Özcan aracında problem olabilir baktır ben daha araba 2000 kilometre dek iken 1000 kilometrenin üstünü gördüm, Ayrıca viraş girişlerinde hız düşürülüp viraj çıkışlarında hız arttırılır viraj içinde sabit hızda kalmak çıkarken hızlanmaktan daha kötüdür çünkü viraja girerken yapacağın fren, motor freni aracınnın burnun öne doğru düşmesini sağlayacaktır böylece viraj girişide sana kolaylık sağlacaktır, yine viraj ortasından sonra gaza abanıp hızlanmak aracın arkasını yere yapıştıracağı için virajdan sorunsuz çıkmanı sağlacaktır, ben toyota ile çok viraja girdim lastikler hariç hiç bir virajda sorunum yok , Ayrıca mmt lerin yokuşlarda aptallaştığı bilenin bi unsur bu sayade aracına çok yaktırıyor olabilirsin, fakat düz yolda manuellerden bile az yaktıkları görülmedik şey değil . Bence sen arabanı sevememissin dostum, Sen seata devam et , Corollaya selam et , Ayrıca Seat Cordoba 1,4 TDI bildiğim kadarıyla 75 beygirdir 3 sıralı silindire sahiptir bunuda dipnot olarak düşeyim , arabayı bi de şikayet var comdan araştırdı netice itibariyle karşımıza çıkan sonuçlar bunlar
GENEL OLARAK;
1- En zayif yanı ses yalitimi. Ön panel ve kapılardan ses geliyor, dışardan ses alıyor.
2-Motoru gürültülü çalışıyor.
3- Klima çalışırken, içinde 4 kişi otururken ve rampalarda, zorlanıyor.
4- Yol tutuşu zayıf, virajlarda zorlanıyor.
İsteyen
http://www.sikayetvar.com/?ara=cordoba&loc=aralinke bakıp kendi gözleriyle görebilir şimdi ben arada kaldım sen 75 3 silindir bir arabının 4 silindir 90 beygir arabadan az yaktığını söylüyorsun , buna inanırım ama bu arabadan corolladan aldığın performanstan daha fazlasını aldığnıı söylüyorsun bak işte orada benim aklım karışıyor lütfen daha detaylı açıklayabilirmisin,
Ha tek silindirli scooterlarda 0,70 YTL yakıyormuş, virajlarıda yatarak dönersen çok iyi alıyormuş bunada bi şey diyemem