Gönderen Konu: Toyata Rav4 2011, diğer 2011 model dizel rakipler ve toplum baskısı! :)  (Okunma sayısı 12390 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 510 kere teşekkür edildi
Toyota Rav 4 ; 1.6 dizel ,otomatik ,4 çeker ve  en az 150 hp olarak üretebilinirse,iyi satar. Yoksa crv ,kuga ,tiguan vb. rakiplerinin eline su dökemez.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '04
  • 4 kere teşekkür etti
  • 56 kere teşekkür edildi
Toyota Rav 4 ; 1.6 dizel ,otomatik ,4 çeker ve  en az 150 hp olarak üretebilinirse,iyi satar. Yoksa crv ,kuga ,tiguan vb. rakiplerinin eline su dökemez.

bir de yeni nesil 7 ileri falan bi şanzımanı olsa...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 107000
  • Model Yılı: '07
  • 1 kere teşekkür edildi
Bir buçuk yıldır 2007 Rav4 Lpg li kullanıyorum.

90 000 de aldım, şu an 107 000 de

Değiştirmek istediğimde tüm suvlara bakıp

tekrar Rav4 lere geri dönüyorum.

Çok extra olmadığı sürece seriden devam ederim diye düşünüyorum.

Yakıt ile ilgili hiç bir şikayetim yok, Lpg nin tavan yaptığı günlerde dahi 30 kr u geçmedi hiç.

Bas çalışsın, nerde istiyorsan sür...asfalt arazi farketmez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Trafik medeniyettir, buna uyan medeni kişidir...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 254 kere teşekkür etti
  • 303 kere teşekkür edildi
Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır kompakt SUV araçları inceliyorum. Arazi kabiliyeti, bagaj hacmi, arka bagaj kapağında stepne bulunması, yol tutuş, sessiz motor v.b. dikkate aldığımda Toyota Rav4 2.0 Valvematic Multidrives 2011 model ağır basıyor. Neden 2011 model? Çünkü hem en beğendiğim kasanın en makyajlı hali, hem de kasko ve taşıt kredisi için bir çok şirket için sınır yaş... Piyasası 70-80 bin TL. Bu parayı gözden çıkardığımızda karşımıza şu geliyor. Malum toplum baskısı 2011 model Ford Kuga 2.0 TDCİ Powershift v.b. dizel araçlar 5-10 bin hem daha ucuz hem de dizel. Bu rakiplerin Rav4 karşısında değer kaybının sebebi sizce nedir? 
Bunu maddelerle örnek verecek olursak;
1- Toyota Rav4 2011 Valvematic Multidrives 2011 model o kadar konforlu, donanımlı veya sağlam ki az yakıt tüketen dizel rakiplerine göre değerini koruyor.
2- Toyota Rav4 2011 Valvematic Multidrives 2011 model piyasada adet olarak az sayıda bulunduğundan ya da dizel rakiplerin sayıca fazlalığından piyasada çeşitliliği fazla, rekabetten dolayı ucuzunu bulmak kolaylaşıyor. Dizel almak daha mantıklı...
3- Siz olsanız tercihiniz ne olurdu, ya da bana öneriniz ne olurdu? 
Burda konuşmak istediğim Rav4 ile Kuga ve diğer 2011 dizel otomatikleri karşılaştırmak değil. Bunlar çok yapıldı zamanında ama sıfır araç olarak. Benim konuşmak istediğim geçen 5-6 yıl zaman zarfında benzinli Rav4, toplumda büyük rağbet gören dizellerin karşısında değerini kaybetmiyor. Bunu nelere bağlıyorsunuz?
Katkılarınız için şimdiden teşekkür ederim.

 

Bence alternatif olarak 2010-2012 makyajlı kasa Honda Cr-v modelini de değerlendirmelisiniz.
1)  1994 Tempra SX A Beyaz    2) 1997 Mazda 323 Yeşil  3) 2005 Honda Civic Vtec Bej   4) 2011 Toyota Avensis Elegant Extra Beyaz
5)  2005 Honda Jazz Elite Cvt Kırmızı 6)  2011 Honda Civic A/T Elegance Füme
7)  2012 Honda CR-V Executive Beyaz 8) 2011 Kia Picanto Hiper A/T
9)  2012 Honda Jazz Fun Cvt Beyaz  10) 2016 Honda CR-V Executive 1.6 Zf A/T 11) 2017 Civic Eco Elegance