Gönderen Konu: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim  (Okunma sayısı 9514 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 32000
  • Model Yılı: '14
  • 74 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« : Temmuz 05, 2016, 14:07:36 »
Degerli forum üyeleri, yakin bir arkadasimda 2016 model VW Caddy 2.0 tdi 102 hp dsg vitesli versiyonu var. Beygir gücü ve tork degerini yetersiz buldugu icin Antalya merkezde Ecufast denilen bir yazilimla aracin gücünü 140 beygire torkunu da 340nm'ye cikardi. Aracin gidisinde ve yakit tüketiminde ciddi anlamda iyilesme gerceklesti. Ayni uygulama bizim 1.4 dizel Corolla'lar icinde mevcut. Acaba bu tur uygulamalarin motora zarari var mi? Cünkü ayni aracin 140 ve 150 beygirlik versiyonlari da mevcut. Bu konuda bilgisi olanlarin görüş ve düsüncelerini paylasmalarini rica ediyorum.
1.Renault Clio 1.2 16V Authentique (2005), 2.VW Golf 1.6 16V fsi Goal (2007), 3.Renault Megane Sedan 1.5 dci Extreme (2008), 4.Seat Leon 1.6 tdi Style (2011), 5.Toyota Corolla 1.4 d4-d Advance (2014)

Toyota Club Türkiye

Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« : Temmuz 05, 2016, 14:07:36 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #1 : Temmuz 05, 2016, 18:31:31 »
Ecufast yerine DR.Ecu yada Paşaoğlunda yaptırmanızı tavsiye ederim. Ecufast biraz emekli işi yazılım. Çok basit kalıyor.
Benim arkadaşım 1.6 TDİ DSG Leona yaptırdı. Aracın gidişi iyileşti. Yakıtı cidden düştü. Ama dediğim gibi uzman yerlere yaptırın
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #2 : Temmuz 05, 2016, 18:41:24 »
rsa yaptirin ilgi alaka memnun kalirsiniz

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #3 : Temmuz 05, 2016, 19:03:32 »
corolla yi sa 120 beygir yapıyorlar herhalde

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 32000
  • Model Yılı: '14
  • 74 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #4 : Temmuz 05, 2016, 22:18:10 »
Peki motora bi zarari var mi bu tur yazilimlarin?
1.Renault Clio 1.2 16V Authentique (2005), 2.VW Golf 1.6 16V fsi Goal (2007), 3.Renault Megane Sedan 1.5 dci Extreme (2008), 4.Seat Leon 1.6 tdi Style (2011), 5.Toyota Corolla 1.4 d4-d Advance (2014)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #5 : Temmuz 05, 2016, 23:14:32 »
motor omurunu kısalttığı söyleniyor ama teknik ve güvenir bir bilgim yok

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 504 kere teşekkür etti
  • 208 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #6 : Temmuz 05, 2016, 23:22:30 »
Benim bilgim yok ama kendimce bir yorum yapmak istiyorum. Eğer bu 1.4 motor 120 beygir olabilseydi, fabrika bunu neden 120 beygir olarak satmadı ? Bu fabrikanın mühendisleri, uzmanları bu konuda hiç mi kafa yormadılar. Bence sıkıntı olur. Ama dediğim gibi bildiğimden yazmıyorum. Sadece olayla ilgili düşüncelerim bunlar.
" Less English, more bike."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #7 : Temmuz 05, 2016, 23:52:43 »
Benim bilgim yok ama kendimce bir yorum yapmak istiyorum. Eğer bu 1.4 motor 120 beygir olabilseydi, fabrika bunu neden 120 beygir olarak satmadı ? Bu fabrikanın mühendisleri, uzmanları bu konuda hiç mi kafa yormadılar. Bence sıkıntı olur. Ama dediğim gibi bildiğimden yazmıyorum. Sadece olayla ilgili düşüncelerim bunlar.
Satış politikası  tam donanım çıksa ilerleyen yıllarda eklenecek ekstra bişey bulamazlar. Dediğiniz gibi bir sürü hesap yapılıyor küçük hacimli yüksek beygirli motorların çoğu 100.000 km olmadan bitti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '10
  • 160 kere teşekkür etti
  • 130 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #8 : Temmuz 06, 2016, 00:02:18 »
 Leon 1.6 Tdi aracımızda Antalya Ecufast yazılım mevcut fakat satış sonrası müşteri memnuniyeti sıfır. Chip tuning öncesi abi kardeş gibi olan insanlar yazılımdan sonra kafanıza bir şey takılıp aradığınız zaman telefonlara bile cevap vermiyorlar.
 Firmaların araçları bu şekilde üretmemelerinin başlıca sebepleri egzoz emisyon oranları, aracın gürültüsü, güvenlik, ve pazarlama stratejileri. Yazılım denilen uygulamadan sonra motor sesinde ve egzoz emisyonunda değişim gözleniyor.
 Motor ömrüne gelecek olursak aracınızı sürekli üst limitlerde kullanırsanız haliyle kısalır. Chip tuningden sonra da üst limitlerde kullanırsanız yine kısalır. Burada amaç dizel aracın alt devirlerini canlandırmak ekonomiyi bir nebze artırmak olmalı. Tabi insan arada pedalı yaslayıp torku da hissetmeli şahsi fikrim :)
1984 Kadett D 1.3 Gls 211.000 Km
2010 Astra HB 1.3 CDTI 118.000 Km

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 32000
  • Model Yılı: '14
  • 74 kere teşekkür etti
  • 72 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #9 : Temmuz 07, 2016, 19:49:16 »
@Yasin Aygün (36715) Siz Leon'a yapilan uygulamadan memnun kaldiniz mi acaba? 2.0 tdi motorun 140,150 ve 180bg olan versiyonlari Transporter'da mevcut. 102bg'lik motorda zaten Transporter'dan alinma. Ben araci test ettim. Aracin cekisi iyi, ama hizlanmasinda sikinti var. O yuzden 140 bg'e cikarmak daha iyi olacaktir. Belki servis bile yazilim yapiyordur.
1.Renault Clio 1.2 16V Authentique (2005), 2.VW Golf 1.6 16V fsi Goal (2007), 3.Renault Megane Sedan 1.5 dci Extreme (2008), 4.Seat Leon 1.6 tdi Style (2011), 5.Toyota Corolla 1.4 d4-d Advance (2014)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '10
  • 160 kere teşekkür etti
  • 130 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Kasa VW Caddy 2.0 Tdi Dsg 102 hp Ecufast Yazilim
« Yanıtla #10 : Temmuz 08, 2016, 00:03:17 »
@Yasin Aygün (36715) Siz Leon'a yapilan uygulamadan memnun kaldiniz mi acaba? 2.0 tdi motorun 140,150 ve 180bg olan versiyonlari Transporter'da mevcut. 102bg'lik motorda zaten Transporter'dan alinma. Ben araci test ettim. Aracin cekisi iyi, ama hizlanmasinda sikinti var. O yuzden 140 bg'e cikarmak daha iyi olacaktir. Belki servis bile yazilim yapiyordur.
Merhaba Kubilay Bey,
 Evet memnunuz çok şükür araç orjinalden 1.6 motor 105 beygir, şuan ise 135-140 beygir civarı diye tahmin ediyoruz. Ekonomik kullanımda çok az da olsa 0.2-0.3 lt tasarruf artışı var. Fakat performans kullanımında anlık tüketimde 49 litreleri gördüğümüz bile oluyor :)
 Bahsettiğiniz 2.0 Tdi motor versiyonlarının sadece yazılımsal farkı olmayabilir Kubilay Bey, turbolarında da farklılık olmalı ki aynı hacimden o kadar fazla güç farkları ortaya çıkabilsin.
1984 Kadett D 1.3 Gls 211.000 Km
2010 Astra HB 1.3 CDTI 118.000 Km