Öncelikle geçmiş olsun. Yarım revizyon yolu size göründü. Sorunu kökten halledip uzun yıllar sorunsuz binmek istiyorsanız dediklerimi yapmanız yararınıza olacaktır.
1. Silindir kapak contasını mutlaka orjinal japon alınız. 100 tl civarıdır
2. Diger kısımlarda kullanmak için MAHER marka bir komple conta seti alınız (kapak contası hariç onu orjinal aldık zaten) 70 TL
3. Victor Reinz marka bir sıvı conta tüpü alınız 20 TL
4. Orjinal japon radyatör kapağı(1.0) değer ve 1 tane orjinal termostat alınız. 60 TL
5. Lpg mikseri , Radyatör ve termostat Giriş çıkışlarındaki Su hortumlarını değişiniz. Sanayide Hortum Satan esnaflarda metre hesabı bulunur komplesi anca 30 TL
6. 1 Tane Balata spreyi, temizlik bezi , Silindir kapağını temizlemek için zımpara 20 TL
7. 1 kutu yeşil antıfriz ve yeni motor yağı tavsiyem motul 120 Tl
Bu malzemelerinizi aldıktan sonra iyi bir usta bulup 200 - 250 tl arası el emeği ile açılan her kısımın contasını değişmeye başlayabilirsiniz. Alt karterden krank keçesine kadar usta atabildiği kadar yeni contayı aracınıza aktarsın. Maher conta setinin yarısı artacaktır onlarıda saklayınız.Ben malzemeye 400 lira vermiştim 2016 yılında. Sonuçları paylaşmayı unutmayınız.