Gönderen Konu: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...  (Okunma sayısı 2011 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • şaban demirel
    • facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« : Ocak 19, 2009, 23:39:22 »
arkadaşlar aracımdaki bazı sorunlar nedenıyle garantisi bitmeden yaptırmam için dün GEDİZLER dolapdere ye gittim ve sonucu sizinle paylaşmaya karar verdim.
sorunlarım
1:sola dönülen virajlarda viraj bitiminde direksiyonu serbest bıraktığımda direksiyon tam toplamıyor yarım tur dönük kalıyor kendim müdahale etmezsem orta refüje çıkmak içten bile değil.(sağa dönüş virajlarda herşey normal)
2:sol ön cam yukarı kaldırılırken öne doğru 1 cm düşüyor
3:motor soğuk iken hareket edildiğinde silkeleme yapıyor.
4:klima fan hızı arttırma tuşu zor çalışıyor
5:vites topuzu üzerinde bariz şekilde aşınma var ve derisi soyuldu
6:1 ci viteste düşük hızda (sıkışık trafik hızı) gaz pedalı ivmeli değil çok az basınca bile araba ani hızlanıyor ancak bir cerrah titizliğinde gaza basılınca normal hızda zıplamadan gidilebiliyor.

servis sonrası yaşananlar

1:sola dönüşlerde direksiyonun toplamaması GAYET NORMAL arıza yok (ben evhamlıyım canım sıkıldı servise gittim)
2:sol ön cam GAYET NORMAL (ben evhamlıyım canım sıkıldı servise gittim)
3:motor soğukken hareket edince motor soğuktur ondan yapar beyfendi benzin katkısı koyalım. (ben evhamlıyım canım sıkıldı servise gittim)
4:klima tuşu şu an elimizde yok sipariş veririz biz sizi ararız.(ölme beygirim ölme)
5:vites topuzu üzerindeki aşınma EL TERİNDEN kaynaklanıyor garantiye girmez.(ben enayiyim)
6:1 ci viteste düşük hızda gaz pedalı duası okumamak.GAYET NORMAL beyfendi (ben evhamlıyım canım sıkıldı servise gittim)

sonuç
toyotamın sadece hava emiş bölgesi temizliği yapıldı.
kalkışlarda ön bölgeden garip garip kütürtüler hatta zıplamalar oluştu.arabanın yapılması için gittim ama artı 1 arızaya daha sahip oldum.
yarın ilk işim toyota genel merkezini arayıp şikayetimi bildirmek olucak.siz siz olun gedizlermi aman ha uzak durun.adamı resmen salak hatta aptal yerine koyuyorlar.wallahi kendimden şüphe etmeye başladım acaba ben hasta bir adammıyımda canım sıkılıp servise gidiyorum.kendi gözleriyle bile gördükleri hataya bu normal beyfendi demek resmen müşteriyi aptal yerine koymaktan başka nedir sizler verin kararını.yarın başka servise götürücem aracımı ama bununda hesabı gedizlere elbet sorulacak bundan emın olabilirler....
toyota'sız adam

Toyota Club Türkiye

GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« : Ocak 19, 2009, 23:39:22 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #1 : Ocak 20, 2009, 00:34:06 »
toyota sonkar da vites topuzunun kromu soyulmuştu garantiden sorunsuz değiştirdiler saçmalamışlar resmen

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #2 : Ocak 20, 2009, 01:08:30 »
1, 2, 4 bariz hata 4 ün biran önce sonuçlanmasını temenni ederim. 1 ve 2 nin normal denmesi ayıptır simetrileri mevcutken hangi normal anlayışı bu anlamak mümkün değil.
3 bakım süresinin yaklaşmasıyla alakalı olabilir mi acaba?
5 biraz servis opsiyonu sayılır arkadaşım 2008 clio'sunda yaklaşık 9 aylıkken deri direksiyonda soyulmalar oldu bir servis sizin bahsettiğiniz yorumda bulunurken gidilen 2.ci servis direksiyonu komple değiştirdi
6 gerçekten hassas bir konu  benzer tepkileri aldığım oluyor yani o süratlerde gidişe devam etmek bahsettiğiniz istenmeyen durumları ortaya çıkarıyo bazen

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: gedizler dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #3 : Ocak 20, 2009, 01:22:35 »
öncelikle geçmiş olsun. ilk 5 hakkında yardımcı olamayacağım ancak 6. madde sanırım bu kasa corollalarda kronik. belirttiğiniz gibi aşırı titizlik gerekiyor. ben bu yüzden 1. vitesi sadece 0 dan kalkışlarda kullanıyorum. trafikte hızım ne kadar düşük olursa olsun 2. vites yarım debriyaj yapıyorum. tavsiye ederim..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #4 : Ocak 20, 2009, 11:19:36 »
elektronik gaz pedallı bindiğim tüm japonlarda 6. var zaten

3. de normal dendiği gibi
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #5 : Ocak 21, 2009, 14:10:16 »
Son bakımı gedizlere yaptırdım iyi karşıladılar..Hatta kolçak sert bir hareketimle çıktı yerinden saolsunlar hemen ilgilenip taktılar.Tabi bunlar size yapılanı affettirmez.Umarım sorunlarınız çözülür.
Toyota Corolla 2007 1.6 comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • şaban demirel
    • facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #6 : Ocak 22, 2009, 21:44:12 »
arkadaşlar bütün sorunlarım çözüldü.nasılmı...
 TOYOTA ORTAKÖY e gittim.servis sorumlusu olan ÜNAL bey ilgiyle karşıladı beni.aracımla test sürüşüne çıkıldı görülen tüm hataların giderileceğini ve artı (el terlemesinden kaynaklanıyor kusura bakmayın garantiye girmez) denilen vites topuzunuda garantili olarak değiştirdi.aracıma dört dörtlük bakım yapılıp akşam işyerime kadar aracım bir şöför ile yollandı.işte ben buna müşteri memnuniyeti derim.
sağol toyota ortaköy
sağol ÜNAL bey
şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar...
toyota'sız adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #7 : Ocak 22, 2009, 22:30:04 »
Bir dahaki bakıma deneyelim..Sorunlarınızın hallolmasına sevindim.
Toyota Corolla 2007 1.6 comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #8 : Ocak 22, 2009, 23:03:30 »
  Evet çoğu konularda iki servis aynı şeyi yapmıyor.Fiat ta çalışırken bir abimiz geldi.Ticari Albeası var.Aracı aldıgı bayinin servisine gitmiş.Şoför tarafı güneşlik kırılmış,birde sol farında kararma meydana gelmiş.Güneş siperliğini bilmem ama farın garantiden değişmesi gerek diye düşüneren bizim servise götürdüm.Şikayet ettiği unsurlar hemen garanti kapsamında yenileri ile değişti.Güneş siperliğinde üretim hatası varmış,bu problemle servise müracaat eden herkesin ki garanti kapsamında değiştiriliyormuş ve bu fabrika tarafından yayınlanan bir tamim ile tüm servislere bildirilmiş.Ama diğer servis bunu müşteriden tahsil etme yolunu seçmiş
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #9 : Ocak 24, 2009, 11:42:15 »
Sorunların çözülmesi iyi olmuş. Ama bu işin bir standardı olmalı. Bir servisteki uygulama neyse diğerinde de aynısı olmalı. Sonuçta hepsi TOYOTA firmasını temsil ediyor.
Opel Astra GTC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 160000
  • Model Yılı: '07
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: GEDİZLER dolapdereden şikayetçiyim...
« Yanıtla #10 : Ocak 24, 2009, 18:04:20 »
ne yazıkki avcılar sonkar otomotiv de dolapdere gibi.. aracım tofaşdan daha yavaş hızlanıyodu ve bana hiçbir sorun yok dediler. şaka gibi :) ortaköyü deneyelim arkadaşlar toyota servisi diye heryere gitmeyelim. ne bu insanlara para kazandıralım ne de çözülmeyen sorunlarla sinirlerimizi bozalım..