0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
suv hayranı diyelim abi ama şu çekiş dağılım zımbırtısı subaruyla benzer ise bu araç kesinlikle hafif arazi kar buz dinlemez. 2.00 valvematic + lpg ile de tutumlu olur
İnşaAllah değildir. bakalım daha diagonal testler yok. 3 teker rollerde tek teker tutunup rolleri geçerse benim için yeterli gibi yıl olmuş 2018 hala rav4 ün herhangi 2 tekeri boşa çıkınca olduğu yerde kalıyor hareket edemiyor. Yazılımsal basit hile ile bile çözülür diye düşünüyorum ama onu bile yapmadılar ilginç.
Arkası Tiguan mı? ben mi benzettim?
yoqqhh daha neler
Basit test. mazda ile rav 4 bildiğin çakılıyor.Abi hepsi 4 çeker yea diyen çok ama arazide işler değişiyor.en kötüleri kia Toyota ve mazda.wv işi yazılımsal hallediyor diye biliyorum elektronik diff lock VS ile.Ama şu a trc yi rav 4e koyarlarsa işler değişir gibime geliyor. Zira a trc kullanan diğer Toyota modelleri arazide oldukça iyi
raw4 diagonal test yayınlandı.1wd rav4 galiba 4wd olmuş. artık torku daha güçlü aktarabilir. dyaamic tork yönlendirme + elektronik kaplin işi değiştirmiş. Bir subaru olmasa da bence artık günümüz 4wd leri içinde iyi bir yere sahip olabilir.@Ufuk Sönmez abi video yorumları alalım lütfen//www.youtube.com/watch?v=xeMgL5JGbpIBu da önceki kasa 1wd rav4. farkı anlamak açısından//www.youtube.com/watch?v=1ctT9yNiMuQ