Kadir bey benimde rolanti ile ilgili sıkıntım vardı forumda aratınca rölanti ile alakalı olarak bir çok toyota kullanıcısının sıkıntı yaşadığını gördüm. Genel bir kanı oluşmuş bu araçlar bu şekilde diye. Kimisi yakıt tasarrufu yapması için aracın 600-650'devir bandında çalıştığını söylüyor. Benim sıkıntım rölantinin sallanması ve aracın titremesiydi. Maf sensörünü temizledim değişen birşey olmadı, boğaz kelebeğini temizledim rolanti dalgalanması bayağı bir azaldı, son olarak forumdan bir abimizin tavsiyesi üzerine akünün eksi kutup başını söküp on dakika bekleyip geri taktım. Rölantim şuanda çok daha stabil ancak hafif bir titreme yine var çok rahatsız edici değil. Sırada buji ve akü değişimi var. Ben sizin sıkıntınızın akü kaynaklı olabileceğini düşünüyorum. Sanki ışıkları açtığınızda araç aküden fazla akım çekiyor akü zayıflamışsa bunu karşılamayıp şarj dinamosu aküyü şarj etsin diye araç devir yükseltiliyor gibi geldi bana. Tabi bu benim tahminim...