Gönderen Konu: Macaristan Grand Prix'si  (Okunma sayısı 1661 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • carfreaksblog.blogspot.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Macaristan Grand Prix'si
« : Ağustos 06, 2006, 18:29:23 »
Alonso ve Schumacher yarış dışı kalınca Honda pilotu Jenson Button ilk F1 zaferine ulaştı.McLaren'den Pedro de la Rosa'nin ikinci ve Bmw'den Nick Heidfeld'in üçüncü sırada finiş gördüğü yarışta Toyota pilotlarındanRalf Schumacher 6.,Jarno Trulli ise 13. sırada yarışı tamamladı.

Toyota Club Türkiye

Macaristan Grand Prix'si
« : Ağustos 06, 2006, 18:29:23 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Macaristan Grand Prix'si
« Yanıtla #1 : Ağustos 07, 2006, 09:32:48 »
Toyota yine beceremedi....
Ancak Massa'nın 2. başlayıp 8. bitirmesi (ki Alonso iki defa tur bindirdi herife) bir de Alonso'nun lastik civatasının fırlaması çok ilginçti.
Ferrari'de de 17 tur kala Schumacher'i pite sokup kuru zemin taksalardı yarışı alırdı bence, ama yapmadılar.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Macaristan Grand Prix'si
« Yanıtla #2 : Ağustos 08, 2006, 00:26:56 »
zevkliydi bence yarış
--dünya dönüyor--

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Macaristan Grand Prix'si
« Yanıtla #3 : Ağustos 08, 2006, 11:56:33 »
Toyota çok dengesiz bir takım kanada mı ibdianapolis miydi hatırlamıyorum jarno motor değiştirip dolu depoyla pitten başlıyor tutuyor o yarışı 4.bitiriyor. Bir hafta sonra bakıyorsun sanki bu işi yapan başka bir takım alakasız yavaş haftalarca lastklerle uğraştık durduk tam onu hallettik yeni araç biraz daha hızlı çıktı diyoruz bir hafta bir haftaya tutmuyo eloğlu yarış kazanıyor 5.sezondayız 2.likten öte bişey yok ki şu anda geçen senenin de gerisindeyiz ve ben bu başarısızlığın tek sebebi olarak büyük patronları görüyorum takımın başında eskiden toyota ralli takımının yönetimini yapan kişiydi bi de üstüne mike gascyone alınmıştı geçen sene  süper de bir araç tasarlamıştı bu sene ikiside yok sanırım Mike'a verdikleri 8 milyon euro fazla gelmiş bütçede ama bu gerçekten çookk manasız bi karar herkes bağrınıyo toyota en yüksek bütçeli takım japon takımında para sorunu yok hal böyle adamlar tutuyo en önemli adamı gönderiyor anlamsız bir şekilde ve geçen sene ferrariyle 3.lük mücadelesi yapan takımımız bmw'yle 5.lik mücdelesi yapıyor. geçen sene bu zamanlar 55 puanımız vardı yanlış hatırlamıyorsam bu sene sadece 26 köklü değişim biş darbe lazım bu takıma