0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba Anıl, işçilik hatası garantisi mevcut, iş emri ve/veya fatura ile başvurman halinde sorunu gidermeleri gerekli, kapı değişimini ancak şikayetin tekrarı halinde ve fiyat farkı ödemeyi kabul ederek zor da olsa kabul ettirebileceğinizi düşünüyorum.Ek bilgi olarak, araçta kaynak işlemi gerektiren onarımları mümkünse farkını vererek komple parça değişimi şeklinde talep edin, kapı sacı değişimi çoğunlukla riskli, kalitesi tamamen işçilik kalitesine bağlı bir konudur.
Peki tekrar islem gordugunde bu kapinin curumesi devam edecegini dusunuyorum bu ileride sıkinti yaratir mi ufuk abi ? Bu sekilde ses cikariyor //www.youtube.com/watch?v=Kavufb3l24g
Kapı komple sökülüp boşaltılarak korozyon başlangıç noktasından itibaren soyularak korozyon giderici/dönüştürücü sürülüp sonrasında yeniden astar, boya ve vernik uygulanır ise sorun kökünden hallolur sanırım ama hem korozyon'un incelenmesi gerekli hem de bu konu da daha uzman kişilerin yorum daha önemli, @Ahmet Güve (8047) ?
İlk foto tam olarak neresi cizemedim bu arada, aynanin iç tarafimi?
Serviste yapilan iscilik 1 yil garantili olmak zorunda,Sonrasinda biraz kasarlar. Ama yinede konuşmak lazım.İlk foto tam olarak neresi cizemedim bu arada, aynanin iç tarafimi?