Gönderen Konu: Fren pedalı dengesizligi  (Okunma sayısı 4710 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Fren pedalı dengesizligi
« Yanıtla #20 : Mart 15, 2016, 16:43:36 »
Bende ki durum tam tersi gibi geliyor yani tepkime hızı geç oluyor.Belki dendiği gibi cvt şanzıman dan olabilir.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Fren pedalı dengesizligi
« Yanıtla #20 : Mart 15, 2016, 16:43:36 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • merhaba toyota ailesi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '15
  • 11 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Fren pedalı dengesizligi
« Yanıtla #21 : Mart 16, 2016, 10:16:41 »
Altında 132 beygir 1600cc hacminde bir araç var.2000 devir ona patinaj bile yaptırır.Evet,başka cvt şanzımanlı araç kullanmadım.İlk defa toyota ile kullandım.Ama diğer şanzımanların yanında biraz kullanım açısından eksik kalmış.Veya,anca bukadar uyarlayabilmişler diyorum.Bunu küçümseme anlamında söylemiyorum.Mevcut koşullara anca bukadar adaptasyon sağlanabilmiş diye düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 305 kere teşekkür etti
  • 312 kere teşekkür edildi
Ynt: Fren pedalı dengesizligi
« Yanıtla #22 : Mart 16, 2016, 12:42:18 »
Altında 132 beygir 1600cc hacminde bir araç var.2000 devir ona patinaj bile yaptırır.Evet,başka cvt şanzımanlı araç kullanmadım.İlk defa toyota ile kullandım.Ama diğer şanzımanların yanında biraz kullanım açısından eksik kalmış.Veya,anca bukadar uyarlayabilmişler diyorum.Bunu küçümseme anlamında söylemiyorum.Mevcut koşullara anca bukadar adaptasyon sağlanabilmiş diye düşünüyorum.

2000 devir anca 1.viteste patinaj yaptırır.Ondada aracınızda TRC var patinajı engeller :)

Cvt'nin tepkileri asla yarıotomatik şanzımanlar kadar hızlı değil çünkü ekonomi odaklı çalışıyor D konumunda iken.Gaz pedalının hissini öldürür biraz.Dediğiniz bu konuda bence biraz haklısınız çünkü sadece D ve Sport konumu var.Bence olması gereken ekonomik,komfor,spor gibi 3 kademeli olmasıydı.
VW Golf 1.6 TDI & DSG