evet arkadaşlar ŞOK şok ŞOK
)))).bu gun yetkili servise araç 10 yasında olduğu için hava yastığı elemanlarının ücretsiz değişimi için gittim.aractaki sorunun hala devam ettiğini bildirdim verdikleri yanıtla şok oldum.bu seferde ustaların başı(formen miymiş neymiş) test sürüşüne çıktı araçla test sürüşünde birşey göremedi bu sefer suçu turboya attı.turbo arızalı olabilirmiş.
.diyorumki madem turbo arızalı neden araç çekişten düştüğünde arıza lambası yanmıyor diyorum her zaman yanmayabilir diyor.
)) peki diyorum krank sensörü arızalı veya oksitlenmiş v.s olabilirmi olamaz diyo o zaman arıza lambası yanar diyo
))). peki dedim 100 liralık bi sensör arıza yapınca arıza lambası yanıyorda turboda sıkıntı olduğunda arıza lambası yanmıyormu diyince sustu
. tecrübelerim turboyu işaret ediyor diyor.turboda kurumlanma olabilirmiş
.sorum şu arkadaşlar.turbosu arızalı bir araç sıkıntısız yüzlerce kilometre gidebilirmi yüksek devirlerde(ben gidiyorum).ve turbo arızalı olsa kontak açıp kapatınca neden düzelsin?.şimdiden teşekkürler.