Gönderen Konu: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri  (Okunma sayısı 10296 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #20 : Ocak 12, 2017, 17:44:20 »
Yapalım Bursa'dayım, hatta konusunu açmak lazım. Hızlı bir organizasyon yaparız. Mustafa, Serkan, Yunus da var.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #20 : Ocak 12, 2017, 17:44:20 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 117000
  • Model Yılı: '15
  • 371 kere teşekkür etti
  • 132 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #21 : Ocak 12, 2017, 21:01:23 »
Bana uyar abi yeri zamanı söyleyin yeter.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #22 : Ocak 14, 2017, 00:52:03 »
Kaan Antepte. Ben de Çarşamba Karadenize memleket taraflarına gidicem. Okey deyip hızlıca organize olabilirsek çok güzel olur.
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #23 : Ocak 19, 2017, 00:43:43 »
Gözünüzün, kulağınızın pası silinsin. 0-100 ü bi cupra olamasa da gönlümün en hızlısı o.  :rofl:

https://www.youtube.com/watch?v=iAzxQLAa-JQ
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #25 : Şubat 07, 2017, 12:29:59 »
Hocam oradaki o hızlar, bizim Ankara-İstanbul otobanındaki 120-130 km hıza eşdeğer. 200 km hızla 5 saat sürüş yaptım ve yollar o kadar güzel ki buradaki otobanda 100-110 km hızla gitmeye eşdeğer diyebilirim. Ve sürücüler de hızlı gidenlere saygılı olup aynasına bakmadan sollama yapmadıkları için harika bir deneyim oluyor.

Almanya'da yasiyorum ve 200 km/h gayet normal bir hiz. Her sabah ise giderken ve her gece dönerken kadranda bir 200 km/h görüyorum. Normal trafik yaklasik 140-150 km/h gibi gidiyor. Toyota gibi Japon araclari otoban'a göre dizayn edilmediginden diger Alman araclari gibi stabil degiller. Özellikle yan rüzgardan cok etkileniyorlar.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #26 : Şubat 07, 2017, 12:34:10 »
https://www.youtube.com/watch?v=dXaoVK0KYGk 7:50 deki bisikletçi arkadaş ne düşündü acaba yanından 310 km hızla geçen bir m5 için  :rofl:

Bu video'yu daha önceden de seyrettim. Breziya'da geciyor.
Ve bu M5 icin gönül rahatligi ile tam bir trafik magandasi diyebilirim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #27 : Şubat 07, 2017, 15:07:44 »
Almanya'da yasiyorum ve 200 km/h gayet normal bir hiz. Her sabah ise giderken ve her gece dönerken kadranda bir 200 km/h görüyorum. Normal trafik yaklasik 140-150 km/h gibi gidiyor. Toyota gibi Japon araclari otoban'a göre dizayn edilmediginden diger Alman araclari gibi stabil degiller. Özellikle yan rüzgardan cok etkileniyorlar.

Neredensin Murat abi? Ben geçen yaz araba kiralayıp düsseldorfdan münihe giderken gece 90 ile gitmiştim, iyi selektör yemiştim.  :rofl: :rofl: ama 4.5 lt/100 km ortalamayı tutturmuştum.  :alkis:
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #28 : Şubat 07, 2017, 16:15:32 »
Neredensin Murat abi? Ben geçen yaz araba kiralayıp düsseldorfdan münihe giderken gece 90 ile gitmiştim, iyi selektör yemiştim.  :rofl: :rofl: ama 4.5 lt/100 km ortalamayı tutturmuştum.  :alkis:

Frankfurt'ta yasiyorum, ama Ankara'liyim.
Düsseldorf Münih güzergahi da bayagi hizlidir aslinda. Yavas gitmek daha tehlikeli aslinda Almanya'da otobanda. Benzinli araba kullandigim icin tüketime bakmamaya calisiyorum  :lol:

Safranbolu'ya da cok gitmisligim vardir. Bükmeleri unutamiyorum.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '98
  • 4 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #29 : Şubat 07, 2017, 22:17:57 »
Ben bu videoyu izlediğimde dizlerimin bağı çözüldü.aracı kullanan çok rahat ama aracın süspansiyonları hiçde rahat değil.

o güç ve o sürate göre süspansiyonlar çok sert olmalı. lastikler de ince olmalıdır. yoksa en ufak viraj salınım da yol tutmaz. savrulur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #30 : Mart 15, 2017, 13:54:14 »
Frankfurt'ta yasiyorum, ama Ankara'liyim.
Düsseldorf Münih güzergahi da bayagi hizlidir aslinda. Yavas gitmek daha tehlikeli aslinda Almanya'da otobanda. Benzinli araba kullandigim icin tüketime bakmamaya calisiyorum  :lol:

Abi 5 gün Frankfurt'aydım. Senin Frankfurt'ta olduğun son gün aklıma geldi. Nasıl üzüldüm anlatamam :( Köln'e giderken aklıma geldi ama iş işten geçmişti.

Bende bu hız deneyimini Audi A6 3.0 Quattro ile yaşadım. Hızlanma şeritinden çıktığımızda hız 160-180 km/h buluyordu. Sol şeriti işgal etme gibi bir durum olmadığı için hız yapmak insana güven veriyor. Sollamalarda tereddütte kalmıyorsunuz. Otobanda çalışma olan bölgelerde beyaz yol çizgileri sarı renkte oluyor. Bu bölgelerde tabelada yazan hız değerlerine kesinlikle uymanız gerekiyor. aksi halde radara yakalanma olasılığınız çok yüksek. Hanımın fuarı nedeniyle Frankfurt'a gittim. Geçen yıl fuar standında çalışan bayan ziyarete geldi. Sarı yol çizgilerinin olduğu yolda 80 km/h yazan bölgede 120 ile gittiği için radara yakalanmış. Para cezası ile birlikte ayrıca 4 hafta da ehliyetine el konulmuştu. Kanunlar kurallar açık ve net. Kimseye her hangi bir tolerans tanınmıyor.

Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '05
  • 186 kere teşekkür etti
  • 250 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #32 : Mart 18, 2017, 13:19:56 »
Honda civic 1.5 turbo

https://www.youtube.com/watch?v=X7sgHNo59yo&feature=em-uploademail

Ben max speed olarak daha yüksek bişeyler beklerdim olmamış bu motor  :D
Toyota Corolla 2002 1.4 Terra e120 Sedan (2015—)
Toyota Corolla 2005 1.6 Sol Hb (2024——)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 230 kere teşekkür etti
  • 234 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #33 : Mart 18, 2017, 13:21:48 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #34 : Mart 18, 2017, 13:34:27 »
Ben max speed olarak daha yüksek bişeyler beklerdim olmamış bu motor  :D

Almanya'da hız sınırı olmayan bölgelerde bile 200 üstü hızda gidenleri görmek çok mümkün değilken insanların araçların son hızlarına takılmalarını anlamıyorum. Son hızdan daha önemli şeyler var, ara hızlanma gibi. 1.5 motor da bizim ülkemiz gibi düşük hacimli motorların gözde olduğu yerlerde Alman rakiplerine karşı güzel bir alternatif oluyor. Ayrıca Honda'nın 1.5 turbosunun son hızını (manuelde 230, cvt de 220) de olmasını eleştirenler niye diğer markaların son hızlarını dikkate almazlar?
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '05
  • 186 kere teşekkür etti
  • 250 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #35 : Mart 18, 2017, 13:39:36 »
Almanya'da hız sınırı olmayan bölgelerde bile 200 üstü hızda gidenleri görmek çok mümkün değilken insanların araçların son hızlarına takılmalarını anlamıyorum. Son hızdan daha önemli şeyler var, ara hızlanma gibi. 1.5 motor da bizim ülkemiz gibi düşük hacimli motorların gözde olduğu yerlerde Alman rakiplerine karşı güzel bir alternatif oluyor. Ayrıca Honda'nın 1.5 turbosunun son hızını (manuelde 230, cvt de 220) de olmasını eleştirenler niye diğer markaların son hızlarını dikkate almazlar?
Abi yanlış anladın bende max speede çok dikkat eden birisi değilim bana göre performansta kriter 0-100 km gibi ara hızlanmalardır ama Honda bu motorun reklamını performansıyla yaparken max speed beklentim açıkcası daha yüksekti onu eleştirdim sadece
Toyota Corolla 2002 1.4 Terra e120 Sedan (2015—)
Toyota Corolla 2005 1.6 Sol Hb (2024——)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 117000
  • Model Yılı: '15
  • 371 kere teşekkür etti
  • 132 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #36 : Mart 27, 2017, 22:06:30 »
Almanya'da hız sınırı olmayan bölgelerde bile 200 üstü hızda gidenleri görmek çok mümkün değilken insanların araçların son hızlarına takılmalarını anlamıyorum. Son hızdan daha önemli şeyler var, ara hızlanma gibi. 1.5 motor da bizim ülkemiz gibi düşük hacimli motorların gözde olduğu yerlerde Alman rakiplerine karşı güzel bir alternatif oluyor. Ayrıca Honda'nın 1.5 turbosunun son hızını (manuelde 230, cvt de 220) de olmasını eleştirenler niye diğer markaların son hızlarını dikkate almazlar?

Aslında haklısın bende eleştirmiştim son hızı ama ara hızlanma daha önemli gerçekten. Bu arada 207 km diye hatırlıyorum cvt şanzımanda son hız ama 220 ise de bizim yollar için gayet yeterli aslında. ( 182 hp denince en azindan 240 km falan beklemiştim ben son hızı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #37 : Nisan 09, 2017, 15:08:39 »
Almanya'da hız sınırı olmayan bölgelerde bile 200 üstü hızda gidenleri görmek çok mümkün değilken insanların araçların son hızlarına takılmalarını anlamıyorum. Son hızdan daha önemli şeyler var, ara hızlanma gibi. 1.5 motor da bizim ülkemiz gibi düşük hacimli motorların gözde olduğu yerlerde Alman rakiplerine karşı güzel bir alternatif oluyor. Ayrıca Honda'nın 1.5 turbosunun son hızını (manuelde 230, cvt de 220) de olmasını eleştirenler niye diğer markaların son hızlarını dikkate almazlar?

Ben her sabah ise giderken ve aksam eve dönerken >200 km/h görüyorum.
Benim gibi giden bir sürü insan da var Frankfurt cevresinde.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #38 : Nisan 09, 2017, 17:29:58 »
Abi 5 gün Frankfurt'aydım. Senin Frankfurt'ta olduğun son gün aklıma geldi. Nasıl üzüldüm anlatamam :( Köln'e giderken aklıma geldi ama iş işten geçmişti.

Bende bu hız deneyimini Audi A6 3.0 Quattro ile yaşadım. Hızlanma şeritinden çıktığımızda hız 160-180 km/h buluyordu. Sol şeriti işgal etme gibi bir durum olmadığı için hız yapmak insana güven veriyor. Sollamalarda tereddütte kalmıyorsunuz. Otobanda çalışma olan bölgelerde beyaz yol çizgileri sarı renkte oluyor. Bu bölgelerde tabelada yazan hız değerlerine kesinlikle uymanız gerekiyor. aksi halde radara yakalanma olasılığınız çok yüksek. Hanımın fuarı nedeniyle Frankfurt'a gittim. Geçen yıl fuar standında çalışan bayan ziyarete geldi. Sarı yol çizgilerinin olduğu yolda 80 km/h yazan bölgede 120 ile gittiği için radara yakalanmış. Para cezası ile birlikte ayrıca 4 hafta da ehliyetine el konulmuştu. Kanunlar kurallar açık ve net. Kimseye her hangi bir tolerans tanınmıyor.

Daha yeni gördüm.
Insallah bir dahaki sefere görüsürüz.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1994 xli extra japan
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Almanya Autobahn'larında Son Hız Denemeleri
« Yanıtla #39 : Mayıs 02, 2017, 15:39:54 »
Kalbi olan bu videoları izlemesin
Gidene yol vermek saygımızdandır Gitmeyenden yol istemekde acil işimiz olduğundandır