Gönderen Konu: LG'de Yaşamış Olduğum Usulsüzlük  (Okunma sayısı 924 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
LG'de Yaşamış Olduğum Usulsüzlük
« : Eylül 13, 2017, 14:04:25 »
Arkadaşlar Lg Ankara Güneş Elektronik servisinde yaşamış olduğum usulsüzlük hakkında yazmış olduğum dilekçeyi sizlerlede paylaşmak istedim. Konu hakkından Lg Türkiye'ye gerekli şikayetimi ilettim. Şuan KKTC'de olduğum için birşey yapamıyorum. Gerekli yaptırımlar ne olabilir?



04/12/2015 Tarihinde Teknosadan 168812 fatura numaralı 3541520******** İmei numaralı LG G3 32GB telefonu sıfır olarak satın aldım. KKTC devletinde ikamet ettiğim için telefonu KKTC devletinde kullanmaktayım.
20/06/2016 tarihinde Lg Perpa (İstanbul) servisine 9589 nolu arıza kaydı ile şarj olmaması ve kulaklıktan ses gelmemesi sıkıntısı ile bıraktım.  Bu arızada usb kablo ve kulaklık değiştirildi.
08/08/2016 tarihinde Lg Şengüller (İstanbul)  servisine 650044 nolu arıza kaydı ile şarj yavaş olması ve kulaklıktan ses gelmemesi sıkıntısı ile tekrar bıraktım. Bu arızada usb kablo ve kulaklık değiştirildi.
06/05/2017 tarihinde Lg Şengüller (İstanbul) servisine 751333 nolu arıza kaydı ile ekranımda parlak nokta olması sebebi, bataryanın hızlı boşalması, telefonda aşırı ısınma ve kendi kendine reset atma sebebinden dolayı tekrar bıraktım. Bu arızada ekran değişimi, usb kablo değişimi ve şarj aleti değişimi yapılmış olup yazılım güncellenmiştir.
17/07/2017 tarihinde Lg Güneş Elektronik (Ankara) servisine 6966 nolu arıza kaydı ile önceki ekran değişiminden sonra ekranın kullanım esnasında gidip gelmesi, önceki ekran değişiminden sonra ön kameranın parazitli çekim yapması, eski sıkıntılarım olan bataryanın hızlı boşalması, telefonun kendi kendine reset atması ve aşırı ısınma sıkıntılarımın devam etmesinden dolayı tekrar servise bıraktım. Servis tarafından ön kamera değiştirilmiş olup yeni anakart takılmıştır.  Yeni anakartın imei numarası: 3541520******** dur.
Bu değişim sonrasında KKTC’ye geri döndüm. Telefonumda yavaşlamalar, donmalar, aşırı ısınmadan dolayı şarjı durdurması ve telefonumun kapanması, kendi kendine reset atması gibi sıkıntılarım tekrar baş gösterdi. 13/09/2017 tarihinde telefonumun hafızası dolduğu için bilgisayara telefonumu yedekledikten sonra ayarlardan depolama aygıtından baktığımda 16 GB yazdığını gördüm. Telefonumu kapatıp bataryasını çıkardım ve imei numarasının yazdığı etikette 16GB yazdığını gördüm.
LG Güneş Elektronikte anakart değişiminde yapmış olduğu usulsüzlükten dolayı mağdur olduğumu. Telefonun sürekli olarak göstermiş olduğu sıkıntılardan dolayı kullanamadığım için yeni bir telefon almak zorunda kaldım.
Aynı sıkıntıları yaşadığımdan dolayı ve Lg Güneş Elektronik servisinin yapmış olduğu usulsüzlükten dolayı yasal haklarım saklı kalmak kaydı ile, telefonumun ücretinin iadesini talep ediyorum.

İlke ARSLAN
0548 855 1***
0533 855 1***
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Toyota Club Türkiye

LG'de Yaşamış Olduğum Usulsüzlük
« : Eylül 13, 2017, 14:04:25 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • "Bilgi Paylaşıldıkça Artar"
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '14
  • 134 kere teşekkür etti
  • 434 kere teşekkür edildi
Ynt: LG'de Yaşamış Olduğum Usulsüzlük
« Yanıtla #1 : Eylül 13, 2017, 15:07:20 »
Geçmiş olsun İlke.  Dilekçe gayet açıklayıcı olmuş,  eğer LG Türkiye sana olumlu bir geri  dönüş sağlamazsa  hakkını Tüketici Hakem Heyetinde aramalısın. Ve inanıyorum ki hakedersin de. Bu arada zaten bildiğim kadarıyla kanunen de aynı arızayı 2-3 defa yaptığından dolayı tamamen değişim hakkın var diye biliyorum.
1998 Toyota Corolla 1.3 XL StationWagon 12V 2007-2020
2014 Nissan Qashqai 1.2 DıG-T   2020 -