Gönderen Konu: Kardeşime dün satın aldığımız problemli vestel tablet iadesi  (Okunma sayısı 1974 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '02
  • 171 kere teşekkür etti
  • 246 kere teşekkür edildi
Merhaba abilerim kardeşimi sünnet ettirdik ve hediye olarak uygun fiyatlı bi tablet alalım dedik günde sadece belli bi süresi olucak ve bu süreyi doldurunca aynı gün bidaha oynamaması konusunda onunlada anlaştık cihaz olarak bizim burdaki telefoncuları gezerken ben adı sanı bilinmeyen cihazlar yerine birazda olsa duyulmuş bişeyler alalım düşüncesindeydim kardeşim daha 5yaşında iyi bi tablet olsun istemedim ama adı sanı duyulmamış 2ay sonra bozulcak bi cihazda olmaması gerekiyodu telefoncuları gezerken vestel marka bi tablet çarptı gözüme özellikleri kardeşimi tatmin ederdi fiyatıda 250liraydı dün gece satın aldık iftara yakın neyse eve geldiğim gibi şarja koydum şarjı dolduğu zaman iftar yemek falan derken iftardan sonra anca ele alabildim play store hesabının kurulumunu yaparken daha dondu kaldı hiçbi tepki vermiyo dondu bekledim biraz düzelmedi power tuşuna basılı tutup cihazı kapattım açtım play store hesabı kurulumunuda yaptım oyun falan yükledim verdim kardeşimin eline o oynarkende birkaç kere dondu benim başıma geldiği gibi birkaç kere kendini yeniden başlattı makine falan neyse bugün cihazı sıfırlayıp aldığımız yere götürdüm problemi anlattım bundan 1 1.5 saat önce falan onlarda biraz ters bi tavırla cihaza onlarında bakması gerektiğini sonra garanti falan karıştırdılar ama ben garanti olmaz dedim neyse saat 2 gibi yanlarına gidicem tekrardan ama aldığım yer cihazın değişimi için problem çıkarcak gibi duruyor varsa aynı cihazla değişimini yoksada para iadesi istiyorum ben garanti kesinlikle olmaz daha dün aldığımız cihaz problemli ve bugün götürüyoruz garantiye yolluycaz diyolar kabul etmiycem lakin nasıl bi tavır takınmalıyım ve değişim veya para iadesini kabul etmezlerse hakkımızı almak için nasıl bi yol izlememem gerektiğini bilmiyorum daha önce başıma hiç böyle bişey gelmedi bana yol yordam gösterebilcek abilerime şimdiden teşekkürlerimi sunarım.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 543 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: Kardeşime dün satın aldığımız problemli vestel tablet iadesi
« Yanıtla #1 : Haziran 03, 2017, 13:41:38 »
Garantiye yollama iadesini iste direkt.Kabul etmezler ise tüketici heyetine başvur yine iade eder paranı alırsın
Bu arada faturanı saklamayı unutma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 96000
  • Model Yılı: '15
  • 67 kere teşekkür etti
  • 67 kere teşekkür edildi
Ynt: Kardeşime dün satın aldığımız problemli vestel tablet iadesi
« Yanıtla #2 : Haziran 03, 2017, 15:55:24 »
Merhabalar, Barış Bey güzel söylemiş. Tüketici heyetine başvuru yapacaksın. Bugün sanki başvuru yapacak gibi araştırma yap. Evrak, cihaz ile ilgili serviste olması gerekliliği vs. şartlar oluşuyor ise yarın gidince nazikçe değişim istediğini aksi halde tüketici heyetine başvuracağını söylersin. Zaten başvuru yapınca artık iş sizden çıkıyor. Sizi arayıp gereğini yapıyorlar.
2015 Avensis 1.6 D4-D Advance - 2007 Hyundai Accent Era (2001 Avensis D4, 1993 Corolla 1.6 XL AE101)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Ynt: Kardeşime dün satın aldığımız problemli vestel tablet iadesi
« Yanıtla #3 : Haziran 03, 2017, 21:17:17 »
Geçmiş olsun. Vestel'de genel olarak satış sonrası hizmetler iyidir, öncelikle merkez ile irtibata geçmeyi denemelisin, sonra gerekirse yukarıda belirtildiği gibi adımları atman mantıklı olur.