Gönderen Konu: Servise Yolladığım Asus cep telefonum hakkında kafamdaki sorular  (Okunma sayısı 1963 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Merhaba abilerim daha önce Asus Zenfone Go telefonumun sürekli kendi kendine bozulduğunu burdaki bi konuda belirtmiştim
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=78307.msg1045509#msg1045509

Bu problemlere yenileri eklendi ve bende Asus web sitesinden cihazımla ilgili arıza formu doldurdum ne problemi varsa yazdım oraya liste bayağı kabarık oldu.Hepsiburadadan almış olduğum telefonumu kulaklık ve şarj aleti hariç faturaları vs dahil kendi kutusuna koydum kutusu ilk günki gibi sağlam bi şekilde kapattım ve faturayı serviste kaybetme ihtimallerine karşı mahdur olmamak adına fotokopi çektirdim.Dün ups kargo ile evimden alındı telefonum bugünde mailime cihazın servise ulaştığı bilgisi düştü.Benim aklımda bazı sorunlar oluştu çünkü daha önce hiç cep telefonumu bu şekilde servise yollamadım ve ilk defa Asus servisine işimiz düştü.

Öncelikle cihazımın problem listesi bi hayli kabarık lakin kullanıcı hatası olabilcek bişey yok.Cep telefonumu sürekli kırılmaz cam ve korucuyu kılıf ile kullandığım için kılıfımı ve kırılmaz camımı çıkardığımda farkettim kozmetik olarak çok temiz durumda.Buna rahmen problem listesi kabarık olduğu için kullanıcı hatası deme ihtimalleri varmıdır?

Kafama ikinci takılan durum ise bu telefonun şuanda üretimi ve şatışı yok (Zenfone go zc500tg) Şatışı olmayan bi telefon için parça temin edip bütün problemlerimi tamir edebilirlermi ? Araştırdığım kadarıyla parça temin edilemediği için asus değişim veriyormuş ama değişimde mümkün değil çünkü birebir aynı cihaz yok.Böyle bi durum oluşursa ben para iadesi talep etmeyi düşünüyorum ama bu talebimi kime ileticem benim iletişimde olcağım yer Asus'mu olucak yoksa hepsiburada satıcısımı?Bu durum oluşursa nasıl bi yol izlemeliyim? Teşekkürler

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '09
  • 125 kere teşekkür etti
  • 106 kere teşekkür edildi
Dostum donanımsal sıkıntıları varsa kullanıcı hatası diyemezler, kullanımdan kaynaklı hatalar genelde düşürme su aldırma vb. durumlarda olur. Ama tabi servislerin ellerinde bir sürü kullanıcı hatası diyebilecekleri durum da mevcut o yüzden o kısmı şansına kalmış.
Üretimden kalkmış da olsa telefonunun yedek parçaları muhtemelen ellerinde vardır yoksa da zaten sana yeni cihaz verirler onu da veremezlerse faturadaki ücreti iade etmeyi kendileri taahhüt ederler. Ancak son sorduğun gibi para iadesi talep edeceğin bir durum olursa aldığın yer üzerinden iletişime geçeceksin, onlardan istersin ama pek sonuçlanmaz. Aklında bulunsun böyle durumlarda tüketicinin korunması hakkında kanun doğrultusunda hakem heyetine başvuru yapacaksın, ilçe kaymakamlıklarında olur bu heyetler belli bir miktara kadar ve bu miktarı aştığında da il hakem heyetine gidersin. Senin olay bir sonuçlansın öyle bakalım, muhtemelen gerek kalmaz bunlara hiç asus halleder.
Corolla 1.4 D4D Elegant 2009 Siyah 127.000 km-158.000km
Auris 1.4 D4D Comfort Extra 2012 Beyaz 96.000 km
Hiçbir şeyi ben yaptım deme. Ele geçirdiğin tüm kaleler, kazandığın tüm başarılar Allah’ın bir lütfudur.(Kanuni Sultan Süleyman)