0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bi kaç yerde tamamen Toyota için yapılmış bir jest olduğu söyleniyor.Auris,CH-R de kullanılan 1.8 litre motorun gücü ve torku hakkında bir bilginiz varmı?
Bence jest değil, jest olsaydı CH-R'nin üretimi olmadan önce vergi indirimi olurdu ki bu zamandan önce de Toyota'nın hem Türkiye'de hibrit modeli vardı hemde Dünya'da milyonlarca satılan hibrit araçları vardı.
Hibrit Passat alırız diyorduk ama indirime girmedi maalesef 1.4 oldugu için.Şaka bir yana indirim direkt Toyota için çıkmış gibi.CHR hibrit fiyatınada bakarsak.Aynı motoru kullanan Prius 200 K Tl civarında,Bu indirim ile 150 K civarına düşüyor, CHR de bu bantta olacagını düşünüyorum.Yurt dışında hibritlere uygulanan indirime göre yine vasat kaldı.
Fiyatı 230.000TL'den 178.000TL'ye düşen 2.5 Rav 4'ün 2016 MTV tutarı yıllık 4.158TL. !
1.2 Turbo Motor tahmini başlangıç satış fiyatı:78-80 bin TL , 1.8 hibrit motor ise 95 bin TL olarak düşünmekteyim.
hibritin 140 bin altı olacagını zannetmiyorum.
140 bin yada 130 bin üstü bana çok yüksek geliyor açıkçası. Toyota yıllık satış olarak Türkiye'de 12-15 bin adet hedefliyor ise 100 bin TL altında sokması lazım. Fiyat tahminimde ise http://www.sekizsilindir.com/2016/10/Toyota-ch-r-hybrid-fiyat.html bu sitesinin yorumunu okuyarak söyledim ve okuduğumda mantıklı geldi. Sizlerinde okumasını tavsiye ederim. Eğer bu sitenin ki gibi yorumlarsa Toyota o zaman ciddi talep görür ve 12-15 bin adetler satılır.
Geçenlerde, bir başka forumda okudum; Yaris Hybrid sahibi 40.000km bakımı için 724TL ödemiş. Benzinli bile o kadar tutmazdı diye düşünüyorum. Dizel için 10.000km'de bir bakımı anlarım ama hibrit bir araçda 10.000km'de bir ve bu kadar maliyetli bakım olmamalı bence.
40.000'de balata falan değiştiyse bence normal. Bakım masrafları hep düşük olur dendi genel anlamda ama ben 10.000 bakımında yol yardımı ilavesiyle 540 tl ödedim. 40.000'de ne olacak bakalım...