Öncelikle iyi akşamlar,2011 yılından buyana sorunsuz kullandığım aracım iki gün önce ilk arızasını verdi.en baştan anlatmak gerekirse araca bir hevesle pedal commander adlı cihazı taktırmamla birlikte araçta ilk marş süresi uzadı cihazdan kaynaklı diye ürünü iade ettim fakat sorun düzelmedi.marş sorunum devam ederken birde üstüne ekranda check engine uyarısı verdi,servislerin yüksek fiyatlandırmasından dolayı aracımı tavsiye üzerine özellikle japon araçlara bakan özel servise götürdüm servisçi arkadaş aracı cihaza bağladı ve yakıt sistemiyle ilgili sıkıntı olduğunu aracımı bırakmamı ve bilgi vereceğini söyledi.ertesi gün cevap geldi benzin pompasının motoru arızalıymış ve yakıt geri kaçıyormuş motoru bulamamış komple yakıt pompası almamız gerekli dedi bende haliyle fiyat sordum abi çıkması var 750 lira dedi onay vermeden bende bir iki yeri arayıp fiyat araştırdım üç aşağı beş yukarı aynı fiyatları verdier bende onayı verdim.aynı gün aracımı teslim aldım pazarlıkla fiyatı 700 bağladık.yapılan işlem benzin pompası orjinal çıkmayla degişti regülatör değişti aracın neresinde ve ne işe yarar hiç bir fikrim yok birde yakıt basınç ayarı yapılmış.sonuç araba yine ilk marşta zor alıyor hatta çalışır gibi yapıp stop ediyor.ikinci marşta sorunsuz çalışyıor.yarın tekrardan aynı yere gidicem getir abi bakalım dedi.
Bu noktada kafama takılanlar aracın bukadar işlemden sonra yine aynı şeyi yapmasının sebebi
bundan sonra izleyeceğim yol ne olmalı
fikir ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Sorunuzla alakalı değil ama pedal commender takmanızın nedeni gazın geç tepkisi mi ? Bir de işe yaradımı ?
Sorunuzla alakalı değil ama pedal commender takmanızın nedeni gazın geç tepkisi mi ? Bir de işe yaradımı ?
pedal commander ı taktıksan sonra bariz fark oldu gaza dokunmanızla arabanın tepkisi inanılmaz fark ediyor özellikle rampada denedim araçtaki bayılma ve hantallık gitti diyebirim.
aracınızda lpg sistemi mevcut mu. mevcutsa lpg beyin arızasın danda bahsettiğiniz şekilde arıza yapıyor.
Toyotaların gaz tepki süresi çoğu araçtan iyidir,gerek var mıydı ?
özel servis ten en son çıkan sonuç ne oldu?lpg sistemini önce devre dışı bırakıp,benzinli sistemde kontrol etmeli,eğer burada sorun yoksa lpg li tüm sistemler uzman kuruluş tarafından kontrol edilmeli,araçlara fabrikasyon üretim sonrası eklemeler yapılınca tabir caizse kafası karışıyor,ustalarda deneme yanılma yöntemiyle teşhis koymaya çalışırken maliyet yükseliyor,keşke çözüm bulabilseler