Gönderen Konu: acil yardimm  (Okunma sayısı 1676 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 41 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
acil yardimm
« : Ekim 16, 2016, 20:47:29 »
arkadaslar servisten ekran taktirdim aracima biton problem cikti ekran arada takiliyor memnun kalmadim ilettim iade icin geri donus saglicaklardi kacgun gecti bakalim yarin p tesi donus yapicaklarmi...
extra sorun olarak
1- aracin icinde on camin yanindan inen citalar var onlar esnemis berbat duruyor
2- on gogusle ibre kisminin birlesim yerindeki tirnak kirilmis galiba arasi acik

yapmami onerdiginiz birsey varmi aractan soguttular inanin


Toyota Club Türkiye

acil yardimm
« : Ekim 16, 2016, 20:47:29 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: acil yardimm
« Yanıtla #1 : Ekim 16, 2016, 21:13:22 »
Dokunmatik ekran takmak için kafalarına göre komple sökmüşler galiba
Geçmiş olsun
Tırnağı kırma değilde yamultmuş olabilirler ama bu işlemlerin tamamı serviste yapıldıysa sorumluluk servise aittir gerekli düzeltmeyi servis yapmalı
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 41 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: acil yardimm
« Yanıtla #2 : Ekim 16, 2016, 21:18:58 »
Dokunmatik ekran takmak için kafalarına göre komple sökmüşler galiba
Geçmiş olsun
Tırnağı kırma değilde yamultmuş olabilirler ama bu işlemlerin tamamı serviste yapıldıysa sorumluluk servise aittir gerekli düzeltmeyi servis yapmalı

cok saolun
on cam ic citalarinin yamukluklari icin biton laf soyledim proplem gozukmedigi soylendi nedemek sorun yok resmen yamuk dedim ilgileniceklermis
 
ekrani iade isleminin gerceklesemiyecegini soylediler bende israr ettim memnun kalmadigimi sorunlu oldugunu soyledim donus yapicaklar ust mercilerle iletisime gecmelimiyim?

butun islemler serviste oldu ve inanin cok sinirliyim servise... serviste gorusturdukleri kisiler is yapan degil gecistiren kisiler ve okadar iyi egitilmislerki ikna kabiliyetleri yuksek ve erteliyorlar israr ettigimdede biz sizin icin burdayiz elimizden geleni yapacagiz diyip gene gecistiriyorlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: acil yardimm
« Yanıtla #3 : Ekim 16, 2016, 21:36:56 »
O tırnagı siz kırsanız değiştirelim  derler ama kendileri kırınca bi şekilde tamir yolluna giderler servisin yaptığı herşey garanti kapsamındadır


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: acil yardimm
« Yanıtla #4 : Ekim 16, 2016, 21:57:49 »
cok saolun
on cam ic citalarinin yamukluklari icin biton laf soyledim proplem gozukmedigi soylendi nedemek sorun yok resmen yamuk dedim ilgileniceklermis
 
ekrani iade isleminin gerceklesemiyecegini soylediler bende israr ettim memnun kalmadigimi sorunlu oldugunu soyledim donus yapicaklar ust mercilerle iletisime gecmelimiyim?

butun islemler serviste oldu ve inanin cok sinirliyim servise... serviste gorusturdukleri kisiler is yapan degil gecistiren kisiler ve okadar iyi egitilmislerki ikna kabiliyetleri yuksek ve erteliyorlar israr ettigimdede biz sizin icin burdayiz elimizden geleni yapacagiz diyip gene gecistiriyorlar

keşke öncesinde biraz araştırsaydınız piyasada öyle güzel cihazlar varki. en basitinden çıkma orjinal cihaz alırdınız :)

ben bakıma gittiğimde 4. kez gittim 4 seferdir kendimi tutmuyorum. araç sahipleri öyle basit şeyleri serviste değiştiriyorlar ki en son ben dayanamayıp müdahale ediyorum :D
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '16
  • 41 kere teşekkür etti
  • 9 kere teşekkür edildi
Ynt: acil yardimm
« Yanıtla #5 : Ekim 16, 2016, 22:04:47 »
keşke öncesinde biraz araştırsaydınız piyasada öyle güzel cihazlar varki. en basitinden çıkma orjinal cihaz alırdınız :)

ben bakıma gittiğimde 4. kez gittim 4 seferdir kendimi tutmuyorum. araç sahipleri öyle basit şeyleri serviste değiştiriyorlar ki en son ben dayanamayıp müdahale ediyorum :D

arastirma yapmamakta suan okadar pismanim ki anlatamam...  :(

benim servisle baya bir isim olacak anlasilan bakalim gelismelerden haberdar ederim ve yardim ve onerilerinizi beklerim tesekkurlerr