Gönderen Konu: servis hikayesi  (Okunma sayısı 1202 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
servis hikayesi
« : Mayıs 15, 2017, 22:59:38 »
cumartesi servise gittim. arac 47000 de. eski dostlar kampanyasından yararlanmak istiyorum dedim.
iş emrine 50000 bakımı yazdılar. işçilikte problem çıkmasın diye bir şey demedim. 50000 de sadece motor yagı ve filtre değişir dediler. (adamın 50000 de bütün filtrelerin değişeceğinden haberi yok)  bu araca 5_30 konulur mu diye sordum. olmaz bunlara 10_40 konur dedi.
ama kitapçıkta konur diyor dediğimde çok ekstrem şartlarda konur dedi.
ben tüm filtreleri ve yağı değiştir dedim(217 tl)
 tamam dediler aracı içeri aldılar.
 iş bitti geldik para ödemeye. çıkan fatura 260 tl. ben size sadece eski dostlar kampanyasından yararlanmak istiyorum siz niçin 50000 bakımı yazdınız  ve araç daha 47000 de dedim. .
biz aracınıza komple baktık frenlere ona buna vb. bir sürü şeyler geveledi. bende zaten eski dostlarda cekup kampanyası var  dedim.
 cekup da sadece motor yağı ve suyun kaçaklarına bakılır dedi. telefondan kampanyayı gösterip cekup kampanyasında frenlerden direksiyona, lambalara vb. bir çok şeye zaten bakılıyor diyecektim ki yanımda beraber götürdüğüm arkadaşa telefon geldi kızı acile gütürdük diye. ben de fazla üstelemeden verdim 260 tlyi çıktım.
 mileti bu kadar aptal mı zannediyorlar anlamadım. neyse elbet beni müşteri memnuniyeti için arayacaklar. hep olumsuz desem ne olur?

cekup dediği şeyi her gelen araca ücretsiz yapmaları zorunlu mu?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Toyota Club Türkiye

servis hikayesi
« : Mayıs 15, 2017, 22:59:38 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 127000
  • Model Yılı: '05
  • 31 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: servis hikayesi
« Yanıtla #1 : Mayıs 16, 2017, 01:20:28 »
Maalesef servislerin eski tadı kalitesi kalmadı. Merkezden ararlarsa ve çokça şikayet alıyorsa işinden olur. Ama artık geri bildirimde yalmıyor diye biliyorum merkez.
Hayat bize hiç yeşil ışık yakmadı. Biz de kırmızıda hiç durmadık.
Benim yollarım patikadır, çamurdur, rampadır, pusludur.
Çıkarım senle her yola TOYOTA.