Gönderen Konu: AURİS MMT SORUNU  (Okunma sayısı 2135 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 73000
  • Model Yılı: '13
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
AURİS MMT SORUNU
« : Nisan 10, 2016, 15:27:30 »
2008 Auris MMT kullanıyorum. Araç L konumda vitesken kendi kendine N konumuna geçiyor. (Dijital olarak). Aracı stop edip, tekrar çalıştırınca düzeltiyor, belli km yol gittikten sonra tekrar aynı hatayı veriyor. Sorun neden acaba Yazılım mı ? Baskı balata bitmiş mi? .İstanbul da nasıl yol izlemek gerekir.
 

Toyota Club Türkiye

AURİS MMT SORUNU
« : Nisan 10, 2016, 15:27:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #1 : Nisan 10, 2016, 17:12:23 »
Daha önce debriyaj seti değişimi yada kalibrasyon yapıldı mı?

Kalibrasyon gerekli olabilir, aktüatör motoru, shift select sensörü yada komple aktüatör değişimi de gerekebilir.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 73000
  • Model Yılı: '13
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #2 : Nisan 16, 2016, 21:41:56 »
aktuator degisti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #3 : Nisan 16, 2016, 22:04:38 »
Konu ile direkt orantılı değil ama bu Robotize (yarı otomatik) ve çift kavramalı vites kutularında Baskı Balata değişimi kaç bin Kilometrede?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #4 : Nisan 16, 2016, 22:08:52 »
Kalibrasyon yaptrıdınız mı? Ne kadar oldu değişimden sonra ?

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #5 : Nisan 16, 2016, 22:10:36 »
Konu ile direkt orantılı değil ama bu Robotize (yarı otomatik), çift kavramalı vites kutularında Baskı Balata değişimi kaç bin Kilometrede?
Bizim MM-T şanzımanlar çift kavramalı değil, DSG, EDC vs. şanzıman modelleri var çift kavramada.MM-T şanzımanlar da da düz vites şanzımanlarda olduğu gibi belli bir değişim periyodu bulunmuyor.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #6 : Nisan 16, 2016, 22:13:27 »
Bizim MM-T şanzımanlar çift kavramalı değil, DSG, EDC vs. şanzıman modelleri var çift kavramada.MM-T şanzımanlar da da düz vites şanzımanlarda olduğu gibi belli bir değişim periyodu bulunmuyor.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Abi kusuruma bakma araya virgül koymuştum yani ikisi içinde sormuştum.  Bir "ve " eki koyarak düzelteyim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #7 : Nisan 16, 2016, 22:38:19 »
Abi kusuruma bakma araya virgül koymuştum yani ikisi içinde sormuştum.  Bir "ve " eki koyarak düzelteyim.
Estağfurullah, asıl dikkatsizliğim için ben özür dilerim.Herhangi bir süre yada kilometre belirtmek yanlış olur ancak MM-T kullanımı nispeten daha konforsuz ama çift kavramalı şanzımanlar kısa vadede daha masraflı.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 32 kere teşekkür etti
  • 201 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #8 : Nisan 16, 2016, 22:40:53 »
Estağfurullah, asıl dikkatsizliğim için ben özür dilerim.Herhangi bir süre yada kilometre belirtmek yanlış olur ancak MM-T kullanımı nispeten daha konforsuz ama çift kavramalı şanzımanlar kısa vadede daha masraflı.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkür ederim abi. Çift kavramalardan uzak durmak için bir nedenim daha oldu :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 6 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: AURİS MMT SORUNU
« Yanıtla #9 : Nisan 22, 2016, 14:54:05 »
2008 model mmt dizel aracımı 50000 km aldım.90000 km de muğlada baskı balatayı 1 yl önce 1000 tl malzeme ve işçilik dahil değiştirdim.