Gönderen Konu: 1.viteste yığılma  (Okunma sayısı 2440 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22500
  • Model Yılı: '13
1.viteste yığılma
« : Haziran 29, 2016, 01:37:57 »
kardeşler 2013 model 1,6 touch benzinli arabamla kalkış yaparken 2.vitese atacağım zaman bir yığılma hissediyorum.diğer viteslerde herhangi bir sorunum yok.acaba sıkıntı bendemi yoksa arabadamı.1.viteste hızı kaça kadar çıkarmam gerek 2 ye geçmek için

Toyota Club Türkiye

1.viteste yığılma
« : Haziran 29, 2016, 01:37:57 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.viteste yığılma
« Yanıtla #1 : Haziran 29, 2016, 11:27:57 »
bence sıkıntı sizde debriyaji iyi ayarliyamiyorsunuz

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 13800
  • Model Yılı: '15
  • 98 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.viteste yığılma
« Yanıtla #2 : Haziran 29, 2016, 11:48:53 »
Aynısı bendede oluyor bakıma gittiğimde söylemiştim problem yok demişlerdi
LİFE 1.33 COROLLA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '10
  • 160 kere teşekkür etti
  • 130 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.viteste yığılma
« Yanıtla #3 : Haziran 29, 2016, 12:04:30 »
kardeşler 2013 model 1,6 touch benzinli arabamla kalkış yaparken 2.vitese atacağım zaman bir yığılma hissediyorum.diğer viteslerde herhangi bir sorunum yok.acaba sıkıntı bendemi yoksa arabadamı.1.viteste hızı kaça kadar çıkarmam gerek 2 ye geçmek için
2.500-3.000 devir bandı arasında vites geçişi yapmalısınız. Bir üst vitese geçtikten sonra devirin 2.000'in altına düşmemiş olması gerekli. Bu arada sakın yanlış anlaşılmasın vites değişiminde gazı bırakmadan önce debriyaja basılmalı ben biraz böyle bir durum varmış gibi algıladım, insanız bilmiyor olabiliriz bilmemek ayıp değil saygılar.
1984 Kadett D 1.3 Gls 211.000 Km
2010 Astra HB 1.3 CDTI 118.000 Km

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 11
  • Model Yılı: '15
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.viteste yığılma
« Yanıtla #4 : Haziran 29, 2016, 12:23:20 »
Bizde 2011 corolla varken aynı olayı yaşıyordum. Arabanın 4 silindirden 2sinin çalıştığını öğrendik. ( Araba cekişsiz geliyordu çok sonradan uyari gelmişti. Biz buna bağladık. Parçayı değiştirince araba kendine gelmişti.)

Diğer bir seçenekte arkadaşların dediği gibi debriyaj olayı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.viteste yığılma
« Yanıtla #5 : Haziran 29, 2016, 12:32:30 »
2 vitese geçmek için sanırım biraz acele ediyorsunuz . yol ve trafik durumuna göre ayarlarım ben ama genel de 2300-3000 devir aralığında değiştiririm . İstisna durumlarda daha üst devirleri zorlarım
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "