Arkadaşlar tekrar merhaba. Ağustos ayında açtığım bu konu hakkında rezalet bilgiler vereceğim; mısırlarınızı hazırlayın
- Ses boğaz contası değiştikten sonra kesildi sandım... Oysa ki düzelmemiş. Lanet olsun diyerek aracı bu şekilde kullanmaya devam ettim. Bakım zamanı geldiğinde Pendik Dumankaya'ya götürdüm. Durumu anlatım
- Sesi her yol testinde; lifte çıkardığımızda vs duydular ama sadece bir kaç yeri yağlayıp, bir kullanın düzelmiş olması lazım diyerek yolladılar... Ses boğaz contası kaynaklı değil yani öyle mi dediğimde (200 küsür ücret ödemiştim, garantiye sokmadılar) öyle gözüküyor dediler... Sakinliğimi korudum. Eyvallah dedim...
- Ses tabiki devam etti, servis memnuniyeti için arandığımda (merkezden değil pendikten) durumu anlattım getirin tekrar bakalım dediler. Baktılar, ettiler, sesi yine duyduk lifte kalktı vs.... 2 saat bekledim ve sonuç; Egzoz komple değişecek; 3000TL işçilik hariç dediler... LPG var araçta ondan oluyo bunlar diyerek beni tıpış tıpış yolladılar...
- Bugün bir egzozcuya götüreyim o baksın diyerek özel servise gittim. Egzozcu egzozda hiç bir şey yok bu başka bir şey diyerek beni özel toyota servisin birisine yönlendirdi...
- Özel serviste bir kaç yol testi yapıp duruma baktıktan sonra "Abi bir manifoldu sökelim korumanın içine vs taş vs girmiş olabilir, başka bir şey olabilir ama ses egzoz bölümünden değil oradan geliyor" dediler..
- katalitik konvertör söküldü veeeee sorun orataya çıktı. Konvertörü tutan parçalardan birisi kırılmıştı. Hemen fotoğrafını çektim. Kaynak yapıldı... Parçalar geri takıldı...
Ve sonuç, ağustostan beri çektiğim ses sorunu gitmişti.
Yetkili servis diye güvendiğim mekan ağustos ayında 2 gün 2 gün de geçen ay totalde 4 gün araçla uğraşılmasına rağmen bu sorunu bulamadılar. Daha doğrusu uğraşmak istemediler anlaşılan. Ve ben iyi bari egzoz değişsin desem 3000 TL param da gidecekti... Ve sorun da geçmeyecekti, o zaman katalizör diyeceklerdi bi 1500 - 2000 de ona gidecekti...
İnsanların hakkıyla para kazanması en çok istediğim şey, helali hoş olsun ama bu ilgisiz, bilgisiz ve geçirmeci tavırla nereye kadar?
Şimdi benim yapacaklarım
- Tüm yaşadıkalrımı toyota genel merkeze bildirmek, sosyal medyada durumu detaylıca anlatmak ve geri dönüşü beklemek olacak.