Gönderen Konu: 2019 RAV4  (Okunma sayısı 5722 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
2019 RAV4
« : Mart 28, 2018, 10:50:29 »
Yeni Toyota RAV4 New York Auto Show'da Tanıtıldı!



TNGA platformuna geçiş yapan yeni RAV4, selefine oranla 30 mm kadar daha uzun bir aks mesafesine sahip. Buna karşın toplam uzunluk, yaklaşık 7 mm kadar kısalmış. Eskiye oranla genişleyen Japon SUV, toplam yüksekliğindeki minimal düşüş ile daha büyük ve maskülen bir duruşa kavuşmuş. Crossover/SUV dünyasında revaçta olan "zıt/farklı renkli tavan" furyasına katılan RAV4, tasarım cephesinde silahlarını arttırmış.

Mekanik anlamdaki gelişimler, %50'ye kadar arka tekerleklere güç iletimi yapabilen ve sağ ile sol tekerlekler arasındaki çekiş dağılımını ayarlayabilen tork yönlendirme sistemine sahip dört çeker sistemiyle taçlandırılmış. Normal koşullarda önden çekişli gibi hareket eden AWD sistemi, ihtiyaç olmadığında arka tekerleklerle bağlantıyı kesen çeneli kavrama sayesinde aracı daha verimli hâle getirebiliyor. Toyota'nın RAV4'te sunduğu üç dört çeker sisteminden birisi bu iken ona standart dört tekerlekten çekiş ve AWD-i adlı, artık elektrik tahrikli arka aksta %30 daha fazla tork üretebilen hibrit dört çeker düzeni eşlik ediyor

Yeni RAV4 2.5 Litre benzinli ve 2.5 Litre Hybrid motor seçenekleri sunuyor. Bu seçeneklerin ABD pazarı için olduğunu unutmamak lazım. Toyota Performans detaylarını yayınlamadı ancak benzinli ünite hızlı bir 8 ileri otomatik şanzıman kullanıyor. Hybrid seçenek ise e-CVT şanzıman kullanmaya devam ediyor.



Cesur dış tasarımın aksine son derece minimalist ve sakin bir kabinle karşılaşıyoruz. Standart olarak 7" olan ekran, konsol içinden "yüzer" pozisyona taşınmış. Ekstra ücret karşılığında 8" boyutlu alınabilen ekran, normal olarak Toyota'nın Apple CarPlay ve Amazon Alexa uyumluluğu sunan Entune 3.0 sistemine ev sahipliği yapıyor. Daha büyük ekranda ise Sirius XM radyoya sahip Entune Audio Plus veya navigasyon sunan Entune Premium tercih edilebilecek.

Bir dizi USB bağlantısı ve kablosuz şarj imkânı sunan RAV4'ün opsiyon listesinde 800 Watt gücünde JBL ses sistemi de yer alıyor. Eskiye oranla daha geniş bir açı sunan geri görüş kamerasının da opsiyon olduğu aracın en üst paketinde 19" çaplı jantlar ve krom süslemeler yer alıyor.



Konfor donanımları için ekstra ücret talep edilse de güvenlik sistemleri standart olarak geliyor. Tüm RAV4'lerde Toyota'nın yaya tespit özellikli ön çarpışma uyarısı, dinamik hız sabitleyici, direksiyon destekli şeritten çıkma ikazı ve otomatik yanan uzun farlar gibi donanımlar içeren Safety Sense adlı güvenlik paketi standart. 2019 model yılıyla gelen "Lane Tracing Assist" ise aracı otomatik direksiyon komutlarıyla şerit içinde tutmaya yarıyor. Toyota, trafik işaretlerini de algılayabilen yeni RAV4'ün bu sürüş destek sistemlerinin hiçbiri için "otonom" kelimesini kullanmamaya özen göstermiş.

Yeni RAV4, bu kış satışa sunulacak. Hibrit modellerin gelişi ise 2019'u bulacak.














Toyota Club Türkiye

2019 RAV4
« : Mart 28, 2018, 10:50:29 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #1 : Mart 28, 2018, 10:55:11 »
Bu sefer iç dizayn olmuş gibi :tamam:
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #2 : Mart 28, 2018, 11:02:41 »
Açıkçası ben araca aşık oldum bu araç olmuş. Avrupa için motor seçenekleri göründükten sonra karar vermek daha iyi olur tabi.

Aracın Dikiz Aynası



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2591 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #3 : Mart 28, 2018, 11:11:04 »
tork yönlendirme falan yazılmış. Bu aracın tek eksiği a-trc idi yıllardır. eğer a-trc geldi ise bir sonraki aracın nasipse bu araç olur. subaru vardı aklımda ama ülkemiz şartlarında durumu iç açıcı olmadığı aşikar olduğu için pek ısınamamıştım.
2.00 valvematic + atrc olursa tam suv olur. vururum kırbacı deli gibi diagonal test yaparım :)
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4 Avrupa
« Yanıtla #4 : Mart 28, 2018, 16:07:36 »
Yeni RAV4 Avrupa pazarına 2019'un ilk çeyreğinde girecek.



Yeni RAV4'ün Avrupa sürümüne dair detaylar henüz netleşmedi ancak firma tarafından verilen bilgilerde 2019'un ilk çeyreğinde piyasada yerini alacağı söyleniyor. Yeni RAV4 motor seçeneği olarak selefinin izinden gidiyor. 2.0 Litre benzinli motor ve 2.5 Litre Hybrid ünite bilinen iki seçenek. Toyota'nın Yeni RAV4 ile farklı bir motor seçeneği sunup sunmayacağı henüz bilinmiyor.







Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #5 : Mart 28, 2018, 17:23:51 »
Yakından bakmak lazım ama eski Rav4 lere dönüş var gibi, bence olumlu. Tabi sadece fotoğraflarda görmemek için motor hacimleri ve özellikleri de netleşmeli.
Özellikle yaklaşma açısı ve uzaklaşma açısı görsellerde çok iyi görünmedi, görseller nedeni ile yanıltıcı olabilir tabi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 1360 kere teşekkür etti
  • 884 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #6 : Mart 28, 2018, 23:16:17 »
Paylaşım için teşekkürler,
Bu araç alınız 2,5 lt hybrid olmazsa dahada iyi olur.
Ayrıca grup içindeki gizli RAV4 hayranlarını da deşifre etti :)
Selamlar
Sadece V-POWER - Anti LPG

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #7 : Mart 30, 2018, 18:36:27 »
Bu araç olmuş ama bizim için hayal 😔
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #8 : Mart 31, 2018, 07:17:46 »
arac guzel omus ama bizim fahis vergilendirme sistemimiz yuzunden orta sinif icin alinmasi guc araclardan. zengin ve elit kesime hayirli olsun ne diyelim.
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2591 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #9 : Haziran 18, 2018, 22:26:12 »
suv hayranı diyelim abi :) ama şu çekiş dağılım zımbırtısı subaruyla benzer ise bu araç kesinlikle hafif arazi kar buz dinlemez. 2.00 valvematic + lpg ile de tutumlu olur :)
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #10 : Haziran 18, 2018, 22:38:43 »
suv hayranı diyelim abi :) ama şu çekiş dağılım zımbırtısı subaruyla benzer ise bu araç kesinlikle hafif arazi kar buz dinlemez. 2.00 valvematic + lpg ile de tutumlu olur :)

Subaru'dan S-AWD sistemini ucundan azcık da olsa aldıysa, kısmetse benim de bir sonraki araç adayım olur :)

Yalnız S-AWD ile Tork Vectoring farklı konular, şayet transfer (arazi şanzımanı) hala elektronik kontrollü viskoz kavrama ise 4WD konusu sadece özellikler listesinde bir yazı olarak yer alır ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2591 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #11 : Haziran 18, 2018, 23:28:33 »
İnşaAllah değildir. bakalım daha diagonal testler yok. 3 teker rollerde tek teker tutunup rolleri geçerse benim için yeterli gibi :) yıl olmuş 2018 hala rav4 ün herhangi 2 tekeri boşa çıkınca olduğu yerde kalıyor hareket edemiyor. Yazılımsal basit hile ile bile çözülür diye düşünüyorum ama onu bile yapmadılar ilginç.
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #12 : Haziran 18, 2018, 23:47:28 »
İnşaAllah değildir. bakalım daha diagonal testler yok. 3 teker rollerde tek teker tutunup rolleri geçerse benim için yeterli gibi :) yıl olmuş 2018 hala rav4 ün herhangi 2 tekeri boşa çıkınca olduğu yerde kalıyor hareket edemiyor. Yazılımsal basit hile ile bile çözülür diye düşünüyorum ama onu bile yapmadılar ilginç.

Yazılımsal hile şeklinin patentini Mazda aldı sağolsun :) kötülemek için söylemiyorum iyi de yaptı, akıllı adamlar.

Ama Toyota denilince akla daha mekanik, daha somut, daha hissedilir ekipmanlar gelmiyor mu? yani Mitsubishi'nin Pajero Pinin ile yaptığını Toyota RAV4 için yapamaz mı? ağabeyleri Land Cruiser hadi onu da geçtim Hilux çekiş sistmlerinin minyatür versiyonlarını kullanamaz mı? ben azıcık bilgim, ufacık beynim ile bunu düşünebiliyorken yüzlerce mühendis çalıştıran Toyota düşünemiyor mu?

Elbette düşünür amma velakin söz yine dönüp dolaşıp arz/talep dengesine geliyor, diğer ülkelerde araca ulaşmak bizdeki kadar zor olmadığından, kullanım maliyetleri bakımından da sondan ikinci ülke olduğumuzdan dolayıdır ki uzanamadığımız ciğer'i şiş mi yapsak? mangal mı? düşüncelerinde debeleniyoruz :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2591 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #13 : Haziran 20, 2018, 13:52:38 »
Basit test.
mazda ile rav 4 bildiğin çakılıyor.
Abi hepsi 4 çeker yea diyen çok ama arazide işler değişiyor.
en kötüleri kia Toyota ve mazda.
wv işi yazılımsal hallediyor diye biliyorum elektronik diff lock VS ile.
Ama şu a trc yi rav 4e koyarlarsa işler değişir gibime geliyor. Zira a trc kullanan diğer Toyota modelleri arazide oldukça iyi


https//m.youtube.com/watch?v=QDEKrkgfs8Y
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #14 : Haziran 20, 2018, 14:18:31 »
Arkası Tiguan mı? ben mi benzettim?
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #15 : Haziran 20, 2018, 14:35:22 »
Arkası Tiguan mı? ben mi benzettim?

yoqqhh daha neler  :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #16 : Haziran 20, 2018, 14:44:34 »
yoqqhh daha neler  :rofl:


Stoplar neredeyse aynı abi :)

Ama tasarım çizgisinde Lexus esintileri gördüm abi.

intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #17 : Haziran 20, 2018, 14:54:48 »
Basit test.
mazda ile rav 4 bildiğin çakılıyor.
Abi hepsi 4 çeker yea diyen çok ama arazide işler değişiyor.
en kötüleri kia Toyota ve mazda.
wv işi yazılımsal hallediyor diye biliyorum elektronik diff lock VS ile.
Ama şu a trc yi rav 4e koyarlarsa işler değişir gibime geliyor. Zira a trc kullanan diğer Toyota modelleri arazide oldukça iyi

4Motion aslında Quattro'dan devşirilme ama Quoattro kadar efektif değil, şu an binek araçta kullanılabilecek en iyi awd sistemleri Quattro ve S-AWD ama Subaru modellerinin hepsinin S-AWD olmadığını ve S-AWD'nin de kendi içerisinde seçenekleri olduğunu unutmamak gerekli ;)

A-TRC'de aslında Mitsubishi ASTC sisteminden devşirilme daha doğrusu patenti Tokico firmasına ait, çalışması da çok iyi lakin ağır arazide %100 mekanik kilidin yerini hiç biri tutmaz.

Mesaj Birleştirildi: Haziran 20, 2018, 22:59:39
Anılarım depreşti   :)



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2591 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #18 : Nisan 06, 2019, 22:35:09 »
raw4 diagonal test yayınlandı.
1wd rav4 galiba 4wd olmuş. artık torku daha güçlü aktarabilir. dyaamic tork yönlendirme + elektronik kaplin işi değiştirmiş. Bir subaru olmasa da bence artık günümüz 4wd leri içinde iyi bir yere sahip olabilir.@Ufuk Sönmez abi video yorumları alalım lütfen



Bu da önceki kasa 1wd rav4. farkı anlamak açısından

***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: 2019 RAV4
« Yanıtla #19 : Nisan 07, 2019, 00:54:59 »
raw4 diagonal test yayınlandı.
1wd rav4 galiba 4wd olmuş. artık torku daha güçlü aktarabilir. dyaamic tork yönlendirme + elektronik kaplin işi değiştirmiş. Bir subaru olmasa da bence artık günümüz 4wd leri içinde iyi bir yere sahip olabilir.@Ufuk Sönmez abi video yorumları alalım lütfen



Bu da önceki kasa 1wd rav4. farkı anlamak açısından


"Muhteşem" değil, en azından eskisinden daha iyi ama bana göre yine bir 4x4 olmamış :)