıyor.yakıt pompası olabilir mi.tamiiri mümkün mü sanırım çok pahalı.araç 2006 dizel otomatık.
yakıt sisteminin kontrol edilmesi lazım enjektörlerde olabilir yakıt filtresi en son ne zaman değişti ve yakıtı nereden hangi bayi'den alıyorsunuz
yakıtı opetten alıyorum. yakıt filtresi geçen ay değişti.demin sanayiye gittim .bilgisayar yakıt pompasıyla ilgili arıza gösterdi.usta bigün kalsın hata yapmayalım dedi.pompaysa pahalı parça dedi.umarım tamir ediliyordur.
tabiki tamiri var araç kaç km'de Toyota yakıt pompaları kolay kolay arıza yapmaz ama OPET yakıtı daha önceki Ford focusu az daha bozacaktı ucuz atlattım o zaman tabiki yıllarca opetten alıpta sıkıntı yaşamayanlar da var ve nerede ikamet ediyorsunuz
araç 200 binde. antalyadayım.opet iyi diye alıyorduk araçta bi senedir bende zaten. ilginiz için teşekkürler
Halit bey pompa tamirine girişmeden evvel araca shell den depo boşken vürth marka enjektör temizleyici alıp önce dopoya döküp sonra üzerine full yakıt alıp en aşağı 60 70 km aracı 2500 devirden aşağı düşürmeden kulllanıp denemenizi tavsiye ederim eğer sistemde tıkanma vs varsa temizler bide araç ne zamandır bu sıkıntıyı yapıyor sistemde hava alan yer varsa yine sıkıntı çıkarır
araç hava yapıyormuş.filtre yakıt geri dönüş hortumu mu sbopumu ne değiştirdi.deneyip bakacağız.deneme yanılma yoluyla.dediğinizi yapacağım.enjektörlerin birinde az bi sıkıntı varmış.pompada çıkmamasına sevindim.
tahmin ettiğim gibi yakıt filtresinden kaynaklı İNŞAALLAH hepsi ordandır Toyota'nın pompası kolay kolay arıza yapmaz ama yinede yakıtı dediğim yerden alın ve ortalama 3 depoda 1 tane enjektör ve yakıt hattı temizleyici ürünlerden alıp depo boşken koyun ve üzerini fulleyin sıkıntı çıkarmaz opetin yakıtı biraz kalın geldi bana sanki aracı hantallaştırıyor gibi
Aracın bakımları tam sayıyorum hava filitresi yakıt filitresi yağı suyu vs vs .Bende enjektörlerden olabileceğini düşünüyorum tabi bunun yanında varsa dpf egr gaz kelebeği bunlarında temizliği yapılmalı en kolay enjektör geri dönüşleri için 4 tane 500 ml pet şişe alınıp araç rölentide çalıştırılmalı eğer 3 dk içerisinde geri dönüşteki yakıt seviyeleri eş değer ise enjektörlere kabaca sağlam diyebiliriz.Sonrasında kompresyon testi yapılmalı bu subapların ve sekmanların sağlamlığı hakkında size yol gösterebilir.//www.youtube.com/watch?v=xdRyFsebQVU
yanıt için teşekkürler.bu işlemi benim el becerim yetmez.ama bilgisayara bağladığımızda enjektörlerin birinin değerleri sorunlu çıktı.bi işlem yapmadı. sorun çözüldü hava yapıyormuş. ama aracın performansı düşük sanırım 0 dan 100 e 17 sanıyede ulaşıyor. dizel otomatik. hem otomatik hem manuel denedim. yakıt tüketimi uzun yolda 4.2 şehir içi 5.1 lerde.