0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kömürlerin olduğu yerdeki rulman 6303 idi öndeki ile işim olmadı alternatör kasnağını sökmek için lastikçilerin kullandığı torklu tabanca gerekli içerisine 40 L tipi tors takıp 24 anahtarla zorladım hiç dönmedi wd 40 falan yok zorlamadım bıraktım bu arada bosch orjinal alternatör fiyatı piyasada 800 TL serviste 1500 TL miş bilgilerinize.Genel olarak toyotaların alternatörleri zayıf diyebilirim çoğunluka şehir içi kullanımda aküyü şarj edemiyor bir de araçta ses sistemi varsa benim gibi ortalama kullanım şekline göre 3 yılda bir akü bozulabiliyor.Daha önce VW ve renault araçlarda kullandım ama akü ve şarj sorunu yaşamamıştım neyse sorun akü ve alternatör olsun onlar kolay işler en azından toyotanın motorları ve ön takımları sağlam oluyor eski modellerin.Yakın zamanda yeniden bir tane efsane kasa toyota daha alıcam ama 1.3 XE pakete param yeticek gönül ister AE101 ama piyasa öyle bir uçuk ki 16.000 e AE101 in haşatını buluyorsun.
Geçmiş olsun sorununun çözülmesine sevindim.E12 yi satıcan mı Tolga Bey?