Toyota, dördüncü nesil Prius'ta kullanılan aynı boyut küçültme, ağırlık azaltma ve kayıp azaltma teknolojilerini kullanan 2.0 litrelik motorlar için yeni bir hibrid sistem geliştirdi. Yeni sistem, üstün yakıt verimliliğini korurken, sürüş performansını artırıyor. Hızlanırken, hibrit sistem motorun rotasyonunu azaltırken aküden artan elektrik gücünü çekerek doğrusal ve uzatılmış bir hızlanma duygusu sağlıyor.
Yeni Güç Kontrol Ünitesi
Yeni TransaksMotor, daha az tel ile yeni bir haddeleme-bobin yapısına sahiptir ve ayrıca yeni geliştirilmiş bir manyetik çelik kullanır. Yeni bir paralel redüksiyon dişlisi formatı transakstaki kaybın azaltılmasına yardımcı olur.
kaybı % 25'ten fazla azaltıldıTransaks 2-motorlu mekanik ayrılmış güç
Motor Senkron AC
Maximum motor çılışı 80kw (109PS)
Maximum motor torku 202N・m (20.6kgf・m)
Yeni Nikel-metal Hidrit PilPil paketinin yapısını inceleyerek ve soğutma sistemini kompakt hale getirerek 2,0 litreye kadar boyutlandırılmış küçültme
Mevcut 1.8-litre Yeni 2.0-litreVoltaj 201.6V 216.0V
Kapasite 6.5Ah 6.5Ah
Hücre sayısı 168 180
https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=VGfxTRYI1YQ