Gönderen Konu: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi  (Okunma sayısı 5360 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« : Eylül 02, 2016, 23:36:13 »
2014 model 1,6 dizel verso aracimi 20000 bakimi icin Malatya'da servise biraktim. Servis bakimda yag filtresine conta takmayi unutmus, yag sizmis ve araba yolda giderken motoru kilitledi. (yag uyari lambasi hiç yanmadi) 19Temmuzda gelip cekici ile servise goturduler. Motorun tamamen dagildigi yeni motor siparis edilecegi, Bmw motoru oldugu icin yurtdisindan 15-20 gunde ancak gelebilecegi soylendi. Kiralik arac talep ettik, servis bize '15gun sonra burasi devredilecek bizi mazur gorun arac veremiyoruz' yanitini verdi. Iyi niyetle tamam dedik. 1 agustosta Malatya'daki Toyota servisinin kapandigi aracimizin da Elazig'daki servise cekildigi bilgisi verildi bize. Bugun 2 Eylul ve motorun parcalari hala tam olarak gelmediginden ve Elazig'daki servis "Bu motoru daha önce hiç gormedik nasil toplayacagimizi bilemedigimiz icin eksik parcalari da tespit etmekte zorlaniyoruz" dediginden dolayi aracimi hala teslim alamadim. Aracim gunesin altinda, motor parcalari kolilerle koltuklarin uzerine konulmus vaziyette 1,5 aydir bekliyor. Bu araci size verelim ikinci el fiyatindan, corolla ile takas edelim dedik, 75000TLcivari piyasasi olan aracima 67,500TL verdiler (navigasyonlu paket) gerekce olarak da "bu aracin motoru yapilmis satmakta zorlaniriz" dediler. 70 sayalim dedik kabul etmediler satamayiz diye... Genel mudurluk ile gorustum ve 30 is gununu gectigi icin yasal hakkim olarak sifir arac talep ettim, "oyle bir uygulamamiz yok, size yedek arac verelim, eksik parcalari yurtdisindan isteyelim ve yapip size teslim edelim" cevabini aldim. Bunlar ilk gun yapmaniz gerekenlerdi hukuki yollara basvuracagim dedim, siz bilirsiniz cevabini aldim.


Edit: 6 Ekim 2016'da nihayet arabanin isi bitti. Kirklareli'nde calistigim icin arabayi trakyadan biryerden alma talebim oldu, edirne bayisinde bana teslim edecekler. Arabama kavusunca buraya yine yazacagim durumu

Toyota Club Türkiye

Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« : Eylül 02, 2016, 23:36:13 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #1 : Eylül 02, 2016, 23:58:46 »
Öncelikle geçmiş olsun.Yaşadığınız durum gerçekten trajik ve hakkınızı aramanızı sonuna kadar destekliyorum.Ancak yaşadığınız duruma benzer konular bugün adı "premium" olan bir çok markada da yaşanabilen, insanın başına nadir gelen durumlar.

Bu tür durumlarda düşüncem direk markayı itham edici yazılar ne yazık ki yanlış olduğu gibi herhangi bir sonuca da ulaşmaz, hatta hakkınızı arayacağınız hukuki mücadelenizde sizi haksız duruma bile düşürebilir, bu yüzden bence en azından hukuki mücadeleniz sona erene kadar marka hakkında yorumlarınızı sosyal ortamlarda paylaşmayın.

Ek olarak şunu da hatırlatayım, hukuki süreçte, yaşadığınız olayın asıl mesulü artık muhatabınız değil, çünkü kapanmış ve süregelen işlerini en yakın bayiye devretmiş.Bu süreçte işi devralan bayi savunma olarak zaten kapasitesi üzerinde çalıştığını ve bayilik sözleşmesi gereği işinizi devraldığını ve bu yüzden sürecin yasal süreci geçtiğini kanıtlar ve mahkeme bu durumu onar ise mahkeme masrafları vs. üzerinize kalabilir, ayrıca iddianamenize göre marka size "imaj zedeleme" iddiası ile dava açabilme hakkı kazanabilir.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota\'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #2 : Eylül 03, 2016, 00:50:07 »
Öncelikle geçmiş olsun.Yaşadığınız durum gerçekten trajik ve hakkınızı aramanızı sonuna kadar destekliyorum.Ancak yaşadığınız duruma benzer konular bugün adı "premium" olan bir çok markada da yaşanabilen, insanın başına nadir gelen durumlar.

Bu tür durumlarda düşüncem direk markayı itham edici yazılar ne yazık ki yanlış olduğu gibi herhangi bir sonuca da ulaşmaz, hatta hakkınızı arayacağınız hukuki mücadelenizde sizi haksız duruma bile düşürebilir, bu yüzden bence en azından hukuki mücadeleniz sona erene kadar marka hakkında yorumlarınızı sosyal ortamlarda paylaşmayın.

Ek olarak şunu da hatırlatayım, hukuki süreçte, yaşadığınız olayın asıl mesulü artık muhatabınız değil, çünkü kapanmış ve süregelen işlerini en yakın bayiye devretmiş.Bu süreçte işi devralan bayi savunma olarak zaten kapasitesi üzerinde çalıştığını ve bayilik sözleşmesi gereği işinizi devraldığını ve bu yüzden sürecin yasal süreci geçtiğini kanıtlar ve mahkeme bu durumu onar ise mahkeme masrafları vs. üzerinize kalabilir, ayrıca iddianamenize göre marka size "imaj zedeleme" iddiası ile dava açabilme hakkı kazanabilir.


SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Anlattigim olaydaki hersey gercek, imaj zedeleme olmasi icin iftira atmam lazim, ayrica garanti veren firma buradaki bayi degil Toyota. Dolayisiyla butun sorumluluk kendilerinde. Fakat 1 haftadir bu olayi sulh ile kapatma cabalarima ilgisiz kaldilar tipki simdiye kadar ilgisiz kaldiklari gibi. Dedigim gibi, pazartesi gunu resmi islemlere baslayacagim burasi bir hukuk devleti, kimsenin keyfi olarak davranmaya musterisini bu sekilde magdur etmeye hakki yok. Daha basina da yansitacagim yasadiklarimi. Yaptiklarini yanlarina birakmayacagim...

Mesaj Birleştirildi: Eylül 03, 2016, 00:52:59
Öncelikle geçmiş olsun.Yaşadığınız durum gerçekten trajik ve hakkınızı aramanızı sonuna kadar destekliyorum.Ancak yaşadığınız duruma benzer konular bugün adı "premium" olan bir çok markada da yaşanabilen, insanın başına nadir gelen durumlar.

Bu tür durumlarda düşüncem direk markayı itham edici yazılar ne yazık ki yanlış olduğu gibi herhangi bir sonuca da ulaşmaz, hatta hakkınızı arayacağınız hukuki mücadelenizde sizi haksız duruma bile düşürebilir, bu yüzden bence en azından hukuki mücadeleniz sona erene kadar marka hakkında yorumlarınızı sosyal ortamlarda paylaşmayın.

Ek olarak şunu da hatırlatayım, hukuki süreçte, yaşadığınız olayın asıl mesulü artık muhatabınız değil, çünkü kapanmış ve süregelen işlerini en yakın bayiye devretmiş.Bu süreçte işi devralan bayi savunma olarak zaten kapasitesi üzerinde çalıştığını ve bayilik sözleşmesi gereği işinizi devraldığını ve bu yüzden sürecin yasal süreci geçtiğini kanıtlar ve mahkeme bu durumu onar ise mahkeme masrafları vs. üzerinize kalabilir, ayrıca iddianamenize göre marka size "imaj zedeleme" iddiası ile dava açabilme hakkı kazanabilir.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bu arada bayinin is yuku diye bir durum soz konusu degil, yonetmelik geregil 30 is gunu icerisinde halledemiyorlarsa bana ya parami yada yeni aracimi vermek zorundalar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2552 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #3 : Eylül 03, 2016, 00:58:24 »
Geçmiş olsun Bilal Bey, inşallah sorununuz tez zamanda hallolur  :tamam:

Elinizde bu durumun servis tarafından takılmayan contadan kaynaklandığına dair belge var mı?  Ayrıca cidden bu araçlarda yağ ile alakalı bir uyarı lambası yok mu arkadaşlar?
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #4 : Eylül 03, 2016, 01:04:32 »


Anlattigim olaydaki hersey gercek, imaj zedeleme olmasi icin iftira atmam lazim, ayrica garanti veren firma buradaki bayi degil Toyota. Dolayisiyla butun sorumluluk kendilerinde. Fakat 1 haftadir bu olayi sulh ile kapatma cabalarima ilgisiz kaldilar tipki simdiye kadar ilgisiz kaldiklari gibi. Dedigim gibi, pazartesi gunu resmi islemlere baslayacagim burasi bir hukuk devleti, kimsenin keyfi olarak davranmaya musterisini bu sekilde magdur etmeye hakki yok. Daha basina da yansitacagim yasadiklarimi. Yaptiklarini yanlarina birakmayacagim...

Bu arada bayinin is yuku diye bir durum soz konusu degil, yonetmelik geregil 30 is gunu icerisinde halledemiyorlarsa bana ya parami yada yeni aracimi vermek zorundalar

Yanlış cümle kurdum sanırım, ben size "siz haksızsınız" yada "iftira atıyorsunuz" demek istemedim sadece hakkınızı ararken doğru sonuca ulaşabilmeniz için iddianameyi hazırlarken dikkat etmenizi tavsiye ettim.

Bayinin iş yükü durumu söz konusu değil derken, mağduriyetinize sebep olam bayinin kapanması ve sözleşmesi gereği işi devralan bayinin bu tür durumlardaki yükümlülükleri iyi araştırılması gereken bir konu.

Bu arada ben kimsenin avukatı değilim sadece aynı forumda olmamız ve Toyota kullanıcısı olmanız sebebi ile aklıma gelenleri sizinle paylaşmak istedim.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #5 : Eylül 03, 2016, 01:13:29 »
Gerekli servis kayitlari ve sahitler mevcut. Arac yolda giderken kilitlendi sebebi ne olursa olsun.

Bayinin kapanmasi benim degil Toyotanin sorunu ayrica. 45 gunde motorun parcalarinin dahi tedarik edilememesinin sanırım bayinin kapanmasi ile ilgisi olmamali. Ki bize ilk basta komple motor gelecegi sadece araca takilacagi soylendi. Elazigdaki bayiye de ayni sey soylenmis fakat motor parca parca gelmeye baslamis. Bayinin de sıkıntısi bu zaten.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #6 : Eylül 03, 2016, 01:29:01 »
Çok geçmiş olsun. İnşallah mağduriyetiniz bir an evvel giderilir. Bu tür basit bir tapa contası hatasını yapan elemanı en başta Toyota servisine almasın zaten. Sanayide motor toplayabilen bir sürü kaliteli ustalar varken servisteki usta! ların yapamaması çok ilginç, insan bari uygun fiyata da olsa sanayide çözüm aramaya çalışır. Parçaların da gelmemesi ayrı bir saçmalık. Çok geçmiş olsun.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1127 kere teşekkür etti
  • 2358 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #7 : Eylül 03, 2016, 01:38:40 »


Gerekli servis kayitlari ve sahitler mevcut. Arac yolda giderken kilitlendi sebebi ne olursa olsun.

Bayinin kapanmasi benim degil Toyotanin sorunu ayrica. 45 gunde motorun parcalarinin dahi tedarik edilememesinin sanırım bayinin kapanmasi ile ilgisi olmamali. Ki bize ilk basta komple motor gelecegi sadece araca takilacagi soylendi. Elazigdaki bayiye de ayni sey soylenmis fakat motor parca parca gelmeye baslamis. Bayinin de sıkıntısi bu zaten.

Haklısınız, ama bence parçaların bu kadar uzun sürede tamamlanmamış olması kapanan bayi ile ilgilidir.Şahsen sizin yerinizde olsam motor revizyonu kabul etmem, ayrıca motor revizyonu sonrası değer kaybı olacağını söyleyen bayi, dolayısı ile "değer kaybı" konusunu da hukuki sürece ekleyin bence.



SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #8 : Eylül 03, 2016, 08:45:16 »
Arkadaş olaya bakarmısınız ya?
Resmen şanssızlık ve servisin kapanması üst üste gelmiş!
Çok geçmiş olsun,umarım en kısa sürede maduriyetiniz giderilir ve hakkınızı alırsınız.
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #9 : Eylül 03, 2016, 09:47:49 »

Haklısınız, ama bence parçaların bu kadar uzun sürede tamamlanmamış olması kapanan bayi ile ilgilidir.Şahsen sizin yerinizde olsam motor revizyonu kabul etmem, ayrıca motor revizyonu sonrası değer kaybı olacağını söyleyen bayi, dolayısı ile "değer kaybı" konusunu da hukuki sürece ekleyin bence.



SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bize secenek sunmuyorlar zaten, bunu yapacagiz ister kabul edin ister etmeyin diyorlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #10 : Eylül 03, 2016, 10:05:23 »
Geçmiş olsun.
Toyota Co. ile irtibata geçip, gerekli bilgileri sunduğunuzda sorunun en adil ve sağlıklı şekilde çözüleceğinden eminim. Yukarıda arkadaşların verdiği bilgileri de göz ardı etmeyin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #11 : Eylül 03, 2016, 10:22:43 »
Geçmiş olsun.
Toyota Co. ile irtibata geçip, gerekli bilgileri sunduğunuzda sorunun en adil ve sağlıklı şekilde çözüleceğinden eminim. Yukarıda arkadaşların verdiği bilgileri de göz ardı etmeyin.

Toyota co. Nun irtibat bilgilerini bulamadim. Yardimci olabilir misiniz?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '11
  • 3 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #12 : Eylül 03, 2016, 10:24:19 »
Şaka gibi olaylar yaşamışsınız resmen. Aracınız değer kaybedecek diye kendileri söyleyip bunu sizden kabul etmenizi nasıl bekleyeniliyorlar. Sandık motor harici gerçekten aracınız değer kaybedecek çünkü ne yapacağını bilmeyen bir servisin topladığı motordan hayır gelmez bence.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #13 : Eylül 03, 2016, 10:26:23 »
Şaka gibi olaylar yaşamışsınız resmen. Aracınız değer kaybedecek diye kendileri söyleyip bunu sizden kabul etmenizi nasıl bekleyeniliyorlar. Sandık motor harici gerçekten aracınız değer kaybedecek çünkü ne yapacağını bilmeyen bir servisin topladığı motordan hayır gelmez bence.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Onu ben de soyledim bu motora nasil guvenecegim diye, "toyotanin guvencesi altinda" cevabini aldim :) zaten toyotanin guvencesi degil mi beni bu hale getiren?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #14 : Eylül 03, 2016, 10:41:14 »
Hocam çok geçmiş olsun çok üzüldüm

Biracık reklam yaparsanız yeni araç alırsınız. Reklamcıdan yazı bastırın gidin aracınızın arka camına yapıştırıp fotoğrafları sağa sola atın duysunlar
Yada böyle yapın marka imajını kurtarmak için illa sıfır araç vereceklerdir
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #15 : Eylül 03, 2016, 10:42:50 »
Hocam çok geçmiş olsun çok üzüldüm

Biracık reklam yaparsanız yeni araç alırsınız. Reklamcıdan yazı bastırın gidin aracınızın arka camına yapıştırıp fotoğrafları sağa sola atın duysunlar
Yada böyle yapın marka imajını kurtarmak için illa sıfır araç vereceklerdir
http://youtu.be/k8-WjfrG8eI

Basina da yansitacagim durumu...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #16 : Eylül 03, 2016, 10:59:17 »
2014 model 1,6 dizel verso aracimi 20000 bakimi icin Malatya'da servise biraktim. Servis bakimda yag filtresine conta takmayi unutmus, yag sizmis ve araba yolda giderken motoru kilitledi. (yag uyari lambasi hiç yanmadi) 19Temmuzda gelip cekici ile servise goturduler. Motorun tamamen dagildigi yeni motor siparis edilecegi, Bmw motoru oldugu icin yurtdisindan 15-20 gunde ancak gelebilecegi soylendi. Kiralik arac talep ettik, servis bize '15gun sonra burasi devredilecek bizi mazur gorun arac veremiyoruz' yanitini verdi. Iyi niyetle tamam dedik. 1 agustosta Malatya'daki Toyota servisinin kapandigi aracimizin da Elazig'daki servise cekildigi bilgisi verildi bize. Bugun 2 Eylul ve motorun parcalari hala tam olarak gelmediginden ve Elazig'daki servis "Bu motoru daha önce hiç gormedik nasil toplayacagimizi bilemedigimiz icin eksik parcalari da tespit etmekte zorlaniyoruz" dediginden dolayi aracimi hala teslim alamadim. Aracim gunesin altinda, motor parcalari kolilerle koltuklarin uzerine konulmus vaziyette 1,5 aydir bekliyor. Bu araci size verelim ikinci el fiyatindan, corolla ile takas edelim dedik, 75000TLcivari piyasasi olan aracima 67,500TL verdiler (navigasyonlu paket) gerekce olarak da "bu aracin motoru yapilmis satmakta zorlaniriz" dediler. 70 sayalim dedik kabul etmediler satamayiz diye... Genel mudurluk ile gorustum ve 30 is gununu gectigi icin yasal hakkim olarak sifir arac talep ettim, "oyle bir uygulamamiz yok, size yedek arac verelim, eksik parcalari yurtdisindan isteyelim ve yapip size teslim edelim" cevabini aldim. Bunlar ilk gun yapmaniz gerekenlerdi hukuki yollara basvuracagim dedim, siz bilirsiniz cevabini aldim.

Sattigi aracin yedek parcasini tedarik etmekten, sattigi aracin motoru ile ilgili servis personeline egitim vermekten, kendi servisinde sifir arabami pert edip geregini yapmaktan bu kadar aciz olan Toyota firmasini kiniyorum. Pazartesi gunu yasal islemlere baslayacagim. Toyota alirken bir daha dusunun, ben bir daha asla Toyota dusunmeyecegim...

Yağ filtresi üzerindeki conta takılmadığı için motor kilitlemesi yapması olayını ben anlayamadım. Bu hassas bir konu, teknik arkadaşlar konuyu açarsa sevinirim.

Başınıza gelenler üzücü gerçekten. Ben olsam ne yapardım diye düşünüyorum. Ve sanırım 68'e falan pazarlığı bağlayıp o araçtan kurtulmanın yollarını arardım. Çünkü malesef bu pislik işlerle, müşteriyi süründüren adamlarla uğraşacak vaktimiz ve enerjimiz yok.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #17 : Eylül 03, 2016, 11:02:07 »
Yağ filtresi üzerindeki conta takılmadığı için motor kilitlemesi yapması olayını ben anlayamadım. Bu hassas bir konu, teknik arkadaşlar konuyu açarsa sevinirim.

Başınıza gelenler üzücü gerçekten. Ben olsam ne yapardım diye düşünüyorum. Ve sanırım 68'e falan pazarlığı bağlayıp o araçtan kurtulmanın yollarını arardım. Çünkü malesef bu pislik işlerle, müşteriyi süründüren adamlarla uğraşacak vaktimiz ve enerjimiz yok.

Arac hareket halindeyken isinan yag genlesip oradan sizma yapiyor ve motor yag eksiltiyor. Yagsiz calisan motorda dagiliyor haliyle. Yag lambasinin yanmamasini ise Malatyadaki servis yag pompasinin da ariza yapmis olmasina bagliyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #18 : Eylül 03, 2016, 11:10:01 »
Arac hareket halindeyken isinan yag genlesip oradan sizma yapiyor ve motor yag eksiltiyor. Yagsiz calisan motorda dagiliyor haliyle. Yag lambasinin yanmamasini ise Malatyadaki servis yag pompasinin da ariza yapmis olmasina bagliyor

Anladım hocam. Yağ eksilmesinden kaynaklı. Yağ lambası yanmaması ayrı bir olay. Tekrar geçmiş olsun.
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '13
  • 305 kere teşekkür etti
  • 177 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'nin Servis ve Yedek Parca Konusundaki Acizligi
« Yanıtla #19 : Eylül 03, 2016, 16:12:52 »
Avensis aracimın kırılan sağ ön farını Adana daki yetkili servis 20 günde getirtebilmisti Ingiltere'den. Şu durumda motoru da getiremez aynı tipler. Yazık yani insan müşterisine bunu yapmaz. Kendi hataları yüzünden mağdur olmuşsunuz. Her durumda dava açmanız gerektiğini düşünüyorum. Aracınızi teslim alsanız dahi yaşayacağınız değer kaybından ötürü mutlaka dava açın. Geçmiş olsun.
Avensis elegant extra