Gönderen Konu: 2008 Corollamı sattım  (Okunma sayısı 3913 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #20 : Şubat 19, 2016, 22:59:59 »
Arkadaşlar merhaba:mm/t şanzumanı niye bu kadar öcü gibi görüyorsunuz anlamıyorum.Benim aracım 2006 dizel sedan mm/t 140 bin de aldım.141 binde baskı-balata-bilya değiştirdim,aracım şu an 176 binde.Böyle bir keyif yok.Aracı otomatik kullanabildiğiniz gibi canınız sıkıldı diyelim buyrun manuel kullanın.Belki lambalarda ilk kalkışlarda çok seri olmayabilir ama ondan sonra tutabilene aşk olsun.Ben aracımla YÜKSEK.hıza çok rahat çıktım(Marifetmiş gibi söylemiyorum,1.4 dizel ve mm/t ile yapılabileni aktarmak için)Zaten bu radar kontrollerini had safhada olduğu Türkiye trafiğinde bu yetiyor ve artıyor bile.Gerektiğinde kalibrasyonunu yaptırıp vites geçişlerini hissedemeyeceğiniz bir şanzıman mm/t.Düşük vitesli çıkmanız gereken rampalarda manuel kullanın,hiç bir zaman mm/t şanzıman sıkıntı yaratmaz.Şöyle bir sorum var acaba 2006 ile 2008 model araçların mm/t şanzumanları farklı mı.

Trafik kurallarına uygun olmayan paylaşım
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #20 : Şubat 19, 2016, 22:59:59 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #21 : Şubat 19, 2016, 23:43:09 »
2006-2009 5 ileri mmt ler aynı şanzumandır.beyinlerinde az da olsa farklılık vardır.modeller değiştiği için.6 ileri dediğimizz güncel 2010-2016 ise aynıdır halen üretilmektedir.mmt şahane bir vites kutusudur.bu işten anlayan herkes bunu bilir.tartışmasız
1.en basit otomatik şanzumandır
2.müdehale edilebilir ucuz şanzumandır
3.uzun ömürlüdür
4.kalibre edilerek(adaptasyon)yeni gibi 100 000 -140 000 km arası balata süresidir.
5.yedek parçası ucuz mekanik bir sistemdir.
6.her arabaya uygulanabilir yaris auris verso corolla urban cruiser v.b.
ben çok memnunum bizim hanımda kullanıyor gayet memnun.hatta 2013 den sonraki modellerde yokuş kalkış desteği ile geri kaçırma çözüldü ki
artık hiçbir eksiği kalmadı bence...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #22 : Şubat 19, 2016, 23:57:09 »
MMT otomatik şanzıman değildir. Otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. sizin yerinize debriyaja basıyor

intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #23 : Şubat 20, 2016, 00:28:31 »
Corolla^da sadece, 2 hafta binip sattığım 2012 model corolla da olan şanzıman dı, ne yaptığını bilmeyen, kararsız bir şanzıman, rakipleri arasında ki en başarısız şanzıman diyebilirim.
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 94000
  • Model Yılı: '08
  • 46 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #24 : Şubat 20, 2016, 11:26:50 »
MMT: İşin tekniğinden anlamayıp, kullanmayı bilmeyenlerin veya bulundukları ortamda kullanılmasının zor olduğu ve kullanıp beğenmedikleri şanzıman türüdür.
Her şey suretin suretinin sureti...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #25 : Şubat 20, 2016, 12:36:53 »
yusuf bey forumda bir arama yapın. mmt'de başına insanların neler gelmiş bir göz gezdirin. beklentileri hüsrana dönüşen tüketicileri kastetmiyorum. gerçekten sorun yaşayanlar.

sistemin üretim ve satış açısından başarılı olup olmamasını tartışmıyoruz. 2000'li yılların başındaki teknoloji ile bugünkü standartlar farklı. öyle olsaydı toyota'da tam otomatik şanzımandan devam edilirdi ancak günün standartlarını karşılamak için cvt'ye geçildi. bugün bir otomobil üreticisinin tam otomatik şanzımanı ekonomik kılabildiği düşünülürse; kimsenin "otomatik" adı altında standart bir binek araçta robotize şanzıman satmaya hakkının olmadığını düşünüyorum.

benim ne düşündüğümün de çok bir önemi yok, şanzımanı görüp vazgeçen insanların sayısı az değil. otomatik şanzımanın önemli bir parçası da konfordur. vites değiştirirken zaman kaybeden, güç kesintisini bariz belli eden bir şanzımanı da insanların almak istememesi doğaldır.


Sorunların çoğu kulaktan dolma şeyler. Ya da hatalı kullanım kaynaklı. Adamın baskı balata bitmiş, haberi yok. Kalibrasyondan bihaber.. MMT'yi suçluyor. Hiç kimse en konforlusu bu demedi, vites geçerken sıfır sarsıntı demedi. Sorun çıkarmayan, arıza yapmayan, hız kaybı yaşatmayan, yakıt tasarrufu sağlayan bir sistem diyoruz. DSG vites geçişlerindeki hız, konfor nedenleriyle MMT'den iyidir. Ama bir vakit sonra şanzımanı elinize verir. Sonra bir tüplü ŞAHİN parası harcarsınız.DSG'de aracın 4-5. yılında verdiği konfor eziyete, masrafa dönüşür. Bir de DSG alırken çok pahalı bir sistem.


Konuyu açan arkadaş için soruyorum.
Sizin sorun neydi de araç sattınız? Ondan bahsederseniz memnun olurum.
Çıkan arıza nedir? Sırf vites geçerken az biraz sarsıntı yapıyor diye satmadınız herhalde aracı.
Ve sizden önce aracı nasıl kullanıldığını biliyor musunuz? Ben aracımı düzenli kullanıyorum sorun yok, sarsıntı da kalibrasyonla gidiyor. 20.000 km'de bir kalibrasyon yaptırıyorum. Aslında 5 dakikalık bir iş, bilgisayara OBD ile bağlıyorlar oto kalibrasyonu seçiyorsunuz, tamamdır. Hepsi bu kadar basit. Sorun servisler buna 50-100 TL arası ücret alması. Hoş arıza lambasını söndürmek, arıza kodunu söylemek için bile 100 TL isteyen servisler bunlar. Sanayide "Siftah at abi, yeter!" ya da "İstemez abi!" parasına yapılan işler bunlar.

Aracı kötülerken afaki şeylerle değil, somut bilgi ve belgelerle geliniz, lütfen. Sorun neydi , niye çözülmedi anlatın, biz de aydınlanalım. Belki bizim de başımıza gelir, bizde ders alırız.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #26 : Şubat 20, 2016, 13:51:10 »
Burak bey sevmemiş satmış daha neyini sorguluyorsunuz.
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 94000
  • Model Yılı: '08
  • 46 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #27 : Şubat 20, 2016, 14:29:50 »

Burak bey sevmemiş satmış daha neyini sorguluyorsunuz.
Tamam da arıza mı vermiş yoksa konforundan mı şikayetçi olmuş ya da kullanmayı mı becerememiş. Sorunu anlamaya çalışıyoruz. Burası sonuçta bilgi paylaşım mekanı. İleride almak düşüncesinde olan insanlara referans olur.
Her şey suretin suretinin sureti...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hiç Bir Ş€y İmKansıZ d€ğiLdir...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 270 kere teşekkür etti
  • 257 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #28 : Şubat 20, 2016, 15:00:49 »
MMT: İşin tekniğinden anlamayıp, kullanmayı bilmeyenlerin veya bulundukları ortamda kullanılmasının zor olduğu ve kullanıp beğenmedikleri şanzıman türüdür.
Tamam da arıza mı vermiş yoksa konforundan mı şikayetçi olmuş ya da kullanmayı mı becerememiş. Sorunu anlamaya çalışıyoruz. Burası sonuçta bilgi paylaşım mekanı. İleride almak düşüncesinde olan insanlara referans olur.

Neyi kullanmayı beceremeyecek ki, ben ilk bindiğim gün alıştım, alırsın manuel moda; vitesi değiştirmen gerektiğinde direksiyondan değiştirirsin o sıra da ayağını gazdan çekersin, araba sarsılmadan vites atar, veya rampa da manuele alırsın, yine direksiyondan değiştirirsin yine bi sorun kalmaz, yokuşta kalkarken alırsın manuele 1 ile çıkarsın yine sorun kalmaz, bunu 15 yıldır her türlü arabayı kullanan ben, 10.cu dakikasında alıştım ve kavradım, iyi de şimdi sorun şu bütün bu işlemleri yaptıktan sonra MMT zımbırtısının ne anlamı kalıyor arkadaş? Bütün bu işlemleri ben yapacak olduktan sonra zaten manuel araç kullanırım hem de keyfi ve hızlanması yanıma kar kalır. Şu an bindiğim 3.20d otomatik, işte otomatik budur, MMT ne ya Toyota'nın beceriksizliği, ne otomatiği ya komedi..
2007 dci CLiO 3 Authq. (Beyaz)          : 2007 Nisan - 2014 Haziran
2011 d4d CoroLLa Comf.Extra (G.Gri) : 2014 Ağustos - 2014 Aralık
2012 d4d CoroLLa Comf.Extra (Beyaz): 2014 Aralık - 2015 Ekim
2012 d4d Corolla Comf.Extra MMT(Füme) : 2015 Kasım(Alış) - 2015 Kasım(Satış)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #29 : Şubat 20, 2016, 19:06:21 »
bu kadar zahmete girdikten sonra müdahale ettikten sonra bir de debriyaja basmak zor gelmesin, manuel kullanılsın. mmt uzmanları için konuşuyorum. insanlar sürekli en iyi verimi almak adına durmadan müdahale edip ya da manuel kullanıp uğraşıp vites değiştirmek için otomatik adı altında şanzıman tercihi yapmıyorlar. bundan zevk alana saygı duyarım elbet ama genel tüketici ortalamasını düşündüğünüzde otomatik alacak insanların beklentisi, ileri geri gitmek ve zevk amaçlı performans dışında vitese müdahale etmeden aracın bu işlemleri tek başına ve marifetli bir şekilde yapmasıdır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #30 : Şubat 20, 2016, 20:38:35 »
Burak bey sevmemiş satmış daha neyini sorguluyorsunuz.

Konu açıp, MMT yüzünden aracı sattım dersen , açıklama yapmak zorundasın. Aksi taktirde bu karalama olur. Öyle kuru kuruya karalama olmaz.

Ha çıkarsın , nedenleriyle açık açık yazarsın. Tamam deriz.

Burak Bey'i tenzih ederim ama maalesef markaların internet temsilcileri olduklarını düşünüyorum. Ve bu tür formlarda algı yönetimi yapıyorlar. Başka forumlarda görüyorsunuz, adam üye oluyor, 3-5 sıradan yorumdan sonra kendini kullanıcı gibi tanıtıp başlıyor saydırmaya. Ya da övmeye başlıyor. Bu iş sadece otomobilde değil hemen hemen her sektörün bu tür sıkıntıları olduğunu düşünüyorum. Bunu ispat edemem ama olduğu konusunda şüphelerim yoğun.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #31 : Şubat 20, 2016, 23:31:57 »
Arkadaşlar merhaba:mm/t şanzumanı niye bu kadar öcü gibi görüyorsunuz anlamıyorum.Benim aracım 2006 dizel sedan mm/t 140 bin de aldım.141 binde baskı-balata-bilya değiştirdim,aracım şu an 176 binde.Böyle bir keyif yok.Aracı otomatik kullanabildiğiniz gibi canınız sıkıldı diyelim buyrun manuel kullanın.Belki lambalarda ilk kalkışlarda çok seri olmayabilir ama ondan sonra tutabilene aşk olsun.Ben aracımla YÜKSEK.hıza çok rahat çıktım(Marifetmiş gibi söylemiyorum,1.4 dizel ve mm/t ile yapılabileni aktarmak için)Zaten bu radar kontrollerini had safhada olduğu Türkiye trafiğinde bu yetiyor ve artıyor bile.Gerektiğinde kalibrasyonunu yaptırıp vites geçişlerini hissedemeyeceğiniz bir şanzıman mm/t.Düşük vitesli çıkmanız gereken rampalarda manuel kullanın,hiç bir zaman mm/t şanzıman sıkıntı yaratmaz.Şöyle bir sorum var acaba 2006 ile 2008 model araçların mm/t şanzumanları farklı mı.

Trafik kurallarına uygun olmayan paylaşım
trafik kurallarına uygundur demediğim gibi parantez içinde yazma sebebini açıklamıştım.Yine de düzelme yaptığınız için TEŞEKKÜR ederim.
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 94000
  • Model Yılı: '08
  • 46 kere teşekkür etti
  • 44 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #32 : Şubat 23, 2016, 08:06:39 »

Neyi kullanmayı beceremeyecek ki, ben ilk bindiğim gün alıştım, alırsın manuel moda; vitesi değiştirmen gerektiğinde direksiyondan değiştirirsin o sıra da ayağını gazdan çekersin, araba sarsılmadan vites atar, veya rampa da manuele alırsın, yine direksiyondan değiştirirsin yine bi sorun kalmaz, yokuşta kalkarken alırsın manuele 1 ile çıkarsın yine sorun kalmaz, bunu 15 yıldır her türlü arabayı kullanan ben, 10.cu dakikasında alıştım ve kavradım, iyi de şimdi sorun şu bütün bu işlemleri yaptıktan sonra MMT zımbırtısının ne anlamı kalıyor arkadaş? Bütün bu işlemleri ben yapacak olduktan sonra zaten manuel araç kullanırım hem de keyfi ve hızlanması yanıma kar kalır. Şu an bindiğim 3.20d otomatik, işte otomatik budur, MMT ne ya Toyota'nın beceriksizliği, ne otomatiği ya komedi..
İşin zımbırtısı şu ki düz vites kullanamayan birisi mmt vitesi çok rahat kullanabiliyor. Tecrübe ile sabittir. Her şey teknik değil.
Her şey suretin suretinin sureti...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 92500
  • Model Yılı: '15
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #33 : Şubat 23, 2016, 08:37:49 »
Hayırlı olsun. Anladığım kadarı ile etki, altında kalmışsınız. Çok da anlamıyorsunuz herhalde arabadan.Ben kamyon gibi vites atan volvo s60 sürdüm, pejo 407 tam otomatik vitesin yolda bıraktığını gördüm. DSG şanzumanın hiç hiisettirmeden sürekli 4.viteste çakılı kaldığını gördüm. Bla Bla Bla....

Forumlarda sizin gibi şöförler mmt şanzıman hakkında yazıp, acemi şöförleri etki altında bırakıyor. Ben altı sene kalibrasyon yaptırmayan mmt şanzıman kullanıcı gördüm. Vites geçişleri sarsıntılı yazmıştı. Daha ne olsun.

Siz gidin inşallah dsg şanzumanlı araç alın. Ve inşallah şanzıman elinizde kalmasın.  O zaman aracı satamazsınız da ben söyleyeyim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 59000
  • Model Yılı: '13
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #34 : Şubat 23, 2016, 09:38:50 »
Herkese selamlar. İlk aracım 2007 model d4d mmt 80.000 Km de idi. Ben ve eşim şoförlüğü bunda öğrendik. Çok kolay öğrenmemizin en büyük sebebi de debriyajının olmamasıydı. En büyük avantajı buydu. Bu aracı 120.000 de sattım yerine 2010 benzinli tam otomatik corolla aldım. Tam otomatikte ilk zamanlar çok keyif aldım. Arabanın hızlanması ve sessizliği çok hoşuma gitmişti. Ancak Ankara'nın dik yokuşlarında hem mmt den kalan alışkanlık olsa gerek manuele alıp gaza basma ihtiyacı hissettim. Ozaman yarı otomatiğin kıymetini anladım. Ama bunun dışında son derece memnundum aracımdan o ayrı tabi.. Benzinli tam otomatiği de geçen sene sattım ve 2013 güncel kasa dizel mmt aldım.Şuan benden çok eşim kullanıyor ve yakıtından ve performansından son derece memnunuz. Tam otomatikten mmt ye geçince eşim ilk zamanlar şikayetleniyordu ama çabuk alıştı. Şu an tabiri caizse mis gibi kullanıyoruz ve bir şikayetimiz de yok. MMT yi öcü gibi göstermelerine pek de aldanmadım. Ayrıca MMT yi DSG yle karşılaştırmak hata olur. DSG tabiki daha ileri bir teknoloji. Ama DSG de de servislerin söylediği nerdeyse aynı. Dik yokuşlarda manuele al. Trafikte manuele al. Dik yokuşta 3000 deviri geçme vs. Bunları da bilmekte fayda var. Herkese iyi günler.. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamı sattım
« Yanıtla #35 : Şubat 23, 2016, 23:16:15 »
Hayırlı olsun. Anladığım kadarı ile etki, altında kalmışsınız. Çok da anlamıyorsunuz herhalde arabadan.Ben kamyon gibi vites atan volvo s60 sürdüm, pejo 407 tam otomatik vitesin yolda bıraktığını gördüm. DSG şanzumanın hiç hiisettirmeden sürekli 4.viteste çakılı kaldığını gördüm. Bla Bla Bla....

Forumlarda sizin gibi şöförler mmt şanzıman hakkında yazıp, acemi şöförleri etki altında bırakıyor. Ben altı sene kalibrasyon yaptırmayan mmt şanzıman kullanıcı gördüm. Vites geçişleri sarsıntılı yazmıştı. Daha ne olsun.

Siz gidin inşallah dsg şanzumanlı araç alın. Ve inşallah şanzıman elinizde kalmasın.  O zaman aracı satamazsınız da ben söyleyeyim.
Recep bey merhaba:Nisan 2013 te 141.000 km.de baskı-balata-bilya  değiştirdim,aracım şu anda 176.500 km.de henüz kalibrasyon yaptırmadım,hiç de sıkıntım yok,vites geçişlerim gayet iyi.
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28