Gönderen Konu: Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir  (Okunma sayısı 2140 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 5 kere teşekkür edildi
Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« : Eylül 11, 2017, 20:54:42 »
Merhabalar konu başlığındada yazdığım gibi corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir yani kaça kaç 45:55  50:50 gibi birde yol tutuşu nasıl araç biraz fazla yatıyor gibi virajları iyi alıyor esp hemen müdahele ediyor yol tutuş iyi ama aranızda limitlere kadar zorlayan var mı limitleri kaç aracaın lastik durumuda önemli ama lastiklerin durumunu iyi olarak varsayalım.

Toyota Club Türkiye

Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« : Eylül 11, 2017, 20:54:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« Yanıtla #1 : Eylül 12, 2017, 13:08:38 »
Net bilgiyi bilen verir.
Diğer yandan bunlar limitleri zorlanacak araçlar deği, ne ağırlık olarak, ne yükseklik, ne de aks açıklığı ve "muhterem aks kafasi" mesafesi. Keza limitler sadece araca da bağlı değildir, zemin, viraj çapı vb hafif bir fark bile o limitleri çok değiştirebilir.
En doğrusu, uygun bir pistte, gerekli güvenlik önlemlerini alarak aracı tanımaktır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« Yanıtla #2 : Eylül 12, 2017, 16:46:51 »
Videoyu 30.saniye sonrası başlatın o zaman başlıyor sonuna kadar izleyin araç gram bırakmıyor kendini https://www.youtube.com/watch?v=AUElvAWyy0g

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« Yanıtla #3 : Eylül 12, 2017, 17:30:37 »
 :blink:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« Yanıtla #4 : Eylül 12, 2017, 23:38:36 »
Videoyu 30.saniye sonrası başlatın o zaman başlıyor sonuna kadar izleyin araç gram bırakmıyor kendini https://www.youtube.com/watch?v=AUElvAWyy0g

Test esnasında pilot ilk manevrasını 113km/h ile yapıyor, ikinci sağ-sol manevralarda 77km/h ile başlarken kontra sonrasında 70km/h ile sonlanıyor, geek manevrasında 81km/h ile başlarken çift kontra sonrasında 61km/h ile sonlanıyor.

Bu hızlardaki manevralar C sınıfı bir araç için limit dahilindeyken bir diğer ince nokta aracın CVT şanzımanlı olması ve devrin en sert manevra esnasında bile 4000d/dk. altına düşmemesi yani pilotun ayağını gazdan çekmemesi.Bu sebeple sürekli çekiş halinde olan araç spin attack yapmıyor, şayet 113km/h ile yaptığı ilk manevrada ayağını gazdan çekseydi o zaman ESP'nin gücünü görebilirdi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corolla e160 kasa ağırlık dağılımı nedir
« Yanıtla #5 : Eylül 15, 2017, 14:25:56 »
Doğru söylüyorsunuz tabi esp fren yaptığı için bir yandan hızı düşüyor hepiniz belki bilirsiniz otopark.com dan sinan koç çoğu otomobili test etti yol tutuşunu gördük c sınıfındaki araçların 120 130 kmh hızlarda bile güzel çalışıyordu esp corollayı test ettiler makyajlı olanı ama yol tutuş testi yapmadılar video içinde video dışında yapmışlar onada araç esp çok erken devreye giriyor ama esp kapalıyken bile limitleri bir tık daha yüksek yani hızı 130 ... iken esp limitleri belli bir yere kadar tabi internette görüyoruz adam esp var diye zorluyor inadına birde bu videoya bakın burda sadece araç esp sini test ediyorlar euro ncap de bilirsiniz belki hız 80 bu hızlarda iyi https://www.youtube.com/watch?v=5CUkVwZ2dA4  ve bu videoda da jettanın esp si tabi onda elektronik kilitli difransiyel filen de var ama genede başarılı https://www.youtube.com/watch?v=gG0jeGihLoE wolksvagen scirocco nun vardı birisi yapıyordu ... ile giderken 4 şeritli yoldan adam en solda o şeritten yanyola giriyor yani 5.şerit gibi düşünün gram araç kaymıyor ... ile tabi esp devrede bu sırada göstergede yanıp yanıp sönüyor konu biraz saptı ağırlık dağılımını bilen varsa merak ettim ama bir de duyduğuma göre yeni corolla ya 2018 mart gibi yada 2019 kasım aralık gibi deniliyor ikisinden biri 1.5 motor olacak mış hybrid ler olacak bu motorların hepsi yeni üretilmiş iddası da %30 performans %20 yakıt tasarrufu deniliyor bmw den dizel motor alıyor inşallah çok daha iyi olur fiyatı 75 başlar bir kaç ay sonra kesin 85 90 olur belki olmaz yol tutuşunu iyi yapsınlar özellikle arka süspansiyonu burulma kiriş yerine mcperson bağımsız yapsalar daha iyi olur kusura bakmayın aklıma ne geldiyse yazdım biraz merak ettim baya uzun olmuş iyi günler hepinize.


Düzenleme: Trafik kuralları!.