yok Bahadırcığım önce 1975 bmw2002 sonra ae101 şimdilerde rav4 e koydum üç arabada gayet iyi randıman verdi. 1975 model arabaya zaten ben istemeden bostancıdaki frenci Orhan kendiliğinden koymuştu.
Mesaj Birleştirildi: Nisan 23, 2017, 00:08:26
Hakancığım senin DEVRİM e bile dot4 koyabilirsin
Keşke Atilla abi, Devrim'i tecrübe etmeyi kim istemez. Onun yanında Bozkurt ve Karakurt gibi lokomotiflerimizi de unutmamak lazım.
Hamza Bey de kimyasal yapısını açmış, bu çok önemli. Dot 5 'de bazı durumlarda araçlarda kullanılır ancak frenlere aşırı yüklenileceği zaman ve çok kısa süreler için. Yani burada bahsedilen nihai kullanıcı için uygun değil.
Dot4 de tek tip değil, bazı dot4 spesifikasyonları Dot 5.1'den iyi olabiliyor. Farklı dot4 ler olduğunu görebilirsiniz. Tablo karşılaştırmaları birisi burada paylaşırsa daha anlamlı olur.
Öncelikle Class olarak aracınıza uygun olan sınıfı tespit edip, ona göre hidroliği seçin, dot min limit en son olarak bakılacak şey (ona da kesinlikle bakılmalı). Hidroliğin kaynama noktasının sistemdeki diğer materyalleri etkileyeceğini unutmayın.
Değişim için 1 lt en ideali, bunun 600-700ml'si kullanılır genelde. Değişim sırasında (kaliperden akıtma aşamasında) hidrolik kabındaki hidroliğin minimum çizgisinin altına düşmemesine dikkat edin. Son doldurmada da maksimum çizgisini geçirmeyin.
Çıkan hidroliği kesinlikle uygun yere teslim edin!. Bu insanlık görevidir. 1-2 gün şişede beklediğinde, nem vs maddeleri hidroliğin alt tarafında tespit edebilirsiniz. Hidrolik kabına su ve yabancı madde karışmamalı
Hidrolik cilde ve araca temas etmemeli!.