Bende cihazımı f/p ürünü diye almıştım aldığım dönem aynı fiyatlardaki samsunglarla falan donanım olarak arasında ciddi fark vardı ama hata yapmışım demekki
Danışıyım abi danışmasınada bu konularda ödüyeceğim ücret telefonun kendi ücretini geçerki şansımı asusa mail atıp deniycem ama türkiyeye değil türkiyeden sonuç alamam yüksek ihtimalle bütün problemleri ingilizce olarak yazıcam ve cihazı iyi kullandığımıda belirticem çok düşük bi ihtimalle adamların insafına gelir değişim yaparlar ama pek ümidim yok teknik servistende bi ümidim yok çünkü o kadar çok sorunu olan bi cihaza bu cihaz çok hor kullanılmış kullanıcı hatası diyip geçiştirme ihtimalleri yüksek ama gerçekten hor kullandığım falan yok aldığım zamandan beri kılıfı jelatini eksik olmuyor telefonda ama sürekli başka problemler türüyor
1- Asusun global sitesine yazarak değişim gerçekleştiremezsin.
2- Değişim için arkadaşlar da belirtmiş zaten, yetkili servise gönder. Aynı arızayı yaparsa yine gönder, toplamda cihaz aynı arızayı üç defa yaparsa değişim talep et.
3- Servis değişim talebi için onay vermezse işte o zaman önceki servis fişlerinle beraber genelde Kaymakamlık bünyesinde bulunan tüketici hakem heyetine başvur.
4- Bu işlemler için herhengi bir ücret ödemezsin. Sadece tüketici hakem heyeti seni kusurlu bulursa 20-25 TL gibi bir ücret yatıyor vergi dairesine o kadar.