Gönderen Konu: modifikasyon  (Okunma sayısı 3036 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« : Ağustos 15, 2006, 20:12:38 »
değerli arkadaşlar sanırım aranıza yeni katılıyorum
iyi bir toyotocuyum ancak aldığım toyota dizel bence biraz fazla yakıyor şehir içi 6 litre sizinkilerde aynı mı bazı firmalar 5- 5.2 yakarken
eco tuning diye birşey var alman kökenli adamlar iki yıl 100 bin km garanti veriyor
gama tuning türkiye temsilcisi ama şu an biraz emsilcilik sorunu var
%20 yakıt tasarrufunu garanti ediyorlar
sonra eko yak denilen bişey var kullanan var mı bu da % 10 tasarruf sağlıyor diyorlar ortalama
konu ile ilgili bilgisi olaları paylaşmaya davet ediyorum
herkese saygılar

Toyota Club Türkiye

modifikasyon
« : Ağustos 15, 2006, 20:12:38 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« Yanıtla #1 : Ağustos 16, 2006, 17:08:22 »
5,2 yakan araçların performanslarında bakmak lazım, anladığım kadarıyla sen corollayı 206 ile filan kıyaslıyosnuki bence pek akıl karı değil toyota 1250 kg lık bir araba yol tutuşu ortada ayrıca motor olarakda sınıfındaki dizellerden çok üstün , bence o kadar yakmasına katlanmak gerek , hele hele garanti dolmadan bu tip tunnign işlerine girmemek lazım yoksa şimdi çoktan blow  off valfe ile chipimi taktırmıştım ama garantinin gözünü seveyim
Keşke benim kalbimde arabamın motoru gibi sessiz çalışsaydı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
modifikasyon
« Yanıtla #2 : Ağustos 16, 2006, 19:00:19 »
C sınıfı compact bir araç için 5.9-6 lt çok güzel rakamlar.B sınıfı araçtan bahsetmiyoruz  
'06 D4d Toyota Corolla H/B

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« Yanıtla #3 : Ağustos 21, 2006, 12:48:01 »
arkadaşlar kıyasladığım araç 1160 kg lik seat cordobo tdı
yokuşa 80 ile girip 140 ile bitiriyor aynı yokuşa ben 80 ile girip 80 ile bitiriyorum
antalya ısparta arası iki aracı da kullandım
seat içinde 7 kişi varken ortalama 90 ile 3.9 lire yaktı
toyoto 5 kişi ile 90 km sabit hızda aynı yolda 5.2 yaktı
acaba benim ki mmt olduğundan mı böyle
kalkışlarda ben cordobonun ancak eksozunu görüyorum yokuşlarda da öye
ben  toyotonun dizelini ikiyıl bekledim ve antalyaya gelen ilk dizeli aldım ama sessizliği hariç açıkcası yakıt ve performans beni hayal kırıklığına uğrattı
1.4 TDI motor bir depo ile uzun yolda 1300 km yol yaparken ben daha 900 göremedim
10 yıldır toyoto kullanıyorum ama dizelde bence sınıfta kaldı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« Yanıtla #4 : Ağustos 21, 2006, 23:04:21 »
Özcan aracında problem olabilir baktır ben daha araba 2000 kilometre dek iken 1000 kilometrenin üstünü gördüm, Ayrıca viraş girişlerinde hız düşürülüp viraj çıkışlarında hız arttırılır viraj içinde sabit hızda kalmak çıkarken hızlanmaktan daha kötüdür çünkü viraja girerken yapacağın fren, motor freni aracınnın burnun öne doğru düşmesini sağlayacaktır böylece viraj girişide sana kolaylık sağlacaktır, yine viraj ortasından sonra gaza abanıp hızlanmak aracın arkasını yere yapıştıracağı için virajdan sorunsuz çıkmanı sağlacaktır, ben toyota ile çok viraja girdim lastikler hariç hiç bir virajda sorunum yok , Ayrıca mmt lerin yokuşlarda aptallaştığı bilenin bi unsur bu sayade aracına çok yaktırıyor olabilirsin, fakat düz yolda manuellerden bile az yaktıkları görülmedik şey değil . Bence sen arabanı sevememissin dostum, Sen seata devam et , Corollaya selam et , Ayrıca Seat Cordoba 1,4 TDI bildiğim kadarıyla 75 beygirdir 3 sıralı silindire sahiptir bunuda dipnot olarak düşeyim , arabayı bi de şikayet var comdan araştırdı netice itibariyle karşımıza çıkan sonuçlar bunlar

GENEL OLARAK;
1- En zayif yanı ses yalitimi. Ön panel ve kapılardan ses geliyor, dışardan ses alıyor.
2-Motoru gürültülü çalışıyor.
3- Klima çalışırken, içinde 4 kişi otururken ve rampalarda, zorlanıyor.
4- Yol tutuşu zayıf, virajlarda zorlanıyor.

İsteyen
http://www.sikayetvar.com/?ara=cordoba&loc=ara

linke bakıp kendi gözleriyle görebilir şimdi ben arada kaldım sen 75 3 silindir bir arabının 4 silindir 90 beygir arabadan az yaktığını söylüyorsun , buna inanırım ama bu arabadan corolladan aldığın performanstan daha fazlasını aldığnıı söylüyorsun bak işte orada benim aklım karışıyor lütfen daha detaylı açıklayabilirmisin,
Ha tek silindirli scooterlarda 0,70 YTL yakıyormuş, virajlarıda yatarak dönersen çok iyi alıyormuş bunada bi şey diyemem
Keşke benim kalbimde arabamın motoru gibi sessiz çalışsaydı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« Yanıtla #5 : Ağustos 23, 2006, 22:46:50 »
değerli arkadaşlar corollonun cordoboyu yeyip yememesi sorun değil
sizlerle birşeyleri paylaşmak istedim bu bir
iki ben rodaj dönemi denilen dönem de genelde arabayı 90 -100 aralığında kullandım
ama benim arabada yokuşa sardımmı ben 194 veya 190 nw torku hayatta hissetmiyorum bu torkun bu arabayı havalandırması gerekir çünkü ddaha önce kullandığım 68 hp 165 nw luk fiesta bile yokuşta çok iyi idi valla dedimya hayal kırıklığına uğradım resmen ben siz deseniz de demeseniz de toyoto dan başka araba kullanmam yaklaşık 10 yılda 9.toyotom bu en çok zevk aldığım 91 toyota corollo gl idi.
yalnız beni de acemi yerine koymanıza alınıyorum sizce  burulma kirişli araba bağımsız süspansiyondan daha mı iyi ki bu arabada bağımsız süspansiyon kullanıl mamış mersedest aynı hatayı bi seride yapıyor golf plus abenziyen bir arabası var onda ulusarası eleştirmenler arabanın sırf bu yüzden yana yatma eğilimi gösterdiğini söylüyor benim söylemek istedğim 91 toyoto da olan bağımsız süspansiyonun bunda olmayışı artı yakıt konusunda gaza abanmadım 90 100 arlığında kullandım.daha önce benzinli toyota vardı bende 2002 vvti antalya şehir içinde 6.3 indirip toyota servisi müdürüne gösterdim. yani bir arabaya nasıl az yaktırılır aslında biraz biliyorum ama acaba sizde de mi aynı yakıyor diye ondan yazdım. yani ben şehirler arası 5.2 olarak gördüm ben ce passatın yada eski golflerin 4.1 nin yanında bu yüksek bir değer90 km sabit hız denendi antalya adana yolunda değerli arkadaşlar sizlerle bir şeyler paylaşmak benim için güzel bütü bunlara rağmen arabamı seviyorum ve değiştirmeyi düşünmüyorum bu arada ben krn fiirmasının garantili eco tuning yaptığını ve % 20 yakıt tasarrufu yaptırdığını yazmıştım
hiç araştırdınız mı bir de ekoyak denilen şeyi hiç dizelde kullanan var mı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« Yanıtla #6 : Ağustos 24, 2006, 12:03:09 »
arkadaşlar skn değil krn olacak tuning firması
internet adresi
http://www.skn-tuning.de/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
modifikasyon
« Yanıtla #7 : Ağustos 25, 2006, 00:07:13 »
siz hiç torku tdı araçlarla karşılaştırdınız mı
ya benim arabada mı sorun ar valla anlamadım
arabanızla 80 girdiğiniz yokuşu vites küçültmeden 135 ile5 vites bitirebiliyormusunuz
yoksa ancak 80 ile mi bitiriyorsunuz
4 e alır gaza basarsanız tork değil yüksek devir eğrilerinde hp devreye girer beygir gücü  yani torktan kastım yüksek vitesle bir yokuşu çokrahat tırmanmaktır
yoksa alırız arabayı 3 e basarız gazaaynı yokuşu 135 le biz de çıkarız ama ozaman hp kullanılmış olur sanırım bu sorun benim aracım mmt olduğundan

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
modifikasyon
« Yanıtla #8 : Ağustos 07, 2007, 15:50:46 »
ben 1.6 vvt-i ile bahçeşehir rampasını 180'le çıkabiliyorum..yaşasın benzinli corollaaa
1.6 VVTİ.. sanki ferrari :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
modifikasyon
« Yanıtla #9 : Ağustos 07, 2007, 17:53:50 »
Şehir içi hız limiti 50, şehirlerarası 90km/saattir

ayrıca bu eski konuyu nasıl buldunuz anlamış değilim. (zaten konu baya sapmış)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler