Gönderen Konu: ae101 modifikasyon hakkında  (Okunma sayısı 1628 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • toyota sanayiyi sevmez sanayide toyotayı. . .
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '94
ae101 modifikasyon hakkında
« : Haziran 16, 2016, 15:57:47 »
merhaba arkadaşlar 1994 model orjinal japon 114 hp corollam var aracıma spor filtre adana yapımı  4-2-1 headers 51 lik düz boru (ortaya tüp susturucu atıp atmama konusunda kararsızım) sonada  oem görünüşlü yassı tip varex yaptırmayı düşünüyorum önlere 3,5 luk spor yay laguna lip jantlar 14 inç vs yapmayı düşündüğüm bu speclerle ilgili öneri tecrübe yorum fikir hepsine açığım bu konu ile ilgili düşüncelerinize ihtiyacım ne kadar verim alırım. . .
toyota varsa sorun yoktur. . .

Toyota Club Türkiye

ae101 modifikasyon hakkında
« : Haziran 16, 2016, 15:57:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: ae101 modifikasyon hakkında
« Yanıtla #1 : Haziran 16, 2016, 16:46:44 »
Once hayirli olsun.

Neden sadece on aksa yay?
Headers hassas bir istir. Her kanal boyu, kivrim acilari onemli. Is profesyonel degilse performans artisi degil, azalisi olur. Ayrica motor sagligi da etkilenir.

Acik tip filtre ise kesinlikle soguk hava ile beslenmeli. Tampon altindan ek boru yapilabilir besleme icin.

O aracta hepsinden once lastik ve fren sistemi modifikasyonu gerekir. Ozellikle P valfi kontrol edilmeli ve araca da bagli olarak 185-60 gibi lastik ebatlarina bakilmali.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • toyota sanayiyi sevmez sanayide toyotayı. . .
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '94
Ynt: ae101 modifikasyon hakkında
« Yanıtla #2 : Haziran 17, 2016, 12:34:20 »
Once hayirli olsun.

Neden sadece on aksa yay?
Headers hassas bir istir. Her kanal boyu, kivrim acilari onemli. Is profesyonel degilse performans artisi degil, azalisi olur. Ayrica motor sagligi da etkilenir.

Acik tip filtre ise kesinlikle soguk hava ile beslenmeli. Tampon altindan ek boru yapilabilir besleme icin.

O aracta hepsinden once lastik ve fren sistemi modifikasyonu gerekir. Ozellikle P valfi kontrol edilmeli ve araca da bagli olarak 185-60 gibi lastik ebatlarina bakilmali.
arkalar önlerden normalde daha düşük zaten headerse gelince ebayda satılan ürünün kopyası filtre ise mümkün oldugu kadar sıcak hava almayacak frenleri bu setuplara göre yeterli lastikler bahsettiiiz ölçüde p valvi nedir o konuda bilgim yok malesef
bilgiler için teşekkür ederim
toyota varsa sorun yoktur. . .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • toyota sanayiyi sevmez sanayide toyotayı. . .
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '94
Ynt: ae101 modifikasyon hakkında
« Yanıtla #3 : Haziran 20, 2016, 11:03:14 »
güncel kalsın :tamam:
toyota varsa sorun yoktur. . .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 260000
  • Model Yılı: '94
Ynt: ae101 modifikasyon hakkında
« Yanıtla #4 : Ekim 12, 2016, 22:05:03 »
Söylediklerinizi uyguladınızmı erdem bey yaptırdıysanız nasıl oldu bilgi verirseniz sevinirim